Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef Seikcid het volgende:
Omdat de meeste mensen exclusiviteit en geborgenheid zoeken in een relatie, geen wipkip.
Welke controle? Bewegingsvrijheid geven? Zit je dan regelmatig vast in de kelder ofzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.
Eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:52 schreef SJK het volgende:
Jij vindt het ontzettend geil dat veel vrouwen hem willen.
Dat laatste is waar maar je gaat er vanuit dat iedereen monogaam kan zijn. Dat is niet correct maar dat leer je vanzelfquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je controle loslaat. Dan trek je de ander naar je toe als een magneet. Dat is mijn ervaring. Mijn ex gaf mij genoeg bewegingsvrijheid, waardoor ik blij was zodra ik weer thuis was. Mijn gevoel ging weg toen hij overdreven zorgzaam (bemoeial) begon te worden. Heel stikkend voor een relatie zulke trekjes. Controlefreaks zijn niet sexy.
Ik ben zijn vriendin niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:59 schreef Fascination het volgende:
Je wil even horen wat voor geweldige vriendin je wel niet bent?
Ik denk altijd diep. Daar verandert een week daten niets aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Diepvriez het volgende:
1 week aan het daten en al zulk diepe gedachten erbij hebben ??
Wat is dan het probleem? Je bent één van z'n sletjes en je vind het nog geil ook. Mooi toch?quote:
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Welke controle? Bewegingsvrijheid geven? Zit je dan regelmatig vast in de kelder ofzo?
Waar wil je nou precies een verklaring voor of antwoord op?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:45 schreef MaidensTower het volgende:
Hallo mensen,
Ik date ongeveer een week met een man die nogal in de smaak valt bij de vrouwen. Hij heeft er ook veel gehad. We hebben elke dag afgesproken (wat ik niet zo gewend ben, maar tjah, het klikt denk ik). Gisteren zei hij dat er een reden is waarom hij graag bij me is:
Zijn telefoon gaat vaak af en ongetwijfeld zitten daar scharrels tussen. Ik vraag er niet om. Hooguit meld ik dat ik zijn telefoon zojuist hebt gehoord. Ik vraag niet wie hij nog meer spreekt of waar ons contact heen gaat. Na heel wat dates, relaties en verloving weet ik dat die 'bevestiging' geen verandering brengt in het contact/relatie. Los daarvan: wie ben ik om verantwoording te vragen? Al ben ik zijn vriendin. Als hij bij mij is, waarom moet ik dan nog concurreren? Dit alles geldt ook andersom. Ik hou van mijn vrijheid en vind het wel fijn als een man zelfverzekerd is om mij die vrijheid te bieden.
Kunnen jullie verklaren waarom vrouwen én mannen daar een drama over kunnen maken? Weten ze wel wat voor effect dat heeft?
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Je bent één van z'n sletjes en je vind het nog geil ook. Mooi toch?
Aangepastquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wil je nou precies een verklaring voor of antwoord op?
Of wilde je dit alleen even kwijt?
Je zegt 'gisteren zei hij dat er een reden is dat hij graag bij me is', daarna volgt een dubbele punt en vervolgens een vaag verhaal. Wát is die reden nou, concreet? En waar wil je nou precies de verklaring voor de je in de TT noemt?
Moet je ook niet vragen. Gewoon pakken als ze even niet oplettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:07 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Haha ik heb geen probleem schat. Ik probeer de vrouwen waar hij het over heeft te begrijpen. Ik ben nooit zo extreem geweest. Hooguit dat ik wou dat ik iemand vriendin werd of iets. Maar ik heb nooit mannen om hun telefoon gevraagd of dingen geëist.
Je bent 12 en hebt een relatie met je vader achter de rug?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het eisen van verantwoording, tijd, bevestiging in vorm van liefdesovertuiging en verbreken van contacten e.d. Zelfs eisen omtrent kleding en leefstijl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |