Haha idd, volgens mij toen 'ie nog 300+ views had, of nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Deze had ik al gepost. Ik ben een hipster.
so so underground.quote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wow ga selfies maken bij starbucks ofzo danquote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha idd, volgens mij toen 'ie nog 300+ views had, of niet.
quote:
Maar ik heb geen MacBookquote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ga selfies maken bij starbucks ofzo dan
Mag de mijne wel lenen, hipsterbril ook als je die nodig hebtquote:
Vertrouw je een Turk wel met je MacBook?quote:Op maandag 9 december 2013 16:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mag de mijne wel lenen, hipsterbril ook als je die nodig hebt
quote:
Het is m'n kind nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:48 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vertrouw je een Turk wel met je MacBook?
Milfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Ik zou ebah wel met mijn kinderen laten omgaan. Worden ze hard van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij zouden niet de enige zijn die hard zouden worden
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
Dat laat ik graag in het middenquote:
Jij zou je dochter Siri noemen omdat je zo hipster en geil bent van je iPhonequote:Op maandag 9 december 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
"Hoi mijn dochtertje heet Vlinder en mijn zoon Archibald"
" Mijn zoon heet Macbook"
heb je een kinderwens?quote:Op maandag 9 december 2013 16:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat laat ik graag in het middenGa geen antwoord geven op vragen die er toch niet toe doen he
Ohja, dit.quote:Op maandag 9 december 2013 16:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij zou je dochter Siri noemen omdat je zo hipster en geil bent van je iPhone
nahquote:
Niet eens een Pathé 3D bril zonder 3D plaatjes?quote:
Hoezo je kan toch ook na het slotje posten?quote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wow net op tijd om in de Veer SC gepost te hebben
Neequote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Niet eens een Pathé 3D bril zonder 3D plaatjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |