Je kunt niet altijd een pijl trekken op het orderboek, maar er stond net een flink sell van 600 coins @699 euro. Deze ging in een rap tempo erdoorheen. (Er word dus flink gekocht) Het is logisch dat de koers na het doorbreken van deze sell wall nog even verder omhoog schiet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk dus veel te weinig naar de orders. Moet dat meer gaan doen denk ik. Kun je kort samenvatten waar ik op moet letten?
Ik kijk voornamelijk naar Bitcoinwisdom en BTC-e.
Ah, ik keek naar BTC-equote:Op zaterdag 7 december 2013 20:41 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Nope 20:34:03 bij Gox 1000 @700
probeer em weer te verkopen voor iets boven 700. als ik ga slapen zet ik t wel om in dollars. met een buy heel laag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:46 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Waarom wacht je de nacht niet af?
klopt maar ik ben daar weg, vin Cryptsy nietsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb me zojuist voor het eerst geregistreerd bij Cryptsy en wil nu coins daarheen storten.
Moet ik dan op die groene knop klikken en kiezen voor deposit/autosell?
Cryptsy is huilenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb me zojuist voor het eerst geregistreerd bij Cryptsy en wil nu coins daarheen storten.
Moet ik dan op die groene knop klikken en kiezen voor deposit/autosell?
woensdag denk ik pasquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef gelly het volgende:
Ben benieuwd wanneer m'n sell order van $37/LTC eindelijk eens klaar is.
Welkomquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Born2trade het volgende:
Na een week of zes stiekem meegelezen te hebben heb ik mij maar eens geregistreerd. Ik heb mijn Bitcoins gekocht op 250 USD en heb vooral lopen holden. Gelukkig was ik zo slim om donderdag in Fiat te gaan (mede na de fluctuaties van vorig weekend) en heb vandaag al een klein ritje naar boven meegemaakt (750 naar 775). Daytraden word ik alleen maar zenuwachtig van![]()
Tot zover het voorstellen, ik heb nu een Buy gezet op 702 USD en ben van plan om tot dinsdag te holden. Verwacht dat er maandag en dinsdagochtend weer ingekocht zal worden. Mochten we vanavond de 800 USD nog halen dan verkoop ik en zet ik voor vannacht een Buy op 700.
Die werkt bij mij tot nu toe prima. Orders instellen en cancelen ging ook snel, kopen ook. Ik heb alleen nog nooit iets er af gehaald dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:
met Kraken binnen 2 dagen geld op de rekeningquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die werkt bij mij tot nu toe prima. Orders instellen en cancelen ging ook snel, kopen ook. Ik heb alleen nog nooit iets er af gehaald dus daar kan ik weinig over zeggen.
Welkomquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Born2trade het volgende:
Na een week of zes stiekem meegelezen te hebben heb ik mij maar eens geregistreerd. Ik heb mijn Bitcoins gekocht op 250 USD en heb vooral lopen holden. Gelukkig was ik zo slim om donderdag in Fiat te gaan (mede na de fluctuaties van vorig weekend) en heb vandaag al een klein ritje naar boven meegemaakt (750 naar 775). Daytraden word ik alleen maar zenuwachtig van![]()
Tot zover het voorstellen, ik heb nu een Buy gezet op 702 USD en ben van plan om tot dinsdag te holden. Verwacht dat er maandag en dinsdagochtend weer ingekocht zal worden. Mochten we vanavond de 800 USD nog halen dan verkoop ik en zet ik voor vannacht een Buy op 700.
Ik vond Kraken dus helemaal kut.. Duurde echt een eeuwigheid voor m'n coins er op stonden en het duurde een eeuwigheid om ze er af te halen. Na 1½ uur had ik een support ticket gestuurd en nogmaals 1½ uur later had ik m'n coins pas.quote:
ook welkom in de hotpotquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef Born2trade het volgende:
Duurt nog wel even, ik heb al bijgesteld naar 35. Stilstaan voelt ook een beetje als verlies nu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:52 schreef gelly het volgende:
Ben benieuwd wanneer m'n sell order van $37/LTC eindelijk eens klaar is.
Dit waren trouwens gewoon BTC.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik vond Kraken dus helemaal kut.. Duurde echt een eeuwigheid voor m'n coins er op stonden en het duurde een eeuwigheid om ze er af te halen. Na 1½ uur had ik een support ticket gestuurd en nogmaals 1½ uur later had ik m'n coins pas.
Oh nog nooit van die site gehoordquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef snoek1 het volgende:
[..]
met Kraken binnen 2 dagen geld op de rekening
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, ik heb al bijgesteld naar 35. Stilstaan voelt ook een beetje als verlies nu.
Unleash the kraken!quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nog nooit van die site gehoord
Sja, ach. Als ik nu verkoop maak ik dat nauwelijks goed met nieuwe investeringen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, ik heb al bijgesteld naar 35. Stilstaan voelt ook een beetje als verlies nu.
Jij bent juist geweldigquote:
Waarom zo koppigquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb zojuist een deposit naar Cryptsy gemaakt, deze is door het netwerk bevestigd zie ik in mijn wallet.
Iemand een idee hoelang het duurt voor dit zichtbaar wordt op de site van cryptsy?
Dat kan echt 2 uur tot 3 dagen duren. Welkom in de wonderful world of Cryptsy.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Ik heb zojuist een deposit naar Cryptsy gemaakt, deze is door het netwerk bevestigd zie ik in mijn wallet.
Iemand een idee hoelang het duurt voor dit zichtbaar wordt op de site van cryptsy?
Man, hij liep vanmiddag keihard te janken om een paar cent verlies waar hij bijna op wou gaan panic sellenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent juist geweldig2-3 euro winst en helemaal euforisch, man jij bent een voorbeeld voor iedereen hier
lang 30 minquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:03 schreef KoninginMaxima het volgende:
Nee manquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Man, hij liep vanmiddag keihard te janken om een paar cent verlies waar hij bijna op wou gaan panic sellen
TRCquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:09 schreef TimKuik het volgende:
https://btc-e.com/exchange/trc_btc
Pump & dump geweest zo te zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |