quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voed alleen mij dan met slechte foto's van jezelf bby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dankje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schaam me er totaal niet voor hoor, wil die pic zelfs best posten ware het dat ik jullie niet ga voeden natuurlijk.
Zal me eens met jou voedenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voed alleen mij dan met slechte foto's van jezelf bby.
Not sure how to interpret this.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met jouw kaken moet kannibalisme geen probleem zijn!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel een slechte foto, je lijkt echt een papperige Indiër.Doe eens en vertel me ondertussen alles over je spannende avonturen.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Reizen per treinquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Imagine die babytalk er ook nog bij.Waarom voert ze die jongen gewoon niet, dan houdt hij zijn mond tenminste.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Not sure how to interpret this.
Nogmaals, can't Zosk mequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het wel een slechte foto, je lijkt echt een papperige Indiër.
mensen die boven gaan zittenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Imagine die babytalk er ook nog bij.Waarom voert ze die jongen gewoon niet, dan houdt hij zijn mond tenminste.
goede vergelijkingquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reizen per trein.
Foto's maken in de trein.
Dit kunnen doen zonder geluidje.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nogmaals, can't Zosk me.
wtf?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
Dankzij een oplettende en meelezende Chai zojuist uitgevonden dat de jongeman in kwestie inderdaad een boner heeft. Fuck dit ik ga wel weer Bad Piggies doen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
Dankzij een oplettende en meelezende Chai
Godverquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Met het router connecten en het een en ander even herconfigureren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
Oké guys, jullie zijn vast heel handig met routers 'n shit en kunnen mij vast wel helpen. Ons internet lag er gisteren uit dus m'n huisgenootje had de router gereset. Internet deed het daarna weer, maar ons netwerk is dus pleite. Hoe de fuck kunnen we nou dat netwerk weer terug krijgen?Of moet dat nu heuuuuuuulemaal opnieuw ingesteld worden enzo?
pls help sos women in need
Ja hoiiiii, jip-en-janneketaal aub.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Met het router connecten en het een en ander even herconfigureren.
Roep-een-man !quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoiiiii, jip-en-janneketaal aub.
Als ik een ban heb kom ik nog maar 10% van de oorspronkelijke tijd op FOK!, maar zij leest blijkbaar gewoon ieder topic trouw meequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie is dat ze niet kan antwoorden. Zal ze je DM'en? Of juist niet meer nu ik dit zeg?
Misschien helpt een simpel systeemherstel naar een eerder punt (dit is niet wat hij zegt btwquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoiiiii, jip-en-janneketaal aub.
Incl. teruglezenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als ik een ban heb kom ik nog maar 10% van de oorspronkelijke tijd op FOK!, maar zij leest blijkbaar gewoon ieder topic trouw mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |