quote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sweet irony, alle clues gegeven hoe je erbij kunt komen maar wel doen alsof je niet wilt dat mensen ze zien
Dus dat hequote:
geef dan gewoon die link, ben je er vanafquote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Sure, honey. Ik post die foto's op fb, meer niet. De rest gebeurt hier door andere mensen hoor.
En ja, ga niet als een droeftoeter zeggen ''nee jullie mogen niet kijken :$ :$ :$ '' als alles toch gewoon online staat. Heeft niks met aandachtshoeren te maken, ik zei zelf niks over de foto's hier.
Ondanks mijn kritiek toch ja gepost.quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Poll: Veer moet naaktpics posten
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ok duidelijk alleen nu zie ik nog niet wat er op de foto gebeurd, maar dat moet dus fappen in de trein zijn denk ik dan :squote:Op maandag 9 december 2013 15:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het begon met een vraag van geloof ik Chloro dat als je in bed lag, en aan je zak krabt je denkt van ah mijn hand ligt er nu toch ...
Daar reageerde iemand op dat als het rustig is in de trein hij daar altijd fapt en klaarkomt over een stoel.
En toen werd er gezegd dat Panzer eens een foto had gepost ofzo .. en toen kwam Chai met deze foto...
volgens mij was het alleen maar om aan te geven dat het nu niet rustig was. Voor zover ik het begrijp zat Chai dat moment in de trein. En anders schiet mij maar lekquote:Op maandag 9 december 2013 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks mijn kritiek toch ja gepost.
[..]
Ok duidelijk alleen nu zie ik nog niet wat er op de foto gebeurd, maar dat moet dus fappen in de trein zijn denk ik dan :s
quote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens mij was het alleen maar om aan te geven dat het nu niet rustig was. Voor zover ik het begrijp zat Chai dat moment in de trein. En anders schiet mij maar lek
quote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
haha als ik veer dan een keer zie in de trein dan zo heel hard van: OH HAHAHAHA JA IK HERKENDE JE BIJNA NIET MET AL DIE KLEREN AAN NOU DOEI HE
Rood staat je wel spangquote:Op maandag 9 december 2013 15:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]! M'n gezicht staat er gewoon op hoor, weinig make-up ook en zo vaak doe ik geen lingerie, dus staan meer beauty shots en fashion shots op dan lingerie, hoor
Geen probleem! Gisteren heerlijk gefapped.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Sure, honey. Ik post die foto's op fb, meer niet. De rest gebeurt hier door andere mensen hoor.
En ja, ga niet als een droeftoeter zeggen ''nee jullie mogen niet kijken :$ :$ :$ '' als alles toch gewoon online staat. Heeft niks met aandachtshoeren te maken, ik zei zelf niks over de foto's hier.
Omg.. SHUT UP BRENG DIE MAN NIET OP IDEEËN!!!!!quote:
Hahaha daawwwquote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!sma's december 2013:
1. Veer
...
[tijdje niks]
...
2. Allure_
3. Robophatt
4. ntm
5. Vaseline_
ALL STARS lelijke schoenen??!?!?! Hoe durf jequote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef remi1986 het volgende:
alleen heb je zon mooi rood setje aan met stockings en dan van die lelijke schoenen
Pics van allu?quote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!sma's december 2013:
1. Veer
...
[tijdje niks]
...
2. Allure_
3. Robophatt
4. ntm
5. Vaseline_
Haha eindelijk foto van robo gezienquote:Op maandag 9 december 2013 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!sma's december 2013:
1. Veer
...
[tijdje niks]
...
2. Allure_
3. Robophatt
4. ntm
5. Vaseline_
Deze man weetquote:Op maandag 9 december 2013 15:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Veer heeft trouwens van die lower back dimples.Duimsteunen
ik lever de penisquote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb nog een handycam, als je wil kan ik je eerste softcore regisseren.
Ik gebruik altijd een andere duimsteun.quote:Op maandag 9 december 2013 15:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Veer heeft trouwens van die lower back dimples.Duimsteunen
Thanks. Haha ja, dat begrijp ik wel. Maar het paste precies in de setting die we neer wilden zetten, we wilden juist lingerie + high heels vermijden dit keer.quote:Op maandag 9 december 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha eindelijk foto van robo gezien?
Maar idd mooie foto's veeralleen lingerie icm allstars vind ik wat minder
zo toch nog kritiek.
quote:
quote:
Deze ga ik helaas niet meer uitvoeren anders zien jullie mij hier nooit meer terug.quote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg.. SHUT UP BRENG DIE MAN NIET OP IDEEËN!!!!!
[..]
Hahaha daawww![]()
Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze ga ik helaas niet meer uitvoeren anders zien jullie mij hier nooit meer terug.
wel onder zon sexy setjequote:Op maandag 9 december 2013 15:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
ALL STARS lelijke schoenen??!?!?! Hoe durf je
Eigenlijk misschien toch wel. Gewoon niet op het forum posten.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eigenlijk misschien toch wel. Gewoon niet op het forum posten.
Lekker in der poepputjequote:Op maandag 9 december 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een andere duimsteun.
Nohhh doe me die shit niet aan dudequote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Eigenlijk misschien toch wel. Gewoon niet op het forum posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |