Die piek gaat zo komen in de Ikea!!!quote:Op maandag 9 december 2013 14:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie dat je nu weer in je piek bent qua emotie. Geniet ervan meidWordt allemaal wat standaard, maar goed, geeft wat te lezen
Helemaal goed meid.quote:Op maandag 9 december 2013 14:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Die piek gaat zo komen in de Ikea!!!
Ik drink liever thee met jou. Beetje kattig zijn tegen elkaar is niet erg.quote:Op maandag 9 december 2013 15:05 schreef Che_ het volgende:
Misschien moeten jullie twee eens bij elkaar op de thee.
Dat magquote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Mag ik een Turkse pizza Deluxe met kipdoner, alleen sla en jalapeno pepers, knoflooksaus en een beetje sambal aub. Om mee te nemen.
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je het ook nog maken, of is dat maar flauwe kul?
Spreek jij Nederlands? Dat is toch niet mijn bestelling of wel? Ik wil mijn geld terug godverdomme.quote:
.quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Mag ik een Turkse pizza Deluxe met kipdoner, alleen sla en jalapeno pepers, knoflooksaus en een beetje sambal aub. Om mee te nemen.
Alvast bedankt.
8,75? Volgens mij word ik gewoon besodemieterd door jullie!quote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
.
Dat word dan 8,75, alstublieft.
Komt wel verdomd dicht in de buurtquote:Op maandag 9 december 2013 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreek jij Nederlands? Dat is toch niet mijn bestelling of wel? Ik wil mijn geld terug godverdomme.
dat zag ikquote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
8,75? Volgens mij word ik gewoon besodemieterd door jullie!
Dat is een pizza shoarma met paprika en zaad.quote:Op maandag 9 december 2013 15:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Komt wel verdomd dicht in de buurt
Maar is wel lekker, aanraderquote:Op maandag 9 december 2013 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is een pizza shoarma met paprika en zaad.
^tevreden klantquote:
Marokkaanse muntthee?quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik drink liever thee met jou. Beetje kattig zijn tegen elkaar is niet erg.
Hé, een toon lager, of ik stuur de beveiliger op je af.quote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
8,75? Volgens mij word ik gewoon besodemieterd door jullie!
Beveiliger?quote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hé, een toon lager, of ik stuur de beveiliger op je af.
Wel met verse bladeren. Geen pickwickshitquote:Op maandag 9 december 2013 15:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lust je dat? Krijg je er ook Marokkaanse koekjes bij.
Oke, ga ik fixen voor je.quote:Op maandag 9 december 2013 15:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel met verse bladeren. Geen pickwickshit
Wat zyn Marokkaanse koekjes a sah?
.quote:Op maandag 9 december 2013 15:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beveiliger?Die dikke die de friet altijd laat aanbranden zeker?
Ok, kom eraanquote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK GEEF JE HIER EEN REAL LIFE EXPERIENCE OH MI GADOOOO
Oh shit, het was eigenlijk bedoeld richting Maiden. Jullie lijken ook zoveel op elkaar.quote:Op maandag 9 december 2013 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet thuisSorry. Andere xtje.
enjoy!quote:
whut?quote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt het volgende axioma nodig voor het bestaan van getallen zoals
Keuzeaxioma,
maat dit axioma heeft ook als gevolg
de Tarskiparadox.
Om de Tarskiparadox samenvatten:
Stel je hebt één bol van één kilo goud, dan kun je het in gekke eindig-aantal deeltjes hakken en door deze eindig-aantal deeltjes slim te transleren en roteren krijg je niet één bol goud van één kilo terug, maar twee bollen van één kilo goud. Dus je hebt je bol goud verdubbeld.
Vet hé?
quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent van akp dus?Hier geen plek voor. We zijn allemaal anti-akp.
is dat zo?quote:Op maandag 9 december 2013 13:36 schreef MaidensTower het volgende:
Stimorol, waarom denkt de menigte op Fok dat ik jou ben?
goeie user icon iigquote:Op maandag 9 december 2013 13:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ok dan ik join dit topic ook wel. TurkenMocro's
Wilt U ook nog een Dommme Turk?quote:Op maandag 9 december 2013 15:06 schreef hoink581 het volgende:
Alvast bedankt.
quote:
Thanksquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wilt U ook nog een Dommme Turk?
bitter as hell iddquote:Op maandag 9 december 2013 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer sarcasme herkennen adam be.
"Patrick Bateman: There is an idea of a Patrick Bateman.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Patrick Bateman: There is an idea of a Patrick Bateman.
Some kind of abstraction, but there is no real me.
Only an entity-- something illusory.
And though I can hide my cold gaze...
and you can shake my hand and feel flesh gripping yours...
and may be you can even sense our life styles are probably comparable,
I simply am not there"
Wtf?quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Player heeft zojuist de server gejoind.
het boek is beter uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |