Dit typte je op je verkeerde accountquote:Op maandag 9 december 2013 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ben Maidens en niet Stimorol, verbitterd dingetje.
Jullie lijken wel op elkander inderdaadquote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol, waarom denkt de menigte op Fok dat ik jou ben?
quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit typte je op je verkeerde account
quote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit typte je op je verkeerde account
We lijken helemaal niet op elkaar. Ik ben altijd in de wolken. Zij is verbitterdquote:Op maandag 9 december 2013 14:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie lijken wel op elkander inderdaad
HAHAHAHAHA!!!quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef MaidensTower het volgende:
Waar is ZarGon? Ik ben onderweg naar Delft hahahaha
Hihaho. Open er anders een topic over?quote:Op maandag 9 december 2013 14:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
We lijken helemaal niet op elkaar. Ik ben altijd in de wolken. Zij is verbitterd
Waar is ZarGon? Ik ben onderweg naar Delft hahahaha
Nederlands aubquote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jeton düşmüyorBi zahmet yardım et
Wil jij dat voor mij doen? Mijn wederhelftquote:Op maandag 9 december 2013 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hihaho. Open er anders een topic over?
Wat staat hier? Ik herken alleen het woord zahmet.quote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jeton düşmüyorBi zahmet yardım et
Of je gewoon Nederlands wilt praten/typen. Zoals 't hoort op FOK! zegmaar. Wat woordjes etc ka wel, maar geen volledige posts. Of zet er een vertaling bij.quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet, help mij aub
Ik zie dat je nu weer in je piek bent qua emotie. Geniet ervan meidquote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wil jij dat voor mij doen? Mijn wederhelftVoel me schizofreen door jou haha
Andersom ook niet. Misschien handig als jij ff de grap uitlegt.quote:Op maandag 9 december 2013 14:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet, help mij aub
Het kwartje is nog steeds niet gevallen, help aub.quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of je gewoon Nederlands wilt praten/typen. Zoals 't hoort op FOK! zegmaar. Wat woordjes etc ka wel, maar geen volledige posts. Of zet er een vertaling bij.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Het kwartje is nog steeds niet gevallen, help aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |