Ok. Volgend jaar misschien.quote:
Elke dag wel een kattenissue in jouw leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef Allure_ het volgende:
oh god katten zijn aan het vechten, hoerenbeesten maak elkaar gelijk dood
Die kat verpest mijn leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Elke dag wel een kattenissue in jouw leven.
Hebje voorbeeld?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Met zo'n filtertje over je foto's heen zie je instant xtra xtra lekker uit. Wat een uitvinding
Ja, volgende maand gaan we trouwen en een jaar op huwelijksreisquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Met zo'n filtertje over je foto's heen zie je instant xtra xtra lekker uit. Wat een uitvinding
quote:
Pls.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Groot gelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, volgende maand gaan we trouwen en een jaar op huwelijksreis
Wat is qat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bedoelt qat denk ik, junk.
'Wordt ik'quote:
Qat (ook wel: chewing khat, kat of mira) is een licht stimulerende drug. Qat is het blad van de gelijknamige plant (Catha edulis). Kauwen op de bladeren verdrijft vermoeidheid en honger.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Qat (ook wel: chewing khat, kat of mira) is een licht stimulerende drug. Qat is het blad van de gelijknamige plant (Catha edulis). Kauwen op de bladeren verdrijft vermoeidheid en honger.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |