Ik ben full white knight mode nu, ik sla 'm, hoek 'm en vouw 'm voor je dubbelquote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef VeerEli het volgende:
Serieus plaats dat pleeeease niet online....
Waar is Dromenvangertje? Lekker chubbyquote:Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
FOK!sma's december 2013:
1. Veer
...
[tijdje niks]
...
2. Allure_
3. Robophatt
4. ntm
5. Vaseline_
Hahahahahaha dwc tochquote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben full white knight mode nu, ik sla 'm, hoek 'm en vouw 'm voor je dubbel.
Dat ja!!!quote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar is Dromenvangertje? Lekker chubby
Oeh ja dvquote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar is Dromenvangertje? Lekker chubby
Jullie hebben er verstand van dus zal wel goed zijnquote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks. Haha ja, dat begrijp ik wel. Maar het paste precies in de setting die we neer wilden zetten, we wilden juist lingerie + high heels vermijden dit keer.
iedereen tags zetten enzoquote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahaha dwc toch![]()
Nee maar serieus, fuck dat man, ik wil dat echt niet op het net hebben zwerven gewoon
Dat vouwen gaat je niet echt lukken met die ecto-armpjes van jequote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben full white knight mode nu, ik sla 'm, hoek 'm en vouw 'm voor je dubbel.
Koud?quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh ja dv
[..]
Jullie hebben er verstand van dus zal wel goed zijn
Was koud?
Jammer dan, je ziet geen fuck.quote:Op maandag 9 december 2013 15:24 schreef Salatrel het volgende:
goed compatibel met je carrière in het onderwijs ook
Oh dacht paar foto locaties buiten te hebben gezien maar eerlijk is eerlijk daar lette ik niet zo op LOLquote:
Weet zij veel dat ik gewoon een jonko vouw en met je opblaze.quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat vouwen gaat je niet echt lukken met die ecto-armpjes van je
Ik dacht aan een tumblr speciaal voor jou. Op verschillende pics kwakken en artistiek fotograferen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahaha dwc toch![]()
Nee maar serieus, fuck dat man, ik wil dat echt niet op het net hebben zwerven gewoon
quote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht paar foto locaties buiten te hebben gezien maar eerlijk is eerlijk daar lette ik niet zo op LOL
Ja nee klopt, was ook buiten idd. Maar dit was tijdens de laatste dagen dat het nog 30 graden was, dus was binnen juist ellendig warmquote:Op maandag 9 december 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht paar foto locaties buiten te hebben gezien maar eerlijk is eerlijk daar lette ik niet zo op LOL
Beter ga je ze rollen neger. Wil geen platte jonko'squote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet zij veel dat ik gewoon een jonko vouw en met je opblaze.
EBAH plsquote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik dacht aan een tumblr speciaal voor jou. Op verschillende pics kwakken en artistiek fotograferen.
Zijn er mensen die jonko's letterlijk vouwen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Beter ga je ze rollen neger. Wil geen platte jonko's![]()
' ja nee klopt'quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja nee klopt, was ook buiten idd. Maar dit was tijdens de laatste dagen dat het nog 30 graden was, dus was binnen juist ellendig warm
Wel mooi in de lijn van de usual posts op FOK! tochquote:
moesten de fotorolletjes nog naar een ontwikkelingsland worden gestuurd dan dat het zo lang duurde?quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja nee klopt, was ook buiten idd. Maar dit was tijdens de laatste dagen dat het nog 30 graden was, dus was binnen juist ellendig warm
Kan niks vinden met mijn inzoom softwarequote:Op maandag 9 december 2013 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn er mensen die jonko's letterlijk vouwen dan?
Overigens, meer mensen die een seethrough nipple of cameltoe getracht hebben te spotten?
Was dit onbedoeld?quote:Op maandag 9 december 2013 15:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moesten de fotorolletjes nog naar een ontwikkelingsland worden gestuurd dan dat het zo lang duurde?
de 1e paar photoshops zijn al klaar, meesterwerkjes al zeg ik het zelf.quote:
Fattyer?quote:Op maandag 9 december 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
' ja nee klopt'
Maar ok, dan ben je nu zeker wel weer wat fattyer?
Het was een serie van 60 foto's ofzo dudequote:Op maandag 9 december 2013 15:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moesten de fotorolletjes nog naar een ontwikkelingsland worden gestuurd dan dat het zo lang duurde?
Potverdommie nog aan toe zegquote:Op maandag 9 december 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
de 1e paar photoshops zijn al klaar, meesterwerkjes al zeg ik het zelf.van maskers tot kleuraanpassingen.
Heb zelfs een paar verschillende pussys gebruikt om te kijken welke het beste bij je paste. Grote venusheuvel, niet echt uitstekende lippen, wel een zacht romige feel of niet?
Dan zit ik goed.
vond ik ook al een anti-climax jaquote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef niels0 het volgende:
Ik zag dat het hier over rode lingerie gaat maar ik zie helemaal geen plaatjes.
Winter is coming dus vetjes zijn needed voor warmte.quote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fattyer?Nee man, hoe kom je erbij
[..]
Het was een serie van 60 foto's ofzo dude
ja die Afrikaantjes werken ook niet door hequote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef VeerEli het volgende:
Het was een serie van 60 foto's ofzo dude
Hoi Niels, moet je even zoeken op sararaatsquote:Op maandag 9 december 2013 15:30 schreef niels0 het volgende:
Ik zag dat het hier over rode lingerie gaat maar ik zie helemaal geen plaatjes.
Google op 'sararaats'.quote:Op maandag 9 december 2013 15:31 schreef HalveZware het volgende:
[..]
vond ik ook al een anti-climax ja
Neuh, alleen m'n buik is hooguit iets minder gespierd als op die pics omdat ik toen volop in de trainingen nog zat en ik de afgelopen weken iets minder consequent ben. Maar dat komt na de feestdagen wel weer.quote:Op maandag 9 december 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Winter is coming dus vetjes zijn needed voor warmte.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Niels, moet je even zoeken op sararaats![]()
Weird fuckquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
Afdeling Fashion, pagina 3, eerste foto. Goed standje.
Zo is dat meid planning strak houden trainen, hard werken etc.quote:Op maandag 9 december 2013 15:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, alleen m'n buik is hooguit iets minder gespierd als op die pics omdat ik toen volop in de trainingen nog zat en ik de afgelopen weken iets minder consequent ben. Maar dat komt na de feestdagen wel weer.
Hou daar eens mee op, word vervelendquote:
Helemaal niks mis met dat lijf daarquote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]Die pics zijn wel al echt oud btw. Daar had ik echt nog een compleet ongetraind lijf.
Maakt niet uit. Toen was je ook spang.quote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]Die pics zijn wel al echt oud btw. Daar had ik echt nog een compleet ongetraind lijf.
lief vragen aan Veerquote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef Dimachaerus het volgende:
maar kan iemand weer ff link sturen ben kwijt
Ach houd jij toch je klep man, etterige bullebakquote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is dat meid planning strak houden trainen, hard werken etc.
kibbeling
Meh, op die foto niet zo, maar was toen wel imo iets te ''chubby''. Als in, voelde me daar zelf niet prettig bij.quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met dat lijf daar.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Toen was je ook spang.
Sideboob @ other, pagina 3, 2e foto.quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
Fashion, pagina 5, foto 4 voor een hard tepeltje.
Allemachtigquote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Overigens, meer mensen die een seethrough nipple of cameltoe getracht hebben te spotten?
quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
Kanonnen die shit is oud.. Daar was ik fucking 15 gekquote:Op maandag 9 december 2013 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sideboob @ other, pagina 3, 2e foto.
Haha komt me goed uit juist met al die verzamelfokkertjesquote:Op maandag 9 december 2013 15:37 schreef remi1986 het volgende:
ja en haal die achterlijke rechtsklik beveiliging ook weg ... achterhaalde zooi
Firebug ziet allesquote:Op maandag 9 december 2013 15:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha komt me goed uit juist met al die verzamelfokkertjes
Je wil niet weten hoe simpel dat te omzeilen is.quote:Op maandag 9 december 2013 15:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha komt me goed uit juist met al die verzamelfokkertjes
Weet ik wel.. Alleen al door een printscreen. Maar tochquote:Op maandag 9 december 2013 15:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe simpel dat te omzeilen is.
Niet eens. Sleep een foto naar een nieuwe tab en je kan het opslaan.quote:Op maandag 9 december 2013 15:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik wel.. Alleen al door een printscreen. Maar toch
Hahaha damnquote:Op maandag 9 december 2013 15:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet eens. Sleep een foto naar een nieuwe tab en je kan het opslaan.Heb al een aantal toegevoegd in mijn fapmap. Ook een aantal van toen je 15 was.
Mwah.. Zou playboy niet weigeren, maar zou niet naked gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 15:39 schreef remi1986 het volgende:
en dan is het nu wachten op aanbod van de Playboy of niet?
quote:Op maandag 9 december 2013 15:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ach houd jij toch je klep man, etterige bullebak
[..]
Meh, op die foto niet zo, maar was toen wel imo iets te ''chubby''. Als in, voelde me daar zelf niet prettig bij.
[..]
Mij kopieeren tochquote:
quote:
Thanks EBAHquote:Op maandag 9 december 2013 15:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
Die met groene bh op de bank vind ik trouwens wel 1 van de betere. Check haar afgetrainde lichaam.Maar even serieus, pics zijn wel nice.
Ja, shit... voorvocht alles.quote:Op maandag 9 december 2013 15:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
Die met groene bh op de bank vind ik trouwens wel 1 van de betere. Check haar afgetrainde lichaam.Maar even serieus, pics zijn wel nice.
Moet je op facebook lurken.quote:Op maandag 9 december 2013 15:42 schreef Robophatt het volgende:
Hoezo kan ik geen pics van Veer zien
Wauw hard hoorquote:
Zie jou liever in all blackquote:
dat inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is de naam van het spel. En hoofdfiguur heet Link
Domme kut ben je toch ook.quote:Op maandag 9 december 2013 15:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is de naam van het spel. En hoofdfiguur heet Link
En jij ook.quote:
Hmm ja, draag ik ook wel. Maar niks mis met kleur.quote:
Alleen een bontkraag?quote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ja, draag ik ook wel. Maar niks mis met kleur.
Dat maak ik wel uitquote:Op maandag 9 december 2013 15:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ja, draag ik ook wel. Maar niks mis met kleur.
Jawel, beetje overlaten aan de fantasiequote:
Ew neequote:
Wow echtquote:
Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
Veer die zwart-wit foto in beauty(eerste blz, 2e van rechtsonder) zo mooi he
Welke? Zijn er meer met peukquote:
Ja.quote:
Ja, vet he met die waterjurk. Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef hugecooll het volgende:
Fasion, pagina 1, linksonderaan is wel [ afbeelding ]
Haha stop hem in je fleshlight.quote:Op maandag 9 december 2013 15:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb nog steeds een stiffa Veer. Wat moet ik ermee?
Ik denk dat hij diezelfde als ik bedoelt. Moet welquote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Welke? Zijn er meer met peuk
Heb ik niet.quote:
zwartwit, duister..quote:
dit ja.quote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij diezelfde als ik bedoelt. Moet wel
Oh. Nou je hebt vast nog wel ergens een passend potje staan oid en anders je rechterhand nog.quote:
Ik fap met links. Op een of ander manier voelt rechts onnatuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Nou je hebt vast nog wel ergens een passend potje staan oid en anders je rechterhand nog.
Wow man ik vraag me echt af wat er onder dat doorgestreepte gedeelte staat, kan het niet leezn gewoonquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Nice. Afgelopen 6 dagen stuk of 10x 'kanker' gebruikt. 1 note.
Echt mooie foto's veer
Mijn cliënte, V. Eli, wil hier graag een duim omlaag hebben met als tekst 'hate' i.p.v. 'like'.quote:
zou mijn duim bij veer omlaag..quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn cliënte, V. Eli, wil hier graag een duim omlaag hebben met als tekst 'hate' i.p.v. 'like'.
Overigens mag u zelf invulling* geven aan het stukje "een duim omlaag"
quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn cliënte, V. Eli, wil hier graag een duim omlaag hebben met als tekst 'hate' i.p.v. 'like'.
haha limburgerquote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Nice. Afgelopen 6 dagen stuk of 10x 'kanker' gebruikt. 1 note.
Echt mooie foto's veer
Heb jij nog ruimte naast die ene cliënte dan?quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net alsof jou dat wat uitmaaktquote:
Haha kut man. Drink je problemen weg.quote:Op maandag 9 december 2013 15:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik fap met links. Op een of ander manier voelt rechts onnatuurlijk.Ik heb ook geen inkt meer om pics van jou te printen en schieten op mijn scherm is ook niet alles.
Is hij weer hoorquote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
HAHA, ik bedenk me ineens hoe Modus een hartaanval krijgt als 'ie die pics zietquote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Wat een vleierij man, ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen. Even een sigaret roken om deze complimentenwaterval de verwerken.
Moet keihard proesten toen ik deze reactie lasquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik bedenk me ineens hoe Modus een hartaanval krijgt als 'ie die pics ziet![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet de radius dan echt op 100km zetten
quote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet keihard proesten toen ik deze reactie las![]()
![]()
Ik drink nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha kut man. Drink je problemen weg.
[..]
Is hij weer hoor
JA DAN WEET IK HET OOK NIET MEER HOOR JEETJE ZO MOEILIJK!!1quote:
Aight je vindt me tantoe moeilijk he?quote:Op maandag 9 december 2013 16:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA DAN WEET IK HET OOK NIET MEER HOOR JEETJE ZO MOEILIJK!!1
Gewoon net als elke andere omhooggevallen chickiequote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Wat een vleierij man, ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen. Even een sigaret roken om deze complimentenwaterval te verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In jouw geval idd nietquote:ook al kwam je uit Polen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hij heeft ze al gezienquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik bedenk me ineens hoe Modus een hartaanval krijgt als 'ie die pics ziet![]()
![]()
![]()
![]()
.
Yep, rij in een busje.quote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij nog ruimte naast die ene cliënte dan?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon net als elke andere omhooggevallen chickiewellicht voor jou onmogelijk tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Met vuilniszakken aan de binnenkant van de ramen zekerquote:
Zou wat zijn hequote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw geval idd nietook al kwam je uit Polen
Hij reageert nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die ouwe al klaar bij die foto van de mainpage. Hoe weet je dat btw?
Naar aanleiding van uw schrijven heb ik een nieuw ontwerp gemaakt dat waarschijnlijk meer naar wens van uw cliënte is. Het ontwerp kunt u hieronder aanschouwen:quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, landbouwplastic.quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met vuilniszakken aan de binnenkant van de ramen zeker
Geen idee meer waar het over gaat maar je bent lekkerquote:
Luxe hoor.quote:
Denk dat dit best dicht bij de waarheid zitquote:
Hij lijkt me wel iemand die 1800% srs pagga gaat slaan erop iddquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat dit best dicht bij de waarheid zit
quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee meer waar het over gaat maar je bent lekker
Hahaha awh nee... Modus is volgens mij 9 van de 10 keer niet eens serieus maar doet het er juist gewoon omquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die 1800% srs pagga gaat slaan erop idd!
Dude, je weet het zelf ook welquote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha awh nee... Modus is volgens mij 9 van de 10 keer niet eens serieus maar doet het er juist gewoon om
Sowiesoquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die 1800% srs pagga gaat slaan erop idd!
Dat is puur reversed psychology. Ofzo. Zó overdreven doen dat men na verloop van tijd gewoon denkt dat je het erom doet, maar het gewoon stiekem wél menen. Dat hij denkt dat wij denken van "zo triest kan toch niemand zijn"quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha awh nee... Modus is volgens mij 9 van de 10 keer niet eens serieus maar doet het er juist gewoon om
quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die ouwe al klaar bij die foto van de mainpage. Hoe weet je dat btw?
Beetje als CB en kleine penissenquote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is puur reversed psychology. Ofzo. Zó overdreven doen dat men na verloop van tijd gewoon denkt dat je het erom doet, maar het gewoon stiekem wél menen. Dat hij denkt dat wij denken van "zo triest kan toch niemand zijn".
Na het zien van uw ontwerp heeft mijn cliënte als uiting van dank en blijdschap, ter plekke 14 van deze 'hate's' uitgedeeld op FB. In een statement liet zij weten: "Haten is geen hobby, it's a way of life. Strength through Unity. Unity through Hate".quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naar aanleiding van uw schrijven heb ik een nieuw ontwerp gemaakt dat waarschijnlijk meer naar wens van uw cliënte is. Het ontwerp kunt u hieronder aanschouwen:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik hiermee voldoende tegemoetgekomen ben aan de wensen van uw cliënte en dat u afziet van juridische gevolgstappen.
Met vriendelijke groet,
hugecooll
Mooi zoquote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na het zien van uw ontwerp heeft mijn cliënte als uiting van dank en blijdschap, ter plekke 14 van deze 'hate's' uitgedeeld op FB. In een statement liet zij weten: "Haten is geen hobby, it's a way of life. Strength through Unity. Unity through Hate".
Psychische bedoel je?quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Gridlok het volgende:
harde psygologiese praat zo om kwart over 4 op de maandag.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Gridlok het volgende:
harde psygologiese praat zo om kwart over 4 op de maandag.
quote:
HAHAquote:
Ben toch geen jood, wat maak je me nou.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jullie bedoelen synagogische zeker?
[..]
HAHA!!
Hahaha godverquote:
Wel een idi-joodquote:Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben toch geen jood, wat maak je me nou.
Sowieso Davequote:
quote:
Van Vas zijn er nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik wacht op sexy lingerie foto's van Vas en Veer
Had niet verwacht dat het in de SC zou komenquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhRestecp dat je dat eropzet met al die fokkers :s Ik zou ze tenminste even filteren oid
Ik bedoel een nieuwe photoshoot. Misschien kan Veer haar overhalen.quote:
quote:
Waarom snappen jullie mijn zure bedoeningen niet? :squote:
Ik heb wel eentje gezien trouwens.quote:
Wat een flikker. Da's oprecht een dickmovequote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het in de SC zou komenMaar ja, Mur he
![]()
Ach schijt, ik zet het ook op m'n site, anders zou ik die shoots net zo goed niet hoeven doen. En ik weet dat er fokkers zijn die erbij kunnen dus tja, wat moet ik anders
Hij wel weer hoorquote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb wel eentje gezien trouwens.
Ze heeft wel goede billetjesquote:
Is niet de eerste keer hoorquote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef remi1986 het volgende:
volgens mij drijft Veer zelf al van dr stoel af door al die aandacht
haha dickmove van mij he ;Dquote:
quote:
flikker toch op ik was alleen positief.quote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een flikker. Da's oprecht een dickmove.
Hou je bekquote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
flikker toch op ik was alleen positief.
Ja, doe maar zoquote:
Hahahaha ach nee joh, hij heeft de foto's niet gepost ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha helemaal verdedigen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shaddup. Zonder Mur hadden wij ze ook niet gezien. Dus oorlog met Mur is oorlog met ons.quote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo liet je het overkomenquote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha ach nee joh, hij heeft de foto's niet gepost ofzo
Jij ookquote:
Zou niet blocken.quote:
Wow :$quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Veer foto's gespot, zou d'r neuken if single
quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
LIEF DOENquote:
Oh, toch wel?quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Veer foto's gespot, zou d'r neuken if single
Lekker kroelen in die bipshaartjesquote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo liet je het overkomen
[..]
Jij ookLekker harig enzo.
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, toch wel?
Dit expres benoemen zodat je minder gay lijkt_!
en daar ging het misquote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel.
'Door mur kwam het in de sc'
dus dan denk ik dat hij het gepost had hè.
Flikker
Ik ben niet degene die hier jankt hoor, jij met een overdreven reactie terwijl dat niet eens nodig isquote:
Nee, hij maakte een opmerking over de pics. Dus ja dan komen er vragenquote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel.
'Door mur kwam het in de sc'
dus dan denk ik dat hij het gepost had hè.
Flikker
haha dickmove hequote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier jankt hoor, jij met een overdreven reactie terwijl dat niet eens nodig is
Wowquote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pas op anders kom ik je dick even moven
Gisteren weer geshined bij salsa bwohohohooquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, toch wel?
Dit expres benoemen zodat je minder gay lijkt_!
Haters gonna hatequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja verkeerde gedachte door veer, neem het terug, nu niet meer huilen.
Waawaawiwaquote:
Ik voel ook nog wat opgekropte haat hier, ja. Maar haat en liefde ligt zo dicht bij elkaarquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef E.B.A.H. het volgende:
Van lingerie foto's naar relatieproblemen
Ja, 30 seconden na mijn post. Dus in 30 seconden had jij dat al gedaan én hier gepost dat je moest googelen. SNEL DUSquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tekst selecteren > rechtermuisknop > zoeken bij Google naar...
Its all good .quote:
mensen die niet weten dat vas en ik hard en soppig worden van die haatquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik voel ook nog wat opgekropte haat hier, ja. Maar haat en liefde ligt zo dicht bij elkaarDit betekent iets.
Zal jou 's snelquote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, 30 seconden na mijn post. Dus in 30 seconden had jij dat al gedaan én hier gepost dat je moest googelen. SNEL DUS
Wat een sletquote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat vas en ik hard en soppig worden van die haat
harde boykiquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef Gridlok het volgende:
Tijd om hutspot te maken, fuck alle haters met meer dan 2 pannen.
1 pan en 1 koektrommel.quote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef Gridlok het volgende:
Tijd om hutspot te maken, fuck alle haters met meer dan 2 pannen.
What else is new trouwens, altijd al zo.quote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat vas en ik hard en soppig worden van die haat
stoot stoot splutsjquote:
beetje teleurgesteld door het gebrek aan popcorngifjes en pogingen tot verder opstoken van de KLB SCérs though.quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What else is new trouwens, altijd al zo.
btw no h8.
Echt? deze shit is al zo oud als de poep aan CB zijn penis.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje teleurgesteld door het gebrek aan popcorngifjes en pogingen tot verder opstoken van de KLB SCérs though.
Al zou je je laten nemen door behaarde en bebaarde homo's in een darkroom, vervolgens via een gloryhole 3 negers leegzuigen, je laten pijpen door een ouwe vent in een seksbios, je laten masseren met happy end door een tranny, voor de rest van je leven een roze jurkje met pumps dragen én elke dag boven de WC-pot hangen nadat je er een drol hebt gedeponeerd omdat je de geur van schijt zo lekker vindt, was je nog minder gay dan CBquote:
Poep achter zijn voorhuid.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? deze shit is al zo oud als de poep aan CB zijn penis.
rt 2nutzquote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje teleurgesteld door het gebrek aan popcorngifjes en pogingen tot verder opstoken van de KLB SCérs though.
btw all good jwz.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al zou je je laten nemen door behaarde en bebaarde homo's in een darkroom, vervolgens via een gloryhole 3 negers leegzuigen, je laten pijpen door een ouwe vent in een seksbios, je laten masseren met happy end door een tranny, voor de rest van je leven een roze jurkje met pumps dragen én elke dag boven de WC-pot hangen nadat je er een drol hebt gedeponeerd omdat je de geur van schijt zo lekker vindt, was je nog minder gay dan CB.
holy fuck.quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al zou je je laten nemen door behaarde en bebaarde homo's in een darkroom, vervolgens via een gloryhole 3 negers leegzuigen, je laten pijpen door een ouwe vent in een seksbios, je laten masseren met happy end door een tranny, voor de rest van je leven een roze jurkje met pumps dragen én elke dag boven de WC-pot hangen nadat je er een drol hebt gedeponeerd omdat je de geur van schijt zo lekker vindt, was je nog minder gay dan CB.
Dus oLexie is gewoon een maori shemale?quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest grinniken in de mediatheekquote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus oLexie is gewoon een maori shemale?
Ghehequote:
Hahaha no h8 it's all good lobi.quote:Op maandag 9 december 2013 16:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Moest grinniken in de mediatheek![]()
Oh jawelquote:Op maandag 9 december 2013 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk niet dat veel mensen die reference snappen though![]()
.
[..]
Ghehe.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus oLexie is gewoon een maori shemale?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ] Ik hou van jullie allemaal.
gr8 b8 m8 I r8 it 8quote:
Mur is stoer, Vas een hoer.quote:
Ik ga je rechterbal molesteren met een schroevendraaier en een schroef en pin het vast aan de tafel en dan leg ik je linkerbal op tafel en dan spuug ik erop en maak er een sneetje en en giet er een kilo zout over weetjewelquote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga je rechterbal molesteren met een schroevendraaier en een schroef en pin het vast aan de tafel en dan leg ik je linkerbal op tafel en dan spuug ik erop en maak er een sneetje en en giet er een kilo zout over weetjewel
quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ] Ik hou van jullie allemaal.
Godver, heb alweer een stiffa.quote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga je rechterbal molesteren met een schroevendraaier en een schroef en pin het vast aan de tafel en dan leg ik je linkerbal op tafel en dan spuug ik erop en maak er een sneetje en en giet er een kilo zout over weetjewel
Deze had ik al gepost. Ik ben een hipster.quote:
Haha idd, volgens mij toen 'ie nog 300+ views had, of nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Deze had ik al gepost. Ik ben een hipster.
so so underground.quote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wow ga selfies maken bij starbucks ofzo danquote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha idd, volgens mij toen 'ie nog 300+ views had, of niet.
quote:
Maar ik heb geen MacBookquote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ga selfies maken bij starbucks ofzo dan
Mag de mijne wel lenen, hipsterbril ook als je die nodig hebtquote:
Vertrouw je een Turk wel met je MacBook?quote:Op maandag 9 december 2013 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag de mijne wel lenen, hipsterbril ook als je die nodig hebt
quote:
Het is m'n kind nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vertrouw je een Turk wel met je MacBook?
Milfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Ik zou ebah wel met mijn kinderen laten omgaan. Worden ze hard van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij zouden niet de enige zijn die hard zouden worden
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Dat laat ik graag in het middenquote:
Jij zou je dochter Siri noemen omdat je zo hipster en geil bent van je iPhonequote:Op maandag 9 december 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
"Hoi mijn dochtertje heet Vlinder en mijn zoon Archibald"
" Mijn zoon heet Macbook"
heb je een kinderwens?quote:Op maandag 9 december 2013 16:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat laat ik graag in het middenGa geen antwoord geven op vragen die er toch niet toe doen he
Ohja, dit.quote:Op maandag 9 december 2013 16:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij zou je dochter Siri noemen omdat je zo hipster en geil bent van je iPhone
nahquote:
Niet eens een Pathé 3D bril zonder 3D plaatjes?quote:
Hoezo je kan toch ook na het slotje posten?quote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wow net op tijd om in de Veer SC gepost te hebben
Neequote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet eens een Pathé 3D bril zonder 3D plaatjes?
Die powers gebruik in liever niet als het niet nodig is.quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo je kan toch ook na het slotje posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |