komt niet zo vaak voor broederquote:Op maandag 9 december 2013 17:04 schreef Arcadia het volgende:
Thanks Sylvesterr.
[..]
Nee niet lief. Hoort wel zo.
Ik heb je trouwens een DM gestuurd.quote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
komt niet zo vaak voor broeder
Wat is een Dm?quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens een DM gestuurd.
Ghihi, Leuk geprobeerd, maar ik kreeg net een melding binnen : "Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagtquote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Direct message. Ga eens naar dm.fok.nl als website, je zit op je telefoon vermoed ik.
mhm, geen DM-spam van jouw kant dusquote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ghihi, Leuk geprobeerd, maar ik kreeg net een melding binnen : "Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt"
Pff :-(
Jammer. Ik ga even mijn bankgegevens naar je sturen, kun je toch niet zienquote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ghihi, Leuk geprobeerd, maar ik kreeg net een melding binnen : "Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt"
Pff :-(
Ja man ik ben een trotse AKP'er.quote:Op maandag 9 december 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent van akp dus?Hier geen plek voor. We zijn allemaal anti-akp.
Over een paar dagen vast welquote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jammer. Ik ga even mijn bankgegevens naar je sturen, kun je toch niet zien!
De get.quote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja man ik ben een trotse AKP'er.
Ik ben een Turkse Koerd die voor Erdogan is.
Biji Serok Erdogan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima, ik stuur je me nummer wel door via pm. Kun je me gelijk een app berichtje sturen met als jouw gegevens.quote:Op maandag 9 december 2013 17:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jammer. Ik ga even mijn bankgegevens naar je sturen, kun je toch niet zien!
Als in flikker op joh. Schei uit. Iets in die richting.quote:
Dus omdat ik een andere politieke voorkeur heb dan de meesten hier op de pagina moet ik oprotten.quote:Op maandag 9 december 2013 17:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als in flikker op joh. Schei uit. Iets in die richting.
Komt omdat je koerd bent denk ik. Kut turkenquote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere politieke voorkeur heb dan de meesten hier op de pagina moet ik oprotten.
![]()
![]()
![]()
Zoiets denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dus omdat ik een andere politieke voorkeur heb dan de meesten hier op de pagina moet ik oprotten.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 17:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt omdat je koerd bent denk ik. Kut turken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |