Ik drink nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha kut man. Drink je problemen weg.
[..]
Is hij weer hoor
JA DAN WEET IK HET OOK NIET MEER HOOR JEETJE ZO MOEILIJK!!1quote:
Aight je vindt me tantoe moeilijk he?quote:Op maandag 9 december 2013 16:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JA DAN WEET IK HET OOK NIET MEER HOOR JEETJE ZO MOEILIJK!!1
Gewoon net als elke andere omhooggevallen chickiequote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Wat een vleierij man, ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen. Even een sigaret roken om deze complimentenwaterval te verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In jouw geval idd nietquote:ook al kwam je uit Polen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hij heeft ze al gezienquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik bedenk me ineens hoe Modus een hartaanval krijgt als 'ie die pics ziet![]()
![]()
![]()
![]()
.
Yep, rij in een busje.quote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij nog ruimte naast die ene cliënte dan?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon net als elke andere omhooggevallen chickiewellicht voor jou onmogelijk tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Met vuilniszakken aan de binnenkant van de ramen zekerquote:
Zou wat zijn hequote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw geval idd nietook al kwam je uit Polen
Hij reageert nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die ouwe al klaar bij die foto van de mainpage. Hoe weet je dat btw?
Naar aanleiding van uw schrijven heb ik een nieuw ontwerp gemaakt dat waarschijnlijk meer naar wens van uw cliënte is. Het ontwerp kunt u hieronder aanschouwen:quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn cliënte, V. Eli, wil hier graag een duim omlaag hebben met als tekst 'hate' i.p.v. 'like'.
Overigens mag u zelf invulling* geven aan het stukje "een duim omlaag"
Nee, landbouwplastic.quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met vuilniszakken aan de binnenkant van de ramen zeker
Geen idee meer waar het over gaat maar je bent lekkerquote:
Luxe hoor.quote:
Denk dat dit best dicht bij de waarheid zitquote:
Hij lijkt me wel iemand die 1800% srs pagga gaat slaan erop iddquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat dit best dicht bij de waarheid zit
quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee meer waar het over gaat maar je bent lekker
Hahaha awh nee... Modus is volgens mij 9 van de 10 keer niet eens serieus maar doet het er juist gewoon omquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die 1800% srs pagga gaat slaan erop idd!
Dude, je weet het zelf ook welquote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha awh nee... Modus is volgens mij 9 van de 10 keer niet eens serieus maar doet het er juist gewoon om
Sowiesoquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die 1800% srs pagga gaat slaan erop idd!
Dat is puur reversed psychology. Ofzo. Zó overdreven doen dat men na verloop van tijd gewoon denkt dat je het erom doet, maar het gewoon stiekem wél menen. Dat hij denkt dat wij denken van "zo triest kan toch niemand zijn"quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha awh nee... Modus is volgens mij 9 van de 10 keer niet eens serieus maar doet het er juist gewoon om
quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die ouwe al klaar bij die foto van de mainpage. Hoe weet je dat btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |