SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Arcadia het volgende:
Topic 999 gaat erom spannen wie de lapo heeft
Alhamdoulillahquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol elhamdulilah iyiyiz, sen nasilsin.
Ayca, Ik help je wel. :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Ayca het volgende:
Mathemaat, ik heb morgen een wiskunde tentamen, help?
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ja. Lurken till the day that i die.
Kadinlar matinesiquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.
Waarom zijn al die getrouwde chicks hetzelfde.
Wat doen ze dan altijd hetzelfde? Fotos maken van zangers?(quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.
Waarom zijn al die getrouwde chicks hetzelfde.
Foto's idd met zangers die niets meer voorstellenquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat doen ze dan altijd hetzelfde? Fotos maken van zangers?(
Oke... bedankt. Ik ben er al weer uit, als ik iets weer niet snap hoor je het wel.quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik? Euhmm, gewoon een mede Fokster, Ik wou je graag helpen.
Dogrudurquote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je spelling van elhamdulilah liet me iets vermoeden uit de Arabische contreien.
Morgen weer. Hastayim, ise gitmicem, ders yapcamquote:
Is goed nenequote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Voor het geval als jullie morgen buiten de deur gaan, super dik kleden mensen, Hasta olursunuz bak
Haha, nene'mi? Yok da neler -.-"quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen weer. Hastayim, ise gitmicem, ders yapcamZaten yarin isim son.
[..]
Is goed nene
Gecmis olsunquote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen weer. Hastayim, ise gitmicem, ders yapcamZaten yarin isim son.
Sagol nenequote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Voor het geval als jullie morgen buiten de deur gaan, super dik kleden mensen, Hasta olursunuz bak
22quote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Jawel, en hoe oud zijn jullie?
Heel koud. Morgen colleges wederom en motivatie is gezakt tot onder het nulpunt (quote:Op zondag 8 december 2013 23:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Het is koud hé, Brr.
.quote:Op zondag 8 december 2013 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heel koud. Morgen colleges wederom en motivatie is gezakt tot onder het nulpunt ().
.quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
De kans is echt groot om ziek te kunnen worden.
Hoe was jullie dagje vandaag, nog genoten van jullie weekend?
Succes met het leren.quote:Op maandag 9 december 2013 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
.
Ja.
Half studeren en nee.
Slaap lekker/fee amanillah/tatli ruyalar
Das belangrijk voor de sociale cohesie.quote:
Ankarin bahlarida buklim buklim yolariquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef expans het volgende:
[..]
Das belangrijk voor de sociale cohesie.
Dan kunnen we lekker generaliseren en inschattingen maken over je, zoals haha sosyete izmir of cimri kayserili. En mochten we fout zitten word jij onze versie van een excuusneger, ik ken maar een XX die chill is, de rest waren allemaal YY.
is een standaard vraag wat turken stellen, nerelisin? waar kom je vandaan of in jou geval waar komt je vader vandaan?quote:
. Haha, ja. Ik heb het al gezegd; "Ankara"quote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
is een standaard vraag wat turken stellen, nerelisin? waar kom je vandaan of in jou geval waar komt je vader vandaan?
vanwaar de vijandige tong?quote:
niks is zomaar er is altijd wel een onderliggend verhaal waarom we iets wel of niet doenquote:
Klopt, maar dat post ik nu ff in een andere topic.quote:Op maandag 9 december 2013 01:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks is zomaar er is altijd wel een onderliggend verhaal waarom we iets wel of niet doen
welke?quote:Op maandag 9 december 2013 01:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Klopt, maar dat post ik nu ff in een andere topic.
quote:
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van allesquote:
dat jullie samen over dizis konden pratenquote:Op maandag 9 december 2013 02:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van alles
ik zag hetquote:
Nee, het Turks praten op zich was al heel bijzonderquote:Op maandag 9 december 2013 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat jullie samen over dizis konden praten
sorry ik kan niet tegen dat bollywood crapquote:Op maandag 9 december 2013 02:27 schreef MaidensTower het volgende:
K ben veeeerliiieefd op haar!
[..]
Elke keer dat je 'Turkse' zegt moet ik aan een Turkse vrouw denken, zeg of Turk of Turkse man :squote:Op maandag 9 december 2013 02:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van alles
ik ookquote:Op maandag 9 december 2013 02:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Elke keer dat je 'Turkse' zegt moet ik aan een Turkse vrouw denken, zeg of Turk of Turkse man :s
Geloof me, als je diep genoeg in wiskunde gaat, dan kom je zulke rare axioma's tegen om bijvoorbeeld het bestaan vanquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een über beta mensch die ook nog eens een monotheïstisch geloof aanhangt. Ik moet zeggen... I'm impressed. Zie je niet zo vaak.
whut?quote:Op maandag 9 december 2013 08:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geloof me, als je diep genoeg in wiskunde gaat, dan kom je zulke rare axioma's tegen om bijvoorbeeld het bestaan vante garanderen dat geloof in God nog redelijk lijkt.
nopequote:Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
Zijn al die Turken hier ook lid van Hababam (forum).
Je hebt het volgende axioma nodig voor het bestaan van getallen zoalsquote:
Je hebt niets verloren.quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef MaidensTower het volgende:
Aşkta kaybettim. işte kazanayım istiyorum bugün!
Klopt. Als het liefde was, was ik het niet kwijt.quote:Op maandag 9 december 2013 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt niets verloren.Je denkt iets verloren te hebben.
Kendim ettim kendim buldum missch iets voor jou?quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef MaidensTower het volgende:
A?kta kaybettim. i?te kazanay?m istiyorum bugün!
Ja, maar ik heb geen spijt ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kendim ettim kendim buldum missch iets voor jou?
Uiteraard.quote:Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
Zijn al die Turken hier ook lid van Hababam (forum).
Die forum vind ik echt slecht eigenlijk. Ze zijn daar echt bijna allemaal Nationalisten en Fascistenquote:
Jij bent van akp dus?quote:Op maandag 9 december 2013 13:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Die forum vind ik echt slecht eigenlijk. Ze zijn daar echt bijna allemaal Nationalisten en Fascisten
(CHP en MHP).
Ik reageer ook nooit in die forum omdat je dan altijd email-notificaties krijgt.
Dus je bent een Mhp of Chp :pquote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent van akp dus?Hier geen plek voor. We zijn allemaal anti-akp.
Overeenkomstenquote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol, waarom denkt de menigte op Fok dat ik jou ben?
Liever verbitterd dan hoe jij je gedraagt en overal 'n topic voor opent.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verbitterdBen juist hoopvol hihi
quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verbitterdBen juist hoopvol hihi
quote:Op maandag 9 december 2013 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Liever verbitterd dan hoe jij je gedraagt en overal 'n topic voor opent.
Dit typte je op je verkeerde accountquote:Op maandag 9 december 2013 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ben Maidens en niet Stimorol, verbitterd dingetje.
Jullie lijken wel op elkander inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit typte je op je verkeerde account
quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit typte je op je verkeerde account
We lijken helemaal niet op elkaar. Ik ben altijd in de wolken. Zij is verbitterdquote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie lijken wel op elkander inderdaad
HAHAHAHAHA!!!quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef MaidensTower het volgende:
Waar is ZarGon? Ik ben onderweg naar Delft hahahaha
Hihaho. Open er anders een topic over?quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
We lijken helemaal niet op elkaar. Ik ben altijd in de wolken. Zij is verbitterd
Waar is ZarGon? Ik ben onderweg naar Delft hahahaha
Nederlands aubquote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jeton düşmüyorBi zahmet yardım et
Wil jij dat voor mij doen? Mijn wederhelftquote:Op maandag 9 december 2013 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hihaho. Open er anders een topic over?
Wat staat hier? Ik herken alleen het woord zahmet.quote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jeton düşmüyorBi zahmet yardım et
Of je gewoon Nederlands wilt praten/typen. Zoals 't hoort op FOK! zegmaar. Wat woordjes etc ka wel, maar geen volledige posts. Of zet er een vertaling bij.quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet, help mij aub
Ik zie dat je nu weer in je piek bent qua emotie. Geniet ervan meidquote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wil jij dat voor mij doen? Mijn wederhelftVoel me schizofreen door jou haha
Andersom ook niet. Misschien handig als jij ff de grap uitlegt.quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet, help mij aub
Het kwartje is nog steeds niet gevallen, help aub.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of je gewoon Nederlands wilt praten/typen. Zoals 't hoort op FOK! zegmaar. Wat woordjes etc ka wel, maar geen volledige posts. Of zet er een vertaling bij.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Het kwartje is nog steeds niet gevallen, help aub.
Die piek gaat zo komen in de Ikea!!!quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu weer in je piek bent qua emotie. Geniet ervan meidWordt allemaal wat standaard, maar goed, geeft wat te lezen
Helemaal goed meid.quote:Op maandag 9 december 2013 14:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die piek gaat zo komen in de Ikea!!!
Ik drink liever thee met jou. Beetje kattig zijn tegen elkaar is niet erg.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef Che_ het volgende:
Misschien moeten jullie twee eens bij elkaar op de thee.
Dat magquote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Mag ik een Turkse pizza Deluxe met kipdoner, alleen sla en jalapeno pepers, knoflooksaus en een beetje sambal aub. Om mee te nemen.
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je het ook nog maken, of is dat maar flauwe kul?
Spreek jij Nederlands? Dat is toch niet mijn bestelling of wel? Ik wil mijn geld terug godverdomme.quote:
.quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Mag ik een Turkse pizza Deluxe met kipdoner, alleen sla en jalapeno pepers, knoflooksaus en een beetje sambal aub. Om mee te nemen.
Alvast bedankt.
8,75? Volgens mij word ik gewoon besodemieterd door jullie!quote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Dat word dan 8,75, alstublieft.
Komt wel verdomd dicht in de buurtquote:Op maandag 9 december 2013 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreek jij Nederlands? Dat is toch niet mijn bestelling of wel? Ik wil mijn geld terug godverdomme.
dat zag ikquote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
8,75? Volgens mij word ik gewoon besodemieterd door jullie!
Dat is een pizza shoarma met paprika en zaad.quote:Op maandag 9 december 2013 15:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt wel verdomd dicht in de buurt
Maar is wel lekker, aanraderquote:Op maandag 9 december 2013 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een pizza shoarma met paprika en zaad.
^tevreden klantquote:
Marokkaanse muntthee?quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik drink liever thee met jou. Beetje kattig zijn tegen elkaar is niet erg.
Hé, een toon lager, of ik stuur de beveiliger op je af.quote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
8,75? Volgens mij word ik gewoon besodemieterd door jullie!
Beveiliger?quote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hé, een toon lager, of ik stuur de beveiliger op je af.
Wel met verse bladeren. Geen pickwickshitquote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lust je dat? Krijg je er ook Marokkaanse koekjes bij.
Oke, ga ik fixen voor je.quote:Op maandag 9 december 2013 15:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel met verse bladeren. Geen pickwickshit
Wat zyn Marokkaanse koekjes a sah?
.quote:Op maandag 9 december 2013 15:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beveiliger?Die dikke die de friet altijd laat aanbranden zeker?
Ok, kom eraanquote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK GEEF JE HIER EEN REAL LIFE EXPERIENCE OH MI GADOOOO
Oh shit, het was eigenlijk bedoeld richting Maiden. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op maandag 9 december 2013 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet thuisSorry. Andere xtje.
enjoy!quote:
whut?quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt het volgende axioma nodig voor het bestaan van getallen zoals
Keuzeaxioma,
maat dit axioma heeft ook als gevolg
de Tarskiparadox.
Om de Tarskiparadox samenvatten:
Stel je hebt één bol van één kilo goud, dan kun je het in gekke eindig-aantal deeltjes hakken en door deze eindig-aantal deeltjes slim te transleren en roteren krijg je niet één bol goud van één kilo terug, maar twee bollen van één kilo goud. Dus je hebt je bol goud verdubbeld.
Vet hé?
quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
is dat zo?quote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
goeie user icon iigquote:Op maandag 9 december 2013 13:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ok dan ik join dit topic ook wel. TurkenMocro's
Wilt U ook nog een Dommme Turk?quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Alvast bedankt.
quote:
Thanksquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wilt U ook nog een Dommme Turk?
bitter as hell iddquote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer sarcasme herkennen adam be.
"Patrick Bateman: There is an idea of a Patrick Bateman.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Patrick Bateman: There is an idea of a Patrick Bateman.
Some kind of abstraction, but there is no real me.
Only an entity-- something illusory.
And though I can hide my cold gaze...
and you can shake my hand and feel flesh gripping yours...
and may be you can even sense our life styles are probably comparable,
I simply am not there"
Wtf?quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Player heeft zojuist de server gejoind.
het boek is beter uiteraardquote:
Ik heb concentratieproblemen. Ik heb geen geduld om boeken te lezen helaas.quote:
Lekker meth binnenhalen en zuipen.quote:
Ja dat klinkt echt als iets dat ik doe.quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Lekker meth binnenhalen en zuipen.
Ik join je wel.quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja dat klinkt echt als iets dat ik doe.
tegenwordig kan je ze ook beluisterenquote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb concentratieproblemen. Ik heb geen geduld om boeken te lezen helaas.
Illegale pokerwedstrijd.quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
Gefeliciteerd, Arcadia. Hoe is dat je gelukt?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Werd uitgenodigd voor iets om mee te doen, uiteraard zoals de baas dat ik ben deed ik alles goed, bam 300 euro. Ik zal details even naar je DMen Borte, wil niet dat iedereen dit te weten komtquote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
Gefeliciteerd, Arcadia. Hoe is dat je gelukt?
Vertel, wat heb je moeten doen?quote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Werd uitgenodigd voor iets om mee te doen, uiteraard zoals de baas dat ik ben deed ik alles goed, bam 300 euro. Ik zal details even naar je DMen Borte, wil niet dat iedereen dit te weten komt
Zie DMquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je moeten doen?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
je bent wel een geluksvogel, merk ik :pquote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
3 vragen juist beantwoorden over de actualiteit
quote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
QadrAllahquote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je bent wel een geluksvogel, merk ik :p
Ach, dat is lief van jou, geluksvogeltje :pquote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
QadrAllah![]()
Heb de helft aan mijn moeder gegeven, was ze wel blij mee.
Nee niet lief. Hoort wel zo.quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ach, dat is lief van jou, geluksvogeltje :p
komt niet zo vaak voor broederquote:Op maandag 9 december 2013 17:04 schreef Arcadia het volgende:
Thanks Sylvesterr.
[..]
Nee niet lief. Hoort wel zo.
Ik heb je trouwens een DM gestuurd.quote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
komt niet zo vaak voor broeder
Wat is een Dm?quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens een DM gestuurd.
Ghihi, Leuk geprobeerd, maar ik kreeg net een melding binnen : "Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagtquote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Direct message. Ga eens naar dm.fok.nl als website, je zit op je telefoon vermoed ik.
mhm, geen DM-spam van jouw kant dusquote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ghihi, Leuk geprobeerd, maar ik kreeg net een melding binnen : "Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt"
Pff :-(
Jammer. Ik ga even mijn bankgegevens naar je sturen, kun je toch niet zienquote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ghihi, Leuk geprobeerd, maar ik kreeg net een melding binnen : "Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt"
Pff :-(
Ja man ik ben een trotse AKP'er.quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over een paar dagen vast welquote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jammer. Ik ga even mijn bankgegevens naar je sturen, kun je toch niet zien!
De get.quote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja man ik ben een trotse AKP'er.
Ik ben een Turkse Koerd die voor Erdogan is.
Biji Serok Erdogan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima, ik stuur je me nummer wel door via pm. Kun je me gelijk een app berichtje sturen met als jouw gegevens.quote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jammer. Ik ga even mijn bankgegevens naar je sturen, kun je toch niet zien!
Als in flikker op joh. Schei uit. Iets in die richting.quote:
Dus omdat ik een andere politieke voorkeur heb dan de meesten hier op de pagina moet ik oprotten.quote:Op maandag 9 december 2013 17:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als in flikker op joh. Schei uit. Iets in die richting.
Komt omdat je koerd bent denk ik. Kut turkenquote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere politieke voorkeur heb dan de meesten hier op de pagina moet ik oprotten.
![]()
![]()
![]()
Zoiets denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere politieke voorkeur heb dan de meesten hier op de pagina moet ik oprotten.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt omdat je koerd bent denk ik. Kut turken.
Prima!quote:Op maandag 9 december 2013 17:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoi Ayca, hoe was je Wiskunde tentamen ?
Dit vind ik dat wel weer onzin. Ik ben zelf een Turk en ben alles behalve nationalist. Ik heb niks met Turken en niks met Turkije. Maar om te vragen om de titel van een Turkentopic te veranderen omdat er ook niet-Turken aanwezig zijn is wel een beetje te ver gezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef Baklava95 het volgende:
Mag de volgende deel van deze reeks niet de titel hebben genaamd : Ne mutlu bir Turkum diyene.
Niet iedereen in dit forum is Turks namelijk.
Turkse nationalistische slogans doe je maar in Hababam.nl
Zoals 90% van hier, je bent hier perfect thuisquote:Op maandag 9 december 2013 17:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit vind ik dat wel weer onzin. Ik ben zelf een Turk en ben alles behalve nationalist. Ik heb niks met Turken en niks met Turkije. Maar om te vragen om de titel van een Turkentopic te veranderen omdat er ook niet-Turken aanwezig zijn is wel een beetje te ver gezocht.
Mooiquote:Op maandag 9 december 2013 17:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals 90% van hier, je bent hier perfect thuis
Ben je dan verkaast? Of heb ik het mis.quote:Op maandag 9 december 2013 17:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit vind ik dat wel weer onzin. Ik ben zelf een Turk en ben alles behalve nationalist. Ik heb niks met Turken en niks met Turkije. Maar om te vragen om de titel van een Turkentopic te veranderen omdat er ook niet-Turken aanwezig zijn is wel een beetje te ver gezocht.
Want je bent wel aanwezig danquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Wie hier gemeen doet krijgt pak slaag volgende meet. Geen vrijwaring. Behalve voor Stimo.
Jij bent trouwens net een kapsalon. Een bakje donervlees met kaas erop.quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ben je dan verkaast? Of heb ik het mis.
Dat dan ook niet. Eigenlijk ben ik gewoon heel neutraal. Vind het wel altijd interessant om Nederlanders te manipuleren door verkaasd te doen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ben je dan verkaast? Of heb ik het mis.
Sivas, 24 en geen idee. Ik heb een curlstang met 50kg die ik 100 keer kan pakken. Ben te lui om naar een sportschool te gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus wat is je memleket, je leeftijd en hoeveel kun je squatten.
Sterke jongen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sivas, 24 en geen idee. Ik heb een curlstang met 50kg die ik 100 keer kan pakken. Ben te lui om naar een sportschool te gaan.
.quote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent trouwens net een kapsalon. Een bakje donervlees met kaas erop.
quote:
Tamamquote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat dan ook niet. Eigenlijk ben ik gewoon heel neutraal. Vind het wel altijd interessant om Nederlanders te manipuleren door verkaasd te doen. Dat dan weer wel.
Huhquote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt het volgende axioma nodig voor het bestaan van getallen zoals
Keuzeaxioma,
maat dit axioma heeft ook als gevolg
de Tarskiparadox.
Om de Tarskiparadox samenvatten:
Stel je hebt één bol van één kilo goud, dan kun je het in gekke eindig-aantal deeltjes hakken en door deze eindig-aantal deeltjes slim te transleren en roteren krijg je niet één bol goud van één kilo terug, maar twee bollen van één kilo goud. Dus je hebt je bol goud verdubbeld.
Vet hé?
lolquote:Op maandag 9 december 2013 18:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bakken in....
[ afbeelding ]
Stop de slachting, verbied babyolie!
Volgens mij zijn alleen de alevieten hier anti AKP. Tenminste, die verband zag ik.quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de alevieten hier anti AKP. Tenminste, die dat verband zag ik.
Xaban, sen gerizekalimisin?quote:Op maandag 9 december 2013 18:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen de alevieten hier anti AKP. Tenminste, die verband zag ik.
Op wie wacht je, appeltje?quote:Op maandag 9 december 2013 18:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
waar blijft de rest van de Turken?
Yoquote:Op maandag 9 december 2013 18:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
waar blijft de rest van de Turken?
Restvlees. Troep dus.quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wat zit er in frikandellen? Wil dat etengeen maag ofzo tog?
Ik moet minder op dit forum komen, mensen kennen me te goed.quote:Op maandag 9 december 2013 18:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Je kunt niet lang gemeen blijven hè, Ömerrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halal varkensvlees is ook lekker.quote:
Yuh yaniquote:Op maandag 9 december 2013 18:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Halal varkensvlees is ook lekker.
Nep Turkquote:Op maandag 9 december 2013 18:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Halal varkensvlees is ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |