SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Kan je ook doen, maar ik bedoel meer: Hij zal vanavond toch nog wel een sterke daling/stijging meemaken dus gewoon geduld hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zet een buyorder op 220. Als het toch wel goed komt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
ik heb nu pas z'n username doorfml
Nee dat ben ik na een dag of 2 heel gauw afgeleerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan je ook doen, maar ik bedoel meer: Hij zal vanavond toch nog wel een sterke daling/stijging meemaken dus gewoon geduld hebben.
Maar als je wil mag je ook in paniek verkopen, dat moet natuurlijk ook gebeuren. Anders maak ik ook geen winst
Bekijk de trends, als er veel gekocht wordt is het niet handig te verkopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
te vroeg verkocht, weer $200 gemist... zucht
741quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog 30 erbij en het is helemaal mooi
Jah, het gebruikt de data van de API:quote:
hoe bedoel je positief? Gaat niet verder omlaag?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:11 schreef Stokkie_ het volgende:
Het ziet er momenteel redelijk positief uit maar dat mag ook wel na bijna 50% daling
Van mij mag die nog wel ff zakken hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:11 schreef Stokkie_ het volgende:
Het ziet er momenteel redelijk positief uit maar dat mag ook wel na bijna 50% daling
Goedkoop inkopen is tof, maar hopen dat ze koers zo gigantisch laag komt bereik je niets mee; het zorgt er alleen maar voor dat het gros het vertrouwen verliest met alleen maar een grotere crash tot gevolg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van mij mag die nog wel ff zakken hoor
Dit inderdaad. Het kan er voor zorgen dat veel mensen hun vertrouwen kwijtraken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:17 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen is tof, maar hopen dat ze koers zo gigantisch laag komt bereik je niets mee; het zorgt er alleen maar voor dat het gros het vertrouwen verliest met alleen maar een grotere crash tot gevolg.
Je hebt al onwijs goedkoop in kunnen kopen vandaag.
Toch denk ik dat hij vannacht nog lager kanquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het kan er voor zorgen dat veel mensen hun vertrouwen kwijtraken.
Pics?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef Ranjit het volgende:
[..]
De hond van mijn buurman heeft zojuist gepoept.
Of je installeert Bitcoin Paranoid op je Android telefoon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
vannacht ff een creatief alarm instellen...
buy order van 1 mBTC neerzetten op een prijs waarvan ik wil weten dat die geraakt wordt.
geluid op standje 'burenruzie', zodra de order wordt uitgevoerd krijg je een 'pling' van BTC-e.
Heb ik gedaan, vind het niet echt een top-ding.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Of je installeert Bitcoin Paranoid op je Android telefoon.
haha lachen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
buy order van 1 mBTC neerzetten op een prijs waarvan ik wil weten dat die geraakt wordt.
geluid op standje 'burenruzie', zodra de order wordt uitgevoerd krijg je een 'pling' van BTC-e.
beter zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ok nu is het mooi geweest, omlaag met die shit
Hoe koop je mBtc, je koopt gewoon 0.0001 BTC maar staat dat ook als mBtc?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
omlaag met die shitquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ok nu is het mooi geweest, omhoog met die shit
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Investeerders in DGC (digital coin) en WDC (worldcoin)? Heb zelf het gevoel dat deze op termijn nog wel eens onverwacht kunnen stijgen, wat denken jullie?
nee, ik vond het een handige notatie, aangezien http://bitcoinity.org/ heir ook aan is begonnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Hoe koop je mBtc, je koopt gewoon 0.0001 BTC maar staat dat ook als mBtc?
Hier WDC, heb er zelf een paar 1000 dus denk dat ie wel boven de 1$ kan komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Investeerders in DGC (digital coin) en WDC (worldcoin)? Heb zelf het gevoel dat deze op termijn nog wel eens onverwacht kunnen stijgen, wat denken jullie?
Nee Mortaxx, omhoog met die shit !quote:
Ik heb 800 WDC, wilde ze eigenlijk van de hand doen, net zoals de rest, maar ik heb ze gehouden, want ik voel ook potentie. DGC ken ik inhoudelijk niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef ulq het volgende:
[..]
hij gaat de 600 aantikken vanavond/morgenochtend.
Nee mijn besluit staat vastquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee Mortaxx, omhoog met die shit !
Aan de andere kant zullen de mensen die goedkoop zijn ingestapt winst gaan nemen waardoor we weer omlaag kunnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef ulq het volgende:
Maar denk ik eigenlijk niet dat hij nog lager gaat zakken als ik logisch beredeneer. Mensen gaan nu niet opeens nog een keer panic sellen. De panic sell is al geweest en die was vanochtend. Die zwakkelingen hebben het spel verlaten. Moet wellicht ook maar een buy order gaan plaatsen op 710 oid.
cryptsy.com kan je het kopen. Minen gaat ook prima. zo`n 70 coins bij 2.7MHASH nu. De diff. gaat wel erg snel omhoog laatste uren / dagen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef Burrito het volgende:
Waar koop je WorldCoin? Is dat nog te minen met een GPU
Als ik logisch beredeneer zijn er heel veel mensen die euro's/dollars gokken, allemaal in de hoop dat ze er meer uit terugkrijgen. Dat kan simpelweg niet, dus zodra een klein percentage "wil cashen" stort de "waarde" in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef ulq het volgende:
Maar denk ik eigenlijk niet dat hij nog lager gaat zakken als ik logisch beredeneer. Mensen gaan nu niet opeens nog een keer panic sellen. De panic sell is al geweest en die was vanochtend. Die zwakkelingen hebben het spel verlaten. Moet wellicht ook maar een buy order gaan plaatsen op 710 oid.
hhmmmmmmmm.. Maar die mensen hadden er sowieso al vertrouwen in. Betwijfel of wanneer ik voor 600 had ingekocht (dus op het dieptepunt) dat ik nu al weer met 100$ winst voor iets meer dan 700$ zou gaan verkopen. Dat lijkt me sterk. Dan had ik sowieso vanmiddag al gedaan toen de koers een paar keer over de 800$ heenging.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee mijn besluit staat vast
[..]
Aan de andere kant zullen de mensen die goedkoop zijn ingestapt winst gaan nemen waardoor we weer omlaag kunnen
Ik mis de optie: Ik wil vanavond BTC gaan. Maar ik betwijfel of de koers daar laag genoeg voor gaat komen.quote:
Ik mine op bitminter.com maar daar hebben ze geen worldcoinsquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
cryptsy.com kan je het kopen. Minen gaat ook prima. zo`n 70 coins bij 2.7MHASH nu. De diff. gaat wel erg snel omhoog laatste uren / dagen.
Dus gewoon btc kopen maar je praat in mBtc,quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:48 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
nee, ik vond het een handige notatie, aangezien http://bitcoinity.org/ heir ook aan is begonnen.
Ik was eerst dus je moet het er maar mee doenquote:
Ik mis de optie; kan ik niet want te hoog ingestaptquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Vanavond ga ik fiat..
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
das juist goed als je ah traden bent toch, omhoog, omlaagquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:58 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme man, heel de dag al omhoog omlaag omhoog omlaag omhoog omlaag en zodra ik verkoop alleen nog maar omhoog omhoog omhoog omhoog en dan een beetje omlaag omhoog omlaag omhoog omhoog omlaag.
Zo kan ik toch niks man![]()
![]()
Wordt verworpenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik was eerst dus je moet het er maar mee doen
Ja als ie omlaag gaat nadat ik verkocht heb wel, maar hij is niet meer lager geweest. Nog niet eens 1 euro lagerquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
das juist goed als je ah traden bent toch, omhoog, omlaag
er gebeurt het laatst uur idd heel weinig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja als ie omlaag gaat nadat ik verkocht heb wel, maar hij is niet meer lager geweest. Nog niet eens 1 euro lager
Ik denk dat je met je gt 750m op 27Khash zit. Ik zit op 2.7Mhash. Ik zit op heel veel verschillende pools. Iedere pool heeft zo zijn eigen voor en nadelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik mine op bitminter.com maar daar hebben ze geen worldcoins
Ik mine daar met mijn Gt 750M nu met 27Mhash, waar mine jij en welke miner gebruik je
Je kunt me Pm'en als je dat fijner vind.
Had met cpminer maar 24khash dus zou graag die 27 aanhouden
Omdat ik niet denk dat dit het laatste woord vanuit China was en iets met tijdsverschil. De Chinezen slapen nu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Verklaar je nader. En lees mijn post hierboven eens
5quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik denk dat je met je gt 750m op 27Khash zit. Ik zit op 2.7Mhash. Ik zit op heel veel verschillende pools. Iedere pool heeft zo zijn eigen voor en nadelen.
zo had ik vannacht een mazzeltje met 5LTCs voor slechts 5 uurtjes GPU werk
Ik betwijfel of ik rustig zou kunnen slapen als ik meer dan 5K in die BTC zou hebben zittenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat ik niet denk dat dit het laatste woord vanuit China was en iets met tijdsverschil. De Chinezen slapen nu.
Ja doeiquote:
Vanavond heb ik wel betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gewoon een stukje software waarmee je meteen kan sellen/buyen?quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik rustig zou kunnen slapen als ik meer dan 5K in die BTC zou hebben zittenDenk het niet eigenlijk
oh, dat is geen scrypt, zie ik dat goed? ik doe alleen scrypt coinsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
5, hoe dt?
Nee echt 27 Mhash, kijk maar op bitminter
Is alleen registreren en downloaden, dus geen extra bestanden aanmaken
Kopen, verkopen, weet ik hoeveel indicatoren, stoploss allesquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Gewoon een stukje software waarmee je meteen kan sellen/buyen?
Staat in connectie met BTC-e? Waar te downloaden?
Eens proberen. Stoploss is een steeds vaker gewilde functiequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef strbo het volgende:
[..]
Kopen, verkopen, weet ik hoeveel indicatoren, stoploss alles
https://btc-e.com/profile#meta_trader
op btc-e kun je ook btc whitdrawenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef strbo het volgende:
[..]
Kopen, verkopen, weet ik hoeveel indicatoren, stoploss alles
https://btc-e.com/profile#meta_trader
Wel een 24hr tijd om geld op BTC-e te krijgen zie ik netEven uitzoeken of je ook BTC ed kan withdrawen.
Edit 2: Nee dus. Mja, dat is dan weer jammer.
Stel je koopt bij $700 BTC en vervolgens ga je slapen.quote:
Ja, maar nu moet je dus via die metatrader je BTC eerst omzetten naar USD, dat naar BTC-e storten om er dan weer bitcoins van te kopen. Anyway, het is dus vrij nieuw en schijnt nog niet lekker te werken met geld withdrawen. Ik probeer het even, kijk morgen wel of het nu wel lukt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op btc-e kun je ook btc whitdrawen
Dat vind ik ergens ook best gevaarlijk. Want ik geloof dus dat dit gewoon weer bijtrekt ( vraag me niet hoe snel of hoe langzaam). En in het stoplossscenario ben je dus automatisch met verlies uitgestapt. Maar toch wel handig als je daar voor kiestquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Stel je koopt bij $700 BTC en vervolgens ga je slapen.
Dan kan je instellen dat wanneer de boel gigantisch keldert, je alles verkoopt wanneer de koers $500, zodat je niet wakker wordt en ze nog maar $100 waard zijn, en zo je verlies kan beperken.
Ik heb een beetje rondgelezen, en het schijnt dat de implementatie nog niet helemaal lekker werkt. That being said, het is wel duidelijk dat er hier geen 'echte' traders lopen (ik ook niet), want Metatrader schijnt dus het meestgebruikte Trade-programma te zijn (ook voor forex, aandelen ed.)quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef strawberry het volgende:
Da's wel handig, werkt dat prog goed, ervaringen?
Een soort auto-panic sellerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Stel je koopt bij $700 BTC en vervolgens ga je slapen.
Dan kan je instellen dat wanneer de boel gigantisch keldert, je alles verkoopt wanneer de koers $500, zodat je niet wakker wordt en ze nog maar $100 waard zijn, en zo je verlies kan beperken.
Ik hoop het, heb mijn BTC verkocht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
gaat btc nu dan eindelijk weer zakken..
Ben al fiat voor vanavond / vannacht staat een buy order paraat op 590 USDquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
me2...w8 al een uur om weer te kopen op 705quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb mijn BTC verkocht.
zet van8 ook een buy van 580quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat BTC vannacht de $600 nog wel aantikt. Oke, verwachten en hopen
En ik heb weer BTC gekocht,quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
me2...w8 al een uur om weer te kopen op 705
Op BTC-e, moet bij edit via meta trader even een login aanmaken en dan kan je de software downloaden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Gewoon een stukje software waarmee je meteen kan sellen/buyen?
Staat in connectie met BTC-e? Waar te downloaden?
Waarom is jouw UI helemaal niet charismatischquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En ik heb weer BTC gekocht,
Winst: 0.1282 BTC -> 0.13041 BTC
Ik durf niet weg te gaan bij mijn PC. Gisteren was er zoveel paniek dat ik een koop had gezet op $451, maar daar bleef hij ruim boven. Na wat handelen vandaag ben ik goed opgeschoten, maar wil natuurlijk het onderste uit de kan. Ik wil de boot niet weer missen, dus een buy op $651, hoger wil ik niet inkopen, maar als hij verder daalt... whaaaa keuzesquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat BTC vannacht de $600 nog wel aantikt. Oke, verwachten en hopen
leuk spelletjequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En ik heb weer BTC gekocht,
Winst: 0.1282 BTC -> 0.13041 BTC
Werkt geld terugstorten ook? Als ik het nu probeer geeft ie vage Russische meldingen of 'insufficient funds', terwijl er op de site zelf staat dat ik ruim voldoende heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Op BTC-e, moet bij edit via meta trader even een login aanmaken en dan kan je de software downloaden.
Werkt top!
Ik verander het wanneer ik 1,0 BTC hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom is jouw UI helemaal niet charismatisch
Volume in USD is op BTC-e veel groter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom kiest met USD als fiat en niet EUR?
Waar volg je de koersen? Dit was makkelijk te voorspellen bijvoorbeeld als je goed keek naar de sell orders op gox. Je moet er dan wel rap bij zijn want het kan zo weer naar onder schieten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word er een beetje moe van het feit dat ik elke keer te hoog inkoop en vervolgens moet wachten totdat het stijgt.BTC op 875 gekocht om even snel winst te pakken als die steeg. Vanaf daar zakte hij enkel.
als je wil traden moet je je verlies pakken, anders een dag w8en tot ie weer hoog staat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word een beetje moe van het feit dat ik elke keer te hoog inkoop en vervolgens moet wachten totdat het stijgt.BTC op 875 gekocht om even snel winst te pakken als die steeg. Vanaf daar zakte hij enkel.
Ik kijk dus veel te weinig naar de orders. Moet dat meer gaan doen denk ik. Kun je kort samenvatten waar ik op moet letten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Waar volg je de koersen? Dit was makkelijk te voorspellen bijvoorbeeld als je goed keek naar de sell orders op gox. Je moet er dan wel rap bij zijn want het kan zo weer naar onder schieten.
En nu?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja als ie omlaag gaat nadat ik verkocht heb wel, maar hij is niet meer lager geweest. Nog niet eens 1 euro lager
Je kunt niet altijd een pijl trekken op het orderboek, maar er stond net een flink sell van 600 coins @699 euro. Deze ging in een rap tempo erdoorheen. (Er word dus flink gekocht) Het is logisch dat de koers na het doorbreken van deze sell wall nog even verder omhoog schiet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk dus veel te weinig naar de orders. Moet dat meer gaan doen denk ik. Kun je kort samenvatten waar ik op moet letten?
Ik kijk voornamelijk naar Bitcoinwisdom en BTC-e.
Ah, ik keek naar BTC-equote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Nope 20:34:03 bij Gox 1000 @700
probeer em weer te verkopen voor iets boven 700. als ik ga slapen zet ik t wel om in dollars. met een buy heel laag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Waarom wacht je de nacht niet af?
klopt maar ik ben daar weg, vin Cryptsy nietsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb me zojuist voor het eerst geregistreerd bij Cryptsy en wil nu coins daarheen storten.
Moet ik dan op die groene knop klikken en kiezen voor deposit/autosell?
Cryptsy is huilenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb me zojuist voor het eerst geregistreerd bij Cryptsy en wil nu coins daarheen storten.
Moet ik dan op die groene knop klikken en kiezen voor deposit/autosell?
woensdag denk ik pasquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef gelly het volgende:
Ben benieuwd wanneer m'n sell order van $37/LTC eindelijk eens klaar is.
Welkomquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Born2trade het volgende:
Na een week of zes stiekem meegelezen te hebben heb ik mij maar eens geregistreerd. Ik heb mijn Bitcoins gekocht op 250 USD en heb vooral lopen holden. Gelukkig was ik zo slim om donderdag in Fiat te gaan (mede na de fluctuaties van vorig weekend) en heb vandaag al een klein ritje naar boven meegemaakt (750 naar 775). Daytraden word ik alleen maar zenuwachtig van![]()
Tot zover het voorstellen, ik heb nu een Buy gezet op 702 USD en ben van plan om tot dinsdag te holden. Verwacht dat er maandag en dinsdagochtend weer ingekocht zal worden. Mochten we vanavond de 800 USD nog halen dan verkoop ik en zet ik voor vannacht een Buy op 700.
Die werkt bij mij tot nu toe prima. Orders instellen en cancelen ging ook snel, kopen ook. Ik heb alleen nog nooit iets er af gehaald dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:
met Kraken binnen 2 dagen geld op de rekeningquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die werkt bij mij tot nu toe prima. Orders instellen en cancelen ging ook snel, kopen ook. Ik heb alleen nog nooit iets er af gehaald dus daar kan ik weinig over zeggen.
Welkomquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Born2trade het volgende:
Na een week of zes stiekem meegelezen te hebben heb ik mij maar eens geregistreerd. Ik heb mijn Bitcoins gekocht op 250 USD en heb vooral lopen holden. Gelukkig was ik zo slim om donderdag in Fiat te gaan (mede na de fluctuaties van vorig weekend) en heb vandaag al een klein ritje naar boven meegemaakt (750 naar 775). Daytraden word ik alleen maar zenuwachtig van![]()
Tot zover het voorstellen, ik heb nu een Buy gezet op 702 USD en ben van plan om tot dinsdag te holden. Verwacht dat er maandag en dinsdagochtend weer ingekocht zal worden. Mochten we vanavond de 800 USD nog halen dan verkoop ik en zet ik voor vannacht een Buy op 700.
Ik vond Kraken dus helemaal kut.. Duurde echt een eeuwigheid voor m'n coins er op stonden en het duurde een eeuwigheid om ze er af te halen. Na 1½ uur had ik een support ticket gestuurd en nogmaals 1½ uur later had ik m'n coins pas.quote:
ook welkom in de hotpotquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Born2trade het volgende:
Duurt nog wel even, ik heb al bijgesteld naar 35. Stilstaan voelt ook een beetje als verlies nu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef gelly het volgende:
Ben benieuwd wanneer m'n sell order van $37/LTC eindelijk eens klaar is.
Dit waren trouwens gewoon BTC.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik vond Kraken dus helemaal kut.. Duurde echt een eeuwigheid voor m'n coins er op stonden en het duurde een eeuwigheid om ze er af te halen. Na 1½ uur had ik een support ticket gestuurd en nogmaals 1½ uur later had ik m'n coins pas.
Oh nog nooit van die site gehoordquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef snoek1 het volgende:
[..]
met Kraken binnen 2 dagen geld op de rekening
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, ik heb al bijgesteld naar 35. Stilstaan voelt ook een beetje als verlies nu.
Unleash the kraken!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nog nooit van die site gehoord
Sja, ach. Als ik nu verkoop maak ik dat nauwelijks goed met nieuwe investeringen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, ik heb al bijgesteld naar 35. Stilstaan voelt ook een beetje als verlies nu.
Jij bent juist geweldigquote:
Waarom zo koppigquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb zojuist een deposit naar Cryptsy gemaakt, deze is door het netwerk bevestigd zie ik in mijn wallet.
Iemand een idee hoelang het duurt voor dit zichtbaar wordt op de site van cryptsy?
Dat kan echt 2 uur tot 3 dagen duren. Welkom in de wonderful world of Cryptsy.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb zojuist een deposit naar Cryptsy gemaakt, deze is door het netwerk bevestigd zie ik in mijn wallet.
Iemand een idee hoelang het duurt voor dit zichtbaar wordt op de site van cryptsy?
Man, hij liep vanmiddag keihard te janken om een paar cent verlies waar hij bijna op wou gaan panic sellenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent juist geweldig2-3 euro winst en helemaal euforisch, man jij bent een voorbeeld voor iedereen hier
lang 30 minquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Nee manquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Man, hij liep vanmiddag keihard te janken om een paar cent verlies waar hij bijna op wou gaan panic sellen
TRCquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef TimKuik het volgende:
https://btc-e.com/exchange/trc_btc
Pump & dump geweest zo te zien..
Kan naar btc-equote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef snoek1 het volgende:
Heb nu qrk omgezet in BTC op Criptsy en wil daar rap weg. Kan ik de btc naar kraken of btc-e boeken of moet dat via mijn wallet?
Kan gewoon direct naar 1HWFqmyzQk1ypxrBRVWXzqadDSU8HEavAQquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef snoek1 het volgende:
Heb nu qrk omgezet in BTC op Criptsy en wil daar rap weg. Kan ik de btc naar kraken of btc-e boeken of moet dat via mijn wallet?
Kan je het beste via mij doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef snoek1 het volgende:
ook goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:11 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Kan je het beste via mij doen.
gek ik heb een anderequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Kan gewoon direct naar 1HWFqmyzQk1ypxrBRVWXzqadDSU8HEavAQ
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:10 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Kan gewoon direct naar 1HWFqmyzQk1ypxrBRVWXzqadDSU8HEavAQ
Thanks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:42 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd een pijl trekken op het orderboek, maar er stond net een flink sell van 600 coins @699 euro. Deze ging in een rap tempo erdoorheen. (Er word dus flink gekocht) Het is logisch dat de koers na het doorbreken van deze sell wall nog even verder omhoog schiet!
Dat kun je dus zien bij bitcoinwisdom rechtsboven in die lijsten! Staat ook een uitleg van hier in het topic als het goed is.
Dit móet bijna wel waar zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:22 schreef Charismatisch het volgende:
Afstand tussen de maan en de aarde: 384.000 km / 100 = $3.840 BTC-waarde op 31/12/2013.
[ afbeelding ]
24 hiero.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef snoek1 het volgende:
zo beetje pielen en als het goed is ben ik bij Cryptsy pleite met mijn BTC.
Volgens mij ben ik een van de oudere die hier aanwezig is ofwel allemaal twintigers en dertigers hier?
Hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:34 schreef snoek1 het volgende:
zo beetje pielen en als het goed is ben ik bij Cryptsy pleite met mijn BTC.
Volgens mij ben ik een van de oudere die hier aanwezig is ofwel allemaal twintigers en dertigers hier?
WDC wordt de BOM jongequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
WDC vanaf morgen op btc38.com
https://www.facebook.com/(...)osts/168261206716922
Hoeveel mensen zitten eigenlijk op btc38?
Dat is nog hartstikke jong om rijk te wordenquote:
haha doe mijn best maar het spelletje is ook al leuk genoegquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is nog hartstikke jong om rijk te worden
volumes megacoin op btc38 en bter:quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
WDC wordt de BOM jonge
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
volumes megacoin op btc38 en bter:
http://www.btc38.com/trade.html?btc38_trade_coin_name=mec
https://bter.com/trade/mec_btc
kan niet w8en op wdc en quark
Heb maar 50 quarkjes geminedquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
volumes megacoin op btc38 en bter:
http://www.btc38.com/trade.html?btc38_trade_coin_name=mec
https://bter.com/trade/mec_btc
kan niet w8en op wdc en quark
ik wacht sowieso tot volgende week vrijdag als ze op btc38 komen. En 19dec heeft Max Keiser Bill Still in zn uitzending, daar wordt ongetwijfeld over kwark gesproken. Dan moet ie toch wel tegen de 40 cent staan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:47 schreef snoek1 het volgende:
Quark ben ik net uit (met winst) en blij ook, deden niets meer
30-45 minquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef snoek1 het volgende:
Hoelang duurt ongeveer een transfer van Cryptsy naar btc-e?
Graag jaquote:
Weinig volume ook!quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:02 schreef TimKuik het volgende:
Het gaat me allemaal net iets te traag op het moment..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Zeer interessant, een aanmoediging om te holden. Ik ga vannacht Fiat (na daytraden vandaag) en zet een buy order op 600. Mocht die niet aangetikt zijn koop ik morgen uiteraard in tijdens een dalmomentje. De trein van maandagmidag wil ik niet missenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)_what_nobody_in_the/
als je om zet in fiat slaap je wel rustig ;-)quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
Lijkt me wel verstandig om m'n bitcoins op btc-e om te zetten in fiat voordat ik ga slapen. Maar ik durf niet
bang dat ie ineens weer boven de 1000$ staat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
Lijkt me wel verstandig om m'n bitcoins op btc-e om te zetten in fiat voordat ik ga slapen. Maar ik durf niet
Waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
Je kunt ook een litecoinwallet downloaden en op je computer zettenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef richolio het volgende:
Btc-e wallet voelt een beetje onbetrouwbaar. Sowieso een online wallet. Blockchain voelde goed, maar daar kan geen LTC op
Ik zit vaak op school ofzo, en als t het moment is zou ik ze willen verkopen. Daarom is een online wallet handig. Hoe dan ook, ik zou het wel willen, maar mijn computer hast ein probleme en de litecoin wallet kan daardoor niet gedownload worden.. Erg vervelend. Ik weet ook niet wat t isquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt ook een litecoinwallet downloaden en op je computer zetten. Niet vergeten om dan de sleutels te exporteren naar bijv. een usbstick of sd-kaart zodat je je litecoins niet kwijt bent als je computer crasht.
Om morgen waarschijnlijk goedkoper terug te kunnen kopen. Maarja het blijft een beetje gokken dus ik doe niets.quote:
Huh, wat voor fout ofzo krijg je dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef richolio het volgende:
mijn computer hast ein probleme en de litecoin wallet kan daardoor niet gedownload worden.. Erg vervelend. Ik weet ook niet wat t is
Als je i.i.g. een sterk wachtwoord (±20 tekens) hebt op btc-e hoef je je niet heel veel zorgen te maken dat je account gehackt wordt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zit vaak op school ofzo, en als t het moment is zou ik ze willen verkopen. Daarom is een online wallet handig. Hoe dan ook, ik zou het wel willen, maar mijn computer hast ein probleme en de litecoin wallet kan daardoor niet gedownload worden.. Erg vervelend. Ik weet ook niet wat t is
Maar btc-e kan er altijd nog met je money vandoor gaan, of hun site kan gehackt worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je i.i.g. een sterk wachtwoord (±20 tekens) hebt op btc-e hoef je je niet heel veel zorgen te maken dat je account gehackt wordt.
denk wel dat ie rond de 600 komt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef MichaelScott het volgende:
Is er volgens jullie een kans dat hij vannacht nog onder de 600 duikt of moet ik die order cancellen?
Heeel goed. Kom maar binnen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
WDC vanaf morgen op btc38.com
https://www.facebook.com/(...)osts/168261206716922
Hoeveel mensen zitten eigenlijk op btc38?
Instamillionaire.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
die komt wel boven de 1000 dollar binnenkort.
wacht nu al 1.5 uurquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef snoek1 het volgende:
Hoelang duurt ongeveer een transfer van Cryptsy naar btc-e?
Staat de transactie al op de blockchain?quote:
Versturen maakt niet uit, dan moet BTC-E de confitmations hebben. En BTC-e doet 3 confirms op BTC en 6 op LTC.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:08 schreef SosuaCafe het volgende:
7 confirmaties heeft cryptsy nodig.
"stabiel" is heel erg relatiefquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zo de koers is eindelijk weer redelijk stabiel
een echte currencyquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zo de koers is eindelijk weer redelijk stabiel
Net wakker?quote:
Nee, gewoon dit gedoe. Ik vind het wel weer mooi geweest ik wil actie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |