Van Vas zijn er nietquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik wacht op sexy lingerie foto's van Vas en Veer
Had niet verwacht dat het in de SC zou komenquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OhRestecp dat je dat eropzet met al die fokkers :s Ik zou ze tenminste even filteren oid
Ik bedoel een nieuwe photoshoot. Misschien kan Veer haar overhalen.quote:
quote:
Waarom snappen jullie mijn zure bedoeningen niet? :squote:
Ik heb wel eentje gezien trouwens.quote:
Wat een flikker. Da's oprecht een dickmovequote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het in de SC zou komenMaar ja, Mur he
![]()
Ach schijt, ik zet het ook op m'n site, anders zou ik die shoots net zo goed niet hoeven doen. En ik weet dat er fokkers zijn die erbij kunnen dus tja, wat moet ik anders
Hij wel weer hoorquote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb wel eentje gezien trouwens.
Ze heeft wel goede billetjesquote:
Is niet de eerste keer hoorquote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef remi1986 het volgende:
volgens mij drijft Veer zelf al van dr stoel af door al die aandacht
haha dickmove van mij he ;Dquote:
quote:
flikker toch op ik was alleen positief.quote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een flikker. Da's oprecht een dickmove.
Hou je bekquote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
flikker toch op ik was alleen positief.
Ja, doe maar zoquote:
Hahahaha ach nee joh, hij heeft de foto's niet gepost ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha helemaal verdedigen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
flikker toch op ik was alleen positief.
Shaddup. Zonder Mur hadden wij ze ook niet gezien. Dus oorlog met Mur is oorlog met ons.quote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |