Nee. Haar ass is nog dikker dan d'r buik man, ziet er niet uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet jouw kont er ook zo heerlijk uit nu?
Al die platte blanke vrouwen doen altijd jaloers omdat zij curves heeftquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Haar ass is nog dikker dan d'r buik man, ziet er niet uit.
wat is er nou mooi aan zo'n enorme reet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou er mijn vis nog vanaf trappenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee. Haar ass is nog dikker dan d'r buik man, ziet er niet uit.
Pls stahp.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Al die platte blanke vrouwen doen altijd jaloers omdat zij curves heeft!
Oh ik heb wel curves hoor, een megacurve aan de voorkant zelfs.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Al die platte blanke vrouwen doen altijd jaloers omdat zij curves heeft!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er nou mooi aan zo'n enorme reet?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij toch lekker hier op fappen, ieder zijn ding.
zit die baby in haar kont ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Coolquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaVergeten te reageren maar zoiets gaan we wel doen ja
zou doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef fyah het volgende:
[..]Tara Reid. Waarom mikken ze daar de lens nog op
Uhuh, ga er vanuit dat het nog wel een paar weken duurt hoor maar het zou ook zomaar vandaag al kunnen beginnenquote:
Ja soort van first person shooterquote:
quote:
quote:De rechter vraagt of de verwurging niet vóór de verkrachting plaats moet hebben gevonden, omdat hij nog steeds rekening houdt met de mogelijkheid dat Vaatstra al overleden was tijdens de verkrachting. S. ontkent dit.
quote:Nu komt het mes aan bod. 'Dat willen daders altijd zo snel mogelijk kwijtraken. Dat heeft u 13 jaar lang bij u gehouden. S: 'Mensen die mij kennen weten dat ik zuinig ben op mijn spullen. Ik heb dat altijd bij me.'
quote:'Later toen ik thuis was heb ik besloten om dat mes voorlopig niet weg te doen. Want als er op 1 mei een meisje wordt gevonden met een doorgesneden hals en ik zou net op die dag een mes kwijtraken dat ik al jaren in bezit heb zou dat wel opvallen, bijvoorbeeld bij mijn vader en mijn vrouw.'
quote:De rechter vindt het vreemd dat hij het mes zo lang heeft gehouden, terwijl er iemand mee omgebracht is. S: 'Ik heb bij me gehouden als een vorm van boete. Wat ik gedaan heb, zal ik nooit vergeten. Zo oud wordt ik niet. Ik heb besloten om het als een waarschuwende herinnering bij me te houden.'
dafuckquote:De rechter merkt op dat het mes zeer versleten was. 'Waarom gebruikte u dat nog?' S: 'Ik kon er prima mee uit de voeten.' Het mes was onderdeel van de verdachte geworden. 'Ik had hem al 27 jaar.'
Ik hou meer van multiplayer versies, ipv first personquote:
Heb je nog een echo deze week of ietsquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhuh, ga er vanuit dat het nog wel een paar weken duurt hoor maar het zou ook zomaar vandaag al kunnen beginnen
Heeft 'ie de volgende dag weer netjes de groentes mee lopen te snijdenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heeft 'ie de volgende dag weer netjes de groentes mee lopen te snijden.
Blijkbaar ja.quote:De rechter merkt op dat het mes zeer versleten was. 'Waarom gebruikte u dat nog?' S: 'Ik kon er prima mee uit de voeten.' Het mes was onderdeel van de verdachte geworden. 'Ik had hem al 27 jaar.'
da's dan gangrapelay. moet je meer voor betalen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hou meer van multiplayer versies, ipv first person
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |