Ben een goede jongen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Godver.
Die sokken/schoenen combo ook. Jammer van de blur alleen.
A_F ís een man hoor, weenie.quote:
Ik snap hier dus geen zak van eh.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Misschien helpt een simpel systeemherstel naar een eerder punt (dit is niet wat hij zegt btw)?
geregistreerd op: woensdag 1 oktober 2008 @ 12:52quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sinds wanneer prevel jij orakels?
Maar, voor zover je het kon opmaken: hebben ze iets of is het ultimate friend zone?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben een goede jongen.Maar man, dem legs. Dat is toch niet gezond meer.
Heb je Windows 7?quote:
Zoenen en friemelen in public, waarschijnlijk paren ze vandaag nog. Die spillepootjes. Mental image.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar, voor zover je het kon opmaken: hebben ze iets of is het ultimate friend zone?
Feestje bij mij thuis?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoenen en friemelen in public, waarschijnlijk paren ze vandaag nog. Die spillepootjes. Mental image.Ze verdienen elkaar.
Ben blij voor ze.
Ik ben net geswitched op Duivendrecht. Y'all know what that means.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je Windows 7?
Start > typ in 'system restore' (of 'systeemherstel') > next > kies een herstelpunt waar het nog werkte > next.
Maar het ligt niet aan mijn laptop, maar aan het netwerk dat foetsie is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je Windows 7?
Start > typ in 'system restore' (of 'systeemherstel') > next > kies een herstelpunt waar het nog werkte > next.
Ik heb geen idee wat dat betekent, Panziequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoenen en friemelen in public, waarschijnlijk paren ze vandaag nog. Die spillepootjes. Mental image.Ze verdienen elkaar.
Ben blij voor ze.
Ik ben net geswitched op Duivendrecht. Y'all know what that means.
Hoezo? Gewoon een baas.quote:
Oh, dacht één of andere set-up ofzo die je nu was kwijtgeraakt. Heb zo ook wel eens m'n internet gefixt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar het ligt niet aan mijn laptop, maar aan het netwerk dat foetsie is. Heb zo ook wel eens m'n Internet weer gefixt.
Na doorscrollen 2 chicks gespot, piemel uit de broek gehaald en begonnen met fappen.quote:
Vertel meer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GOD DAMN IK ZOU DIE 2 HOOCHIES KK HARD GEVEN.
De naam Bibi Schouten viel net in het topic.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GOD DAMN IK ZOU DIE 2 HOOCHIES KK HARD GEVEN.
Ik ga doen alsof ik na het zien van dit filmpje ook interesse in hun performance hebquote:
Is zij dat? En die ander?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De naam Bibi Schouten viel net in het topic.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De naam Bibi Schouten viel net in het topic.
K.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lelijke neus en geen kont, ik zou niet geven.
Ook zo heerlijk rustig articuleren, ben weer helemaal zenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een baas die kerel, praat als een politicus. Staan ze klaar om op te nemen, schraapt 'ie z'n keel, "ja, net pindakaas gegeten"
! Wat een baas, zou biertje mee drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |