Sja, ach. Als ik nu verkoop maak ik dat nauwelijks goed met nieuwe investeringen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, ik heb al bijgesteld naar 35. Stilstaan voelt ook een beetje als verlies nu.
Jij bent juist geweldigquote:
Waarom zo koppigquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb zojuist een deposit naar Cryptsy gemaakt, deze is door het netwerk bevestigd zie ik in mijn wallet.
Iemand een idee hoelang het duurt voor dit zichtbaar wordt op de site van cryptsy?
Dat kan echt 2 uur tot 3 dagen duren. Welkom in de wonderful world of Cryptsy.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb zojuist een deposit naar Cryptsy gemaakt, deze is door het netwerk bevestigd zie ik in mijn wallet.
Iemand een idee hoelang het duurt voor dit zichtbaar wordt op de site van cryptsy?
Man, hij liep vanmiddag keihard te janken om een paar cent verlies waar hij bijna op wou gaan panic sellenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent juist geweldig2-3 euro winst en helemaal euforisch, man jij bent een voorbeeld voor iedereen hier
lang 30 minquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Nee manquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Man, hij liep vanmiddag keihard te janken om een paar cent verlies waar hij bijna op wou gaan panic sellen
TRCquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef TimKuik het volgende:
https://btc-e.com/exchange/trc_btc
Pump & dump geweest zo te zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |