omlaag met die shitquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ok nu is het mooi geweest, omhoog met die shit
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Investeerders in DGC (digital coin) en WDC (worldcoin)? Heb zelf het gevoel dat deze op termijn nog wel eens onverwacht kunnen stijgen, wat denken jullie?
nee, ik vond het een handige notatie, aangezien http://bitcoinity.org/ heir ook aan is begonnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Hoe koop je mBtc, je koopt gewoon 0.0001 BTC maar staat dat ook als mBtc?
Hier WDC, heb er zelf een paar 1000 dus denk dat ie wel boven de 1$ kan komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Investeerders in DGC (digital coin) en WDC (worldcoin)? Heb zelf het gevoel dat deze op termijn nog wel eens onverwacht kunnen stijgen, wat denken jullie?
Nee Mortaxx, omhoog met die shit !quote:
Ik heb 800 WDC, wilde ze eigenlijk van de hand doen, net zoals de rest, maar ik heb ze gehouden, want ik voel ook potentie. DGC ken ik inhoudelijk niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:47 schreef ulq het volgende:
[..]
hij gaat de 600 aantikken vanavond/morgenochtend.
Nee mijn besluit staat vastquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee Mortaxx, omhoog met die shit !
Aan de andere kant zullen de mensen die goedkoop zijn ingestapt winst gaan nemen waardoor we weer omlaag kunnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef ulq het volgende:
Maar denk ik eigenlijk niet dat hij nog lager gaat zakken als ik logisch beredeneer. Mensen gaan nu niet opeens nog een keer panic sellen. De panic sell is al geweest en die was vanochtend. Die zwakkelingen hebben het spel verlaten. Moet wellicht ook maar een buy order gaan plaatsen op 710 oid.
cryptsy.com kan je het kopen. Minen gaat ook prima. zo`n 70 coins bij 2.7MHASH nu. De diff. gaat wel erg snel omhoog laatste uren / dagen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef Burrito het volgende:
Waar koop je WorldCoin? Is dat nog te minen met een GPU
Als ik logisch beredeneer zijn er heel veel mensen die euro's/dollars gokken, allemaal in de hoop dat ze er meer uit terugkrijgen. Dat kan simpelweg niet, dus zodra een klein percentage "wil cashen" stort de "waarde" in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef ulq het volgende:
Maar denk ik eigenlijk niet dat hij nog lager gaat zakken als ik logisch beredeneer. Mensen gaan nu niet opeens nog een keer panic sellen. De panic sell is al geweest en die was vanochtend. Die zwakkelingen hebben het spel verlaten. Moet wellicht ook maar een buy order gaan plaatsen op 710 oid.
hhmmmmmmmm.. Maar die mensen hadden er sowieso al vertrouwen in. Betwijfel of wanneer ik voor 600 had ingekocht (dus op het dieptepunt) dat ik nu al weer met 100$ winst voor iets meer dan 700$ zou gaan verkopen. Dat lijkt me sterk. Dan had ik sowieso vanmiddag al gedaan toen de koers een paar keer over de 800$ heenging.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee mijn besluit staat vast
[..]
Aan de andere kant zullen de mensen die goedkoop zijn ingestapt winst gaan nemen waardoor we weer omlaag kunnen
Ik mis de optie: Ik wil vanavond BTC gaan. Maar ik betwijfel of de koers daar laag genoeg voor gaat komen.quote:
Ik mine op bitminter.com maar daar hebben ze geen worldcoinsquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
cryptsy.com kan je het kopen. Minen gaat ook prima. zo`n 70 coins bij 2.7MHASH nu. De diff. gaat wel erg snel omhoog laatste uren / dagen.
Dus gewoon btc kopen maar je praat in mBtc,quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:48 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
nee, ik vond het een handige notatie, aangezien http://bitcoinity.org/ heir ook aan is begonnen.
Ik was eerst dus je moet het er maar mee doenquote:
Ik mis de optie; kan ik niet want te hoog ingestaptquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Vanavond ga ik fiat..
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
das juist goed als je ah traden bent toch, omhoog, omlaagquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:58 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme man, heel de dag al omhoog omlaag omhoog omlaag omhoog omlaag en zodra ik verkoop alleen nog maar omhoog omhoog omhoog omhoog en dan een beetje omlaag omhoog omlaag omhoog omhoog omlaag.
Zo kan ik toch niks man![]()
![]()
Wordt verworpenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik was eerst dus je moet het er maar mee doen
Ja als ie omlaag gaat nadat ik verkocht heb wel, maar hij is niet meer lager geweest. Nog niet eens 1 euro lagerquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
das juist goed als je ah traden bent toch, omhoog, omlaag
er gebeurt het laatst uur idd heel weinig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja als ie omlaag gaat nadat ik verkocht heb wel, maar hij is niet meer lager geweest. Nog niet eens 1 euro lager
Ik denk dat je met je gt 750m op 27Khash zit. Ik zit op 2.7Mhash. Ik zit op heel veel verschillende pools. Iedere pool heeft zo zijn eigen voor en nadelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik mine op bitminter.com maar daar hebben ze geen worldcoins
Ik mine daar met mijn Gt 750M nu met 27Mhash, waar mine jij en welke miner gebruik je
Je kunt me Pm'en als je dat fijner vind.
Had met cpminer maar 24khash dus zou graag die 27 aanhouden
Omdat ik niet denk dat dit het laatste woord vanuit China was en iets met tijdsverschil. De Chinezen slapen nu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:50 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Verklaar je nader. En lees mijn post hierboven eens
5quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik denk dat je met je gt 750m op 27Khash zit. Ik zit op 2.7Mhash. Ik zit op heel veel verschillende pools. Iedere pool heeft zo zijn eigen voor en nadelen.
zo had ik vannacht een mazzeltje met 5LTCs voor slechts 5 uurtjes GPU werk
Ik betwijfel of ik rustig zou kunnen slapen als ik meer dan 5K in die BTC zou hebben zittenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat ik niet denk dat dit het laatste woord vanuit China was en iets met tijdsverschil. De Chinezen slapen nu.
Ja doeiquote:
Vanavond heb ik wel betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Vanavond ga ik fiat..
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |