SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Arcadia het volgende:
Topic 999 gaat erom spannen wie de lapo heeft
Alhamdoulillahquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol elhamdulilah iyiyiz, sen nasilsin.
Ayca, Ik help je wel. :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Ayca het volgende:
Mathemaat, ik heb morgen een wiskunde tentamen, help?
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ja. Lurken till the day that i die.
Kadinlar matinesiquote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.
Waarom zijn al die getrouwde chicks hetzelfde.
Wat doen ze dan altijd hetzelfde? Fotos maken van zangers?(quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn nichtje is naar een concert van Tarik Menguc gegaan en ze heeft foto's met hem laten maken.
Waarom zijn al die getrouwde chicks hetzelfde.
Foto's idd met zangers die niets meer voorstellenquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat doen ze dan altijd hetzelfde? Fotos maken van zangers?(
Oke... bedankt. Ik ben er al weer uit, als ik iets weer niet snap hoor je het wel.quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik? Euhmm, gewoon een mede Fokster, Ik wou je graag helpen.
Dogrudurquote:Op zondag 8 december 2013 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je spelling van elhamdulilah liet me iets vermoeden uit de Arabische contreien.
Morgen weer. Hastayim, ise gitmicem, ders yapcamquote:
Is goed nenequote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Voor het geval als jullie morgen buiten de deur gaan, super dik kleden mensen, Hasta olursunuz bak
Haha, nene'mi? Yok da neler -.-"quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen weer. Hastayim, ise gitmicem, ders yapcamZaten yarin isim son.
[..]
Is goed nene
Gecmis olsunquote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen weer. Hastayim, ise gitmicem, ders yapcamZaten yarin isim son.
Sagol nenequote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
Voor het geval als jullie morgen buiten de deur gaan, super dik kleden mensen, Hasta olursunuz bak
22quote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Jawel, en hoe oud zijn jullie?
Heel koud. Morgen colleges wederom en motivatie is gezakt tot onder het nulpunt (quote:Op zondag 8 december 2013 23:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Het is koud hé, Brr.
.quote:Op zondag 8 december 2013 23:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heel koud. Morgen colleges wederom en motivatie is gezakt tot onder het nulpunt ().
.quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
De kans is echt groot om ziek te kunnen worden.
Hoe was jullie dagje vandaag, nog genoten van jullie weekend?
Succes met het leren.quote:Op maandag 9 december 2013 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
.
Ja.
Half studeren en nee.
Slaap lekker/fee amanillah/tatli ruyalar
Das belangrijk voor de sociale cohesie.quote:
Ankarin bahlarida buklim buklim yolariquote:Op maandag 9 december 2013 00:37 schreef expans het volgende:
[..]
Das belangrijk voor de sociale cohesie.
Dan kunnen we lekker generaliseren en inschattingen maken over je, zoals haha sosyete izmir of cimri kayserili. En mochten we fout zitten word jij onze versie van een excuusneger, ik ken maar een XX die chill is, de rest waren allemaal YY.
is een standaard vraag wat turken stellen, nerelisin? waar kom je vandaan of in jou geval waar komt je vader vandaan?quote:
. Haha, ja. Ik heb het al gezegd; "Ankara"quote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
is een standaard vraag wat turken stellen, nerelisin? waar kom je vandaan of in jou geval waar komt je vader vandaan?
vanwaar de vijandige tong?quote:
niks is zomaar er is altijd wel een onderliggend verhaal waarom we iets wel of niet doenquote:
Klopt, maar dat post ik nu ff in een andere topic.quote:Op maandag 9 december 2013 01:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
niks is zomaar er is altijd wel een onderliggend verhaal waarom we iets wel of niet doen
welke?quote:Op maandag 9 december 2013 01:35 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Klopt, maar dat post ik nu ff in een andere topic.
quote:
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van allesquote:
dat jullie samen over dizis konden pratenquote:Op maandag 9 december 2013 02:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van alles
ik zag hetquote:
Nee, het Turks praten op zich was al heel bijzonderquote:Op maandag 9 december 2013 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat jullie samen over dizis konden praten
sorry ik kan niet tegen dat bollywood crapquote:Op maandag 9 december 2013 02:27 schreef MaidensTower het volgende:
K ben veeeerliiieefd op haar!
[..]
Elke keer dat je 'Turkse' zegt moet ik aan een Turkse vrouw denken, zeg of Turk of Turkse man :squote:Op maandag 9 december 2013 02:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van alles
ik ookquote:Op maandag 9 december 2013 02:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Elke keer dat je 'Turkse' zegt moet ik aan een Turkse vrouw denken, zeg of Turk of Turkse man :s
Geloof me, als je diep genoeg in wiskunde gaat, dan kom je zulke rare axioma's tegen om bijvoorbeeld het bestaan vanquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een über beta mensch die ook nog eens een monotheïstisch geloof aanhangt. Ik moet zeggen... I'm impressed. Zie je niet zo vaak.
whut?quote:Op maandag 9 december 2013 08:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geloof me, als je diep genoeg in wiskunde gaat, dan kom je zulke rare axioma's tegen om bijvoorbeeld het bestaan vante garanderen dat geloof in God nog redelijk lijkt.
nopequote:Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
Zijn al die Turken hier ook lid van Hababam (forum).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |