Beetje als CB en kleine penissenquote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat is puur reversed psychology. Ofzo. Zó overdreven doen dat men na verloop van tijd gewoon denkt dat je het erom doet, maar het gewoon stiekem wél menen. Dat hij denkt dat wij denken van "zo triest kan toch niemand zijn".
Na het zien van uw ontwerp heeft mijn cliënte als uiting van dank en blijdschap, ter plekke 14 van deze 'hate's' uitgedeeld op FB. In een statement liet zij weten: "Haten is geen hobby, it's a way of life. Strength through Unity. Unity through Hate".quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naar aanleiding van uw schrijven heb ik een nieuw ontwerp gemaakt dat waarschijnlijk meer naar wens van uw cliënte is. Het ontwerp kunt u hieronder aanschouwen:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik hiermee voldoende tegemoetgekomen ben aan de wensen van uw cliënte en dat u afziet van juridische gevolgstappen.
Met vriendelijke groet,
hugecooll
Mooi zoquote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na het zien van uw ontwerp heeft mijn cliënte als uiting van dank en blijdschap, ter plekke 14 van deze 'hate's' uitgedeeld op FB. In een statement liet zij weten: "Haten is geen hobby, it's a way of life. Strength through Unity. Unity through Hate".
Psychische bedoel je?quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Gridlok het volgende:
harde psygologiese praat zo om kwart over 4 op de maandag.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Gridlok het volgende:
harde psygologiese praat zo om kwart over 4 op de maandag.
quote:
HAHAquote:
Ben toch geen jood, wat maak je me nou.quote:Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jullie bedoelen synagogische zeker?
[..]
HAHA!!
Hahaha godverquote:
Wel een idi-joodquote:Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben toch geen jood, wat maak je me nou.
Sowieso Davequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |