Lekker meth binnenhalen en zuipen.quote:
Ja dat klinkt echt als iets dat ik doe.quote:Op maandag 9 december 2013 16:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Lekker meth binnenhalen en zuipen.
Ik join je wel.quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja dat klinkt echt als iets dat ik doe.
tegenwordig kan je ze ook beluisterenquote:Op maandag 9 december 2013 16:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb concentratieproblemen. Ik heb geen geduld om boeken te lezen helaas.
Illegale pokerwedstrijd.quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
Gefeliciteerd, Arcadia. Hoe is dat je gelukt?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Werd uitgenodigd voor iets om mee te doen, uiteraard zoals de baas dat ik ben deed ik alles goed, bam 300 euro. Ik zal details even naar je DMen Borte, wil niet dat iedereen dit te weten komtquote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
Gefeliciteerd, Arcadia. Hoe is dat je gelukt?
Vertel, wat heb je moeten doen?quote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Werd uitgenodigd voor iets om mee te doen, uiteraard zoals de baas dat ik ben deed ik alles goed, bam 300 euro. Ik zal details even naar je DMen Borte, wil niet dat iedereen dit te weten komt
Zie DMquote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je moeten doen?
quote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
je bent wel een geluksvogel, merk ik :pquote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
3 vragen juist beantwoorden over de actualiteit
quote:Op maandag 9 december 2013 16:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
QadrAllahquote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je bent wel een geluksvogel, merk ik :p
Ach, dat is lief van jou, geluksvogeltje :pquote:Op maandag 9 december 2013 16:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
QadrAllah![]()
Heb de helft aan mijn moeder gegeven, was ze wel blij mee.
Nee niet lief. Hoort wel zo.quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ach, dat is lief van jou, geluksvogeltje :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |