Oh zo liet je het overkomenquote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha ach nee joh, hij heeft de foto's niet gepost ofzo
Jij ookquote:
Zou niet blocken.quote:
Wow :$quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Veer foto's gespot, zou d'r neuken if single
quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
flikker toch op ik was alleen positief.
LIEF DOENquote:
Oh, toch wel?quote:Op maandag 9 december 2013 16:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Veer foto's gespot, zou d'r neuken if single
Lekker kroelen in die bipshaartjesquote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo liet je het overkomen
[..]
Jij ookLekker harig enzo.
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, toch wel?
Dit expres benoemen zodat je minder gay lijkt_!
en daar ging het misquote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel.
'Door mur kwam het in de sc'
dus dan denk ik dat hij het gepost had hè.
Flikker
Ik ben niet degene die hier jankt hoor, jij met een overdreven reactie terwijl dat niet eens nodig isquote:
Nee, hij maakte een opmerking over de pics. Dus ja dan komen er vragenquote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel.
'Door mur kwam het in de sc'
dus dan denk ik dat hij het gepost had hè.
Flikker
haha dickmove hequote:Op maandag 9 december 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier jankt hoor, jij met een overdreven reactie terwijl dat niet eens nodig is
Wowquote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pas op anders kom ik je dick even moven
Gisteren weer geshined bij salsa bwohohohooquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, toch wel?
Dit expres benoemen zodat je minder gay lijkt_!
Haters gonna hatequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja verkeerde gedachte door veer, neem het terug, nu niet meer huilen.
Waawaawiwaquote:
Ik voel ook nog wat opgekropte haat hier, ja. Maar haat en liefde ligt zo dicht bij elkaarquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef E.B.A.H. het volgende:
Van lingerie foto's naar relatieproblemen
Ja, 30 seconden na mijn post. Dus in 30 seconden had jij dat al gedaan én hier gepost dat je moest googelen. SNEL DUSquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tekst selecteren > rechtermuisknop > zoeken bij Google naar...
Its all good .quote:
mensen die niet weten dat vas en ik hard en soppig worden van die haatquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik voel ook nog wat opgekropte haat hier, ja. Maar haat en liefde ligt zo dicht bij elkaarDit betekent iets.
Zal jou 's snelquote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, 30 seconden na mijn post. Dus in 30 seconden had jij dat al gedaan én hier gepost dat je moest googelen. SNEL DUS
Wat een sletquote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat vas en ik hard en soppig worden van die haat
harde boykiquote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef Gridlok het volgende:
Tijd om hutspot te maken, fuck alle haters met meer dan 2 pannen.
1 pan en 1 koektrommel.quote:Op maandag 9 december 2013 16:31 schreef Gridlok het volgende:
Tijd om hutspot te maken, fuck alle haters met meer dan 2 pannen.
What else is new trouwens, altijd al zo.quote:Op maandag 9 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
mensen die niet weten dat vas en ik hard en soppig worden van die haat
stoot stoot splutsjquote:
beetje teleurgesteld door het gebrek aan popcorngifjes en pogingen tot verder opstoken van de KLB SCérs though.quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What else is new trouwens, altijd al zo.
btw no h8.
Echt? deze shit is al zo oud als de poep aan CB zijn penis.quote:Op maandag 9 december 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje teleurgesteld door het gebrek aan popcorngifjes en pogingen tot verder opstoken van de KLB SCérs though.
Al zou je je laten nemen door behaarde en bebaarde homo's in een darkroom, vervolgens via een gloryhole 3 negers leegzuigen, je laten pijpen door een ouwe vent in een seksbios, je laten masseren met happy end door een tranny, voor de rest van je leven een roze jurkje met pumps dragen én elke dag boven de WC-pot hangen nadat je er een drol hebt gedeponeerd omdat je de geur van schijt zo lekker vindt, was je nog minder gay dan CBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |