Jij en Tammi eerstquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh zou ook kunnen, weet het niet meer
Wanneer ga jij een SC baby maken?
Dan is het nog steeds FPS he.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hou meer van multiplayer versies, ipv first person
Awwquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kreeg happyfeelings van deze moederpost.Exciting. Thuis bevallen of sowieso ziekenhuis?
Hoef je ook geen lakens te wassen huhuhu.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
AwwGa in het ziekenhuis bevallen, fijner gevoel bij.
Preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoef je ook geen lakens te wassen huhuhu.
oud en seniel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik als ik cake wil bakken.
Nice.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Situatie:
[ afbeelding ]
''Alsjeblieft Panzer, ik wil geen seks met je, spaar me''
Jouw volgende move?
Ik zou het bij me houden en hergebruiken voor de volgende.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Je wilt zo snel mogelijk van dat ding af, omdat het je herinnert aan je gruwelijke daad en het als bewijs kan dienen.
Ok. Volgend jaar misschien.quote:
Elke dag wel een kattenissue in jouw leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef Allure_ het volgende:
oh god katten zijn aan het vechten, hoerenbeesten maak elkaar gelijk dood
Die kat verpest mijn leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Elke dag wel een kattenissue in jouw leven.
Hebje voorbeeld?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Met zo'n filtertje over je foto's heen zie je instant xtra xtra lekker uit. Wat een uitvinding
Ja, volgende maand gaan we trouwen en een jaar op huwelijksreisquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Met zo'n filtertje over je foto's heen zie je instant xtra xtra lekker uit. Wat een uitvinding
quote:
Pls.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Allure_ het volgende:
Groot gelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, volgende maand gaan we trouwen en een jaar op huwelijksreis
Wat is qat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bedoelt qat denk ik, junk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |