Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van allesquote:
dat jullie samen over dizis konden pratenquote:Op maandag 9 december 2013 02:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van alles
ik zag hetquote:
Nee, het Turks praten op zich was al heel bijzonderquote:Op maandag 9 december 2013 02:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat jullie samen over dizis konden praten
sorry ik kan niet tegen dat bollywood crapquote:Op maandag 9 december 2013 02:27 schreef MaidensTower het volgende:
K ben veeeerliiieefd op haar!
[..]
Elke keer dat je 'Turkse' zegt moet ik aan een Turkse vrouw denken, zeg of Turk of Turkse man :squote:Op maandag 9 december 2013 02:19 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets belangrijks van geleerd: ik wil een Turkse. Dat raakte mij het meest van alles
ik ookquote:Op maandag 9 december 2013 02:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Elke keer dat je 'Turkse' zegt moet ik aan een Turkse vrouw denken, zeg of Turk of Turkse man :s
Geloof me, als je diep genoeg in wiskunde gaat, dan kom je zulke rare axioma's tegen om bijvoorbeeld het bestaan vanquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een über beta mensch die ook nog eens een monotheïstisch geloof aanhangt. Ik moet zeggen... I'm impressed. Zie je niet zo vaak.
whut?quote:Op maandag 9 december 2013 08:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Geloof me, als je diep genoeg in wiskunde gaat, dan kom je zulke rare axioma's tegen om bijvoorbeeld het bestaan vante garanderen dat geloof in God nog redelijk lijkt.
nopequote:Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
Zijn al die Turken hier ook lid van Hababam (forum).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |