quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 21:58:53 ]
quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb net gepoept
Laatste tijd wanneer ik vlak daarna weer achte rmijn desktop zit komen poepdampen vanonder mijn shirt vandaan ...
moet beter uitdampen
en soms ruikt mijn rechterpols naar schijt lol
echt raar
ik veeg met links af..
quote:Op maandag 9 december 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan een Roemeens schouder aanraden. Hiermee gaat je diefstal stats met +3 omhoog en je niffie handling met +5quote:
Aye, klinkt goed, ik neem em. Waar moet ik tekenen?quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik kan een Roemeens schouder aanraden. Hiermee gaat je diefstal stats met +3 omhoog en je niffie handling met +5
kkhard op zijn kaak stompenquote:
Nooo G niks tekenen. Pijp je?quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Aye, klinkt goed, ik neem em. Waar moet ik tekenen?
shi stewie edde ieksquote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou m letterlijk gewoon weg gooien net shi wahed american football
nee sorry alleen op zon- en feestdagen in schrikkeljarenquote:
weet jij alles van fniequote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vinger in je gat,
dan ruik je wat!
goeie prostaatmassage op zn tijd is niks mis mee neequote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Lekker diep in je anus met je vinger dat doet elke man toch!
Ja dat voelt grappig aan je piemel danquote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Lekker diep in je anus met je vinger dat doet elke man toch!
Komt omdat je met je rechterhand je penis naar beneden duwt om te voorkomen dat je de rand raakt.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Dimachaerus het volgende:
en soms ruikt mijn rechterpols naar schijt lol
echt raar
ik veeg met links af..
Mijn anus is verboden toegangquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat voelt grappig aan je piemel dan
Redwings?quote:Op maandag 9 december 2013 22:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rozzje ik heb nieuwe winterschoen nodig help is
Ik eet niks. Nog erger.quote:Op maandag 9 december 2013 22:23 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je nu pindas zit te eten
Ja maar NL is geen Siberië a mattie hou je geld en koop wat klerenquote:Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil van die winter desert clark kent boots oid
zijn die goed
is deze goedquote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja maar NL is geen Siberië a mattie hou je geld en koop wat kleren
Koop gewoon hoge allstars in het zwart a zemmelquote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is deze goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn wahaed koudquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Koop gewoon hoge allstars in het zwart a zemmel
ik heb deze maar is koudquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Koop gewoon hoge allstars in het zwart a zemmel
What.quote:Op maandag 9 december 2013 14:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
![]()
Nee gebeurt niks op die foto, staat gewoon een dude op maar Chai heeft z'n gezicht wazig gemaakt. Ik denk die jongen te kennen dus ik wil foto met gezicht zodat ik het zeker kan weten
Oh.quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
morgen een black tie feestje en nu kan ik vandoaag nergens mn zwarte das en witte pochet vindon.
[ afbeelding ]
PANZER, stuur me die pic zonder blur over het gezicht. Serieus. Ik MOET weten of hij het isquote:
Kan je niks van je pa lenenquote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
morgen een black tie feestje en nu kan ik vandoaag nergens mn zwarte das en witte pochet vindon.
[ afbeelding ]
wil je nou echt mijn oplossing horen..quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
[ afbeelding ]
toiletpapier vouwt nie zo handigquote:Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wil je nou echt mijn oplossing horen..
ben weeskindje kk lijerquote:
dasje paar keer door je anus halenquote:Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
toiletpapier vouwt nie zo handig
nigger ik wil er dapper as fuark uit zienquote:
Swag is kantjesquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nigger ik wil er dapper as fuark uit zien
cant get on my levelquote:
Wanneer was die foto gemaakt? Dan kijk ik of ik het origineel nog heb.quote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
PANZER, stuur me die pic zonder blur over het gezicht. Serieus. Ik MOET weten of hij het is
Dwc heeft wel een zwart ding wat hij in je nek kan leggenquote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
[ afbeelding ]
Niet willen pijpen en dan ook nog dit durven te vragen?quote:
Hihiquote:Op dinsdag 10 december 2013 07:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet willen pijpen en dan ook nog dit durven te vragen?
heb r wel een voor je. Zwarte mc gregor stropdasquote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
GVD GVD
[ afbeelding ]
Niks mis mee, kan ergerquote:
Wie nietquote:
KLB / [KLB SEXY SC] Okquote:Op maandag 9 december 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer was die foto gemaakt? Dan kijk ik of ik het origineel nog heb.
En op deze datumquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Imagine die babytalk er ook nog bij.Waarom voert ze die jongen gewoon niet, dan houdt hij zijn mond tenminste.
?quote:
1. Ik kan het hebben.quote:
Echt he.quote:
Hey bobbyquote:
En jij kan het ook hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:36 schreef Chai het volgende:
Ik kies ook 1, want mijn hik is te hinderlijk.
Picsquote:
jij had toch geld genoegquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:56 schreef Murdera het volgende:
wel lastig dat het onverwacht is. Krijg je die kleding dan wel weer terug? Anders kan het een dure grap worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |