Ik ben full white knight mode nu, ik sla 'm, hoek 'm en vouw 'm voor je dubbelquote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef VeerEli het volgende:
Serieus plaats dat pleeeease niet online....
Waar is Dromenvangertje? Lekker chubbyquote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!sma's december 2013:
1. Veer
...
[tijdje niks]
...
2. Allure_
3. Robophatt
4. ntm
5. Vaseline_
Hahahahahaha dwc tochquote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben full white knight mode nu, ik sla 'm, hoek 'm en vouw 'm voor je dubbel.
Dat ja!!!quote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar is Dromenvangertje? Lekker chubby
Oeh ja dvquote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar is Dromenvangertje? Lekker chubby
Jullie hebben er verstand van dus zal wel goed zijnquote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Haha ja, dat begrijp ik wel. Maar het paste precies in de setting die we neer wilden zetten, we wilden juist lingerie + high heels vermijden dit keer.
iedereen tags zetten enzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahaha dwc toch![]()
Nee maar serieus, fuck dat man, ik wil dat echt niet op het net hebben zwerven gewoon
Dat vouwen gaat je niet echt lukken met die ecto-armpjes van jequote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben full white knight mode nu, ik sla 'm, hoek 'm en vouw 'm voor je dubbel.
Koud?quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh ja dv
[..]
Jullie hebben er verstand van dus zal wel goed zijn
Was koud?
Jammer dan, je ziet geen fuck.quote:Op maandag 9 december 2013 15:24 schreef Salatrel het volgende:
goed compatibel met je carrière in het onderwijs ook
Oh dacht paar foto locaties buiten te hebben gezien maar eerlijk is eerlijk daar lette ik niet zo op LOLquote:
Weet zij veel dat ik gewoon een jonko vouw en met je opblaze.quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat vouwen gaat je niet echt lukken met die ecto-armpjes van je
Ik dacht aan een tumblr speciaal voor jou. Op verschillende pics kwakken en artistiek fotograferen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahaha dwc toch![]()
Nee maar serieus, fuck dat man, ik wil dat echt niet op het net hebben zwerven gewoon
quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht paar foto locaties buiten te hebben gezien maar eerlijk is eerlijk daar lette ik niet zo op LOL
Ja nee klopt, was ook buiten idd. Maar dit was tijdens de laatste dagen dat het nog 30 graden was, dus was binnen juist ellendig warmquote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht paar foto locaties buiten te hebben gezien maar eerlijk is eerlijk daar lette ik niet zo op LOL
Beter ga je ze rollen neger. Wil geen platte jonko'squote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet zij veel dat ik gewoon een jonko vouw en met je opblaze.
EBAH plsquote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik dacht aan een tumblr speciaal voor jou. Op verschillende pics kwakken en artistiek fotograferen.
Zijn er mensen die jonko's letterlijk vouwen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Beter ga je ze rollen neger. Wil geen platte jonko's![]()
' ja nee klopt'quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja nee klopt, was ook buiten idd. Maar dit was tijdens de laatste dagen dat het nog 30 graden was, dus was binnen juist ellendig warm
Wel mooi in de lijn van de usual posts op FOK! tochquote:
moesten de fotorolletjes nog naar een ontwikkelingsland worden gestuurd dan dat het zo lang duurde?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja nee klopt, was ook buiten idd. Maar dit was tijdens de laatste dagen dat het nog 30 graden was, dus was binnen juist ellendig warm
Kan niks vinden met mijn inzoom softwarequote:Op maandag 9 december 2013 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er mensen die jonko's letterlijk vouwen dan?
Overigens, meer mensen die een seethrough nipple of cameltoe getracht hebben te spotten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |