Je hebt het volgende axioma nodig voor het bestaan van getallen zoalsquote:
Je hebt niets verloren.quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef MaidensTower het volgende:
Aşkta kaybettim. işte kazanayım istiyorum bugün!
Klopt. Als het liefde was, was ik het niet kwijt.quote:Op maandag 9 december 2013 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt niets verloren.Je denkt iets verloren te hebben.
Kendim ettim kendim buldum missch iets voor jou?quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef MaidensTower het volgende:
A?kta kaybettim. i?te kazanay?m istiyorum bugün!
Ja, maar ik heb geen spijt ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kendim ettim kendim buldum missch iets voor jou?
Uiteraard.quote:Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
Zijn al die Turken hier ook lid van Hababam (forum).
Die forum vind ik echt slecht eigenlijk. Ze zijn daar echt bijna allemaal Nationalisten en Fascistenquote:
Jij bent van akp dus?quote:Op maandag 9 december 2013 13:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Die forum vind ik echt slecht eigenlijk. Ze zijn daar echt bijna allemaal Nationalisten en Fascisten
(CHP en MHP).
Ik reageer ook nooit in die forum omdat je dan altijd email-notificaties krijgt.
Dus je bent een Mhp of Chp :pquote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent van akp dus?Hier geen plek voor. We zijn allemaal anti-akp.
Overeenkomstenquote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol, waarom denkt de menigte op Fok dat ik jou ben?
Liever verbitterd dan hoe jij je gedraagt en overal 'n topic voor opent.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verbitterdBen juist hoopvol hihi
quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verbitterdBen juist hoopvol hihi
quote:Op maandag 9 december 2013 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Liever verbitterd dan hoe jij je gedraagt en overal 'n topic voor opent.
Dit typte je op je verkeerde accountquote:Op maandag 9 december 2013 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ben Maidens en niet Stimorol, verbitterd dingetje.
Jullie lijken wel op elkander inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol, waarom denkt de menigte op Fok dat ik jou ben?
quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit typte je op je verkeerde account
quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit typte je op je verkeerde account
We lijken helemaal niet op elkaar. Ik ben altijd in de wolken. Zij is verbitterdquote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie lijken wel op elkander inderdaad
HAHAHAHAHA!!!quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef MaidensTower het volgende:
Waar is ZarGon? Ik ben onderweg naar Delft hahahaha
Hihaho. Open er anders een topic over?quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
We lijken helemaal niet op elkaar. Ik ben altijd in de wolken. Zij is verbitterd
Waar is ZarGon? Ik ben onderweg naar Delft hahahaha
Nederlands aubquote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jeton düşmüyorBi zahmet yardım et
Wil jij dat voor mij doen? Mijn wederhelftquote:Op maandag 9 december 2013 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hihaho. Open er anders een topic over?
Wat staat hier? Ik herken alleen het woord zahmet.quote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jeton düşmüyorBi zahmet yardım et
Of je gewoon Nederlands wilt praten/typen. Zoals 't hoort op FOK! zegmaar. Wat woordjes etc ka wel, maar geen volledige posts. Of zet er een vertaling bij.quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet, help mij aub
Ik zie dat je nu weer in je piek bent qua emotie. Geniet ervan meidquote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wil jij dat voor mij doen? Mijn wederhelftVoel me schizofreen door jou haha
Andersom ook niet. Misschien handig als jij ff de grap uitlegt.quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet, help mij aub
Het kwartje is nog steeds niet gevallen, help aub.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of je gewoon Nederlands wilt praten/typen. Zoals 't hoort op FOK! zegmaar. Wat woordjes etc ka wel, maar geen volledige posts. Of zet er een vertaling bij.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Het kwartje is nog steeds niet gevallen, help aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |