Prima!quote:Op maandag 9 december 2013 17:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoi Ayca, hoe was je Wiskunde tentamen ?
Dit vind ik dat wel weer onzin. Ik ben zelf een Turk en ben alles behalve nationalist. Ik heb niks met Turken en niks met Turkije. Maar om te vragen om de titel van een Turkentopic te veranderen omdat er ook niet-Turken aanwezig zijn is wel een beetje te ver gezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef Baklava95 het volgende:
Mag de volgende deel van deze reeks niet de titel hebben genaamd : Ne mutlu bir Turkum diyene.
Niet iedereen in dit forum is Turks namelijk.
Turkse nationalistische slogans doe je maar in Hababam.nl
Zoals 90% van hier, je bent hier perfect thuisquote:Op maandag 9 december 2013 17:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit vind ik dat wel weer onzin. Ik ben zelf een Turk en ben alles behalve nationalist. Ik heb niks met Turken en niks met Turkije. Maar om te vragen om de titel van een Turkentopic te veranderen omdat er ook niet-Turken aanwezig zijn is wel een beetje te ver gezocht.
Mooiquote:Op maandag 9 december 2013 17:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals 90% van hier, je bent hier perfect thuis
Ben je dan verkaast? Of heb ik het mis.quote:Op maandag 9 december 2013 17:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit vind ik dat wel weer onzin. Ik ben zelf een Turk en ben alles behalve nationalist. Ik heb niks met Turken en niks met Turkije. Maar om te vragen om de titel van een Turkentopic te veranderen omdat er ook niet-Turken aanwezig zijn is wel een beetje te ver gezocht.
Want je bent wel aanwezig danquote:Op maandag 9 december 2013 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Wie hier gemeen doet krijgt pak slaag volgende meet. Geen vrijwaring. Behalve voor Stimo.
Jij bent trouwens net een kapsalon. Een bakje donervlees met kaas erop.quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ben je dan verkaast? Of heb ik het mis.
Dat dan ook niet. Eigenlijk ben ik gewoon heel neutraal. Vind het wel altijd interessant om Nederlanders te manipuleren door verkaasd te doen. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ben je dan verkaast? Of heb ik het mis.
Sivas, 24 en geen idee. Ik heb een curlstang met 50kg die ik 100 keer kan pakken. Ben te lui om naar een sportschool te gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 17:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus wat is je memleket, je leeftijd en hoeveel kun je squatten.
Sterke jongen.quote:Op maandag 9 december 2013 17:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sivas, 24 en geen idee. Ik heb een curlstang met 50kg die ik 100 keer kan pakken. Ben te lui om naar een sportschool te gaan.
.quote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent trouwens net een kapsalon. Een bakje donervlees met kaas erop.
quote:
Tamamquote:Op maandag 9 december 2013 17:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat dan ook niet. Eigenlijk ben ik gewoon heel neutraal. Vind het wel altijd interessant om Nederlanders te manipuleren door verkaasd te doen. Dat dan weer wel.
Huhquote:Op maandag 9 december 2013 12:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt het volgende axioma nodig voor het bestaan van getallen zoals
Keuzeaxioma,
maat dit axioma heeft ook als gevolg
de Tarskiparadox.
Om de Tarskiparadox samenvatten:
Stel je hebt één bol van één kilo goud, dan kun je het in gekke eindig-aantal deeltjes hakken en door deze eindig-aantal deeltjes slim te transleren en roteren krijg je niet één bol goud van één kilo terug, maar twee bollen van één kilo goud. Dus je hebt je bol goud verdubbeld.
Vet hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |