Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 15:48 schreef Robophatt het volgende:
Veer die zwart-wit foto in beauty(eerste blz, 2e van rechtsonder) zo mooi he
Welke? Zijn er meer met peukquote:
Ja.quote:
Ja, vet he met die waterjurk. Thanksquote:Op maandag 9 december 2013 15:50 schreef hugecooll het volgende:
Fasion, pagina 1, linksonderaan is wel [ afbeelding ]
Haha stop hem in je fleshlight.quote:Op maandag 9 december 2013 15:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
Heb nog steeds een stiffa Veer. Wat moet ik ermee?
Ik denk dat hij diezelfde als ik bedoelt. Moet welquote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks![]()
[..]
Welke? Zijn er meer met peuk
Heb ik niet.quote:
zwartwit, duister..quote:
dit ja.quote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij diezelfde als ik bedoelt. Moet wel
Oh. Nou je hebt vast nog wel ergens een passend potje staan oid en anders je rechterhand nog.quote:
Ik fap met links. Op een of ander manier voelt rechts onnatuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. Nou je hebt vast nog wel ergens een passend potje staan oid en anders je rechterhand nog.
Wow man ik vraag me echt af wat er onder dat doorgestreepte gedeelte staat, kan het niet leezn gewoonquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Nice. Afgelopen 6 dagen stuk of 10x 'kanker' gebruikt. 1 note.
Echt mooie foto's veer
Mijn cliënte, V. Eli, wil hier graag een duim omlaag hebben met als tekst 'hate' i.p.v. 'like'.quote:
zou mijn duim bij veer omlaag..quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn cliënte, V. Eli, wil hier graag een duim omlaag hebben met als tekst 'hate' i.p.v. 'like'.
Overigens mag u zelf invulling* geven aan het stukje "een duim omlaag"
quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn cliënte, V. Eli, wil hier graag een duim omlaag hebben met als tekst 'hate' i.p.v. 'like'.
haha limburgerquote:
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Nice. Afgelopen 6 dagen stuk of 10x 'kanker' gebruikt. 1 note.
Echt mooie foto's veer
Heb jij nog ruimte naast die ene cliënte dan?quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net alsof jou dat wat uitmaaktquote:
Haha kut man. Drink je problemen weg.quote:Op maandag 9 december 2013 15:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik fap met links. Op een of ander manier voelt rechts onnatuurlijk.Ik heb ook geen inkt meer om pics van jou te printen en schieten op mijn scherm is ook niet alles.
Is hij weer hoorquote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
HAHA, ik bedenk me ineens hoe Modus een hartaanval krijgt als 'ie die pics zietquote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]Wat een vleierij man, ik weet niet meer hoe ik me moet gedragen. Even een sigaret roken om deze complimentenwaterval de verwerken.
Moet keihard proesten toen ik deze reactie lasquote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHA, ik bedenk me ineens hoe Modus een hartaanval krijgt als 'ie die pics ziet![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet de radius dan echt op 100km zetten
quote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet keihard proesten toen ik deze reactie las![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |