Goedkoop inkopen is tof, maar hopen dat ze koers zo gigantisch laag komt bereik je niets mee; het zorgt er alleen maar voor dat het gros het vertrouwen verliest met alleen maar een grotere crash tot gevolg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van mij mag die nog wel ff zakken hoor
Dit inderdaad. Het kan er voor zorgen dat veel mensen hun vertrouwen kwijtraken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:17 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen is tof, maar hopen dat ze koers zo gigantisch laag komt bereik je niets mee; het zorgt er alleen maar voor dat het gros het vertrouwen verliest met alleen maar een grotere crash tot gevolg.
Je hebt al onwijs goedkoop in kunnen kopen vandaag.
Toch denk ik dat hij vannacht nog lager kanquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:18 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het kan er voor zorgen dat veel mensen hun vertrouwen kwijtraken.
Pics?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:36 schreef Ranjit het volgende:
[..]
De hond van mijn buurman heeft zojuist gepoept.
Of je installeert Bitcoin Paranoid op je Android telefoon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
vannacht ff een creatief alarm instellen...
buy order van 1 mBTC neerzetten op een prijs waarvan ik wil weten dat die geraakt wordt.
geluid op standje 'burenruzie', zodra de order wordt uitgevoerd krijg je een 'pling' van BTC-e.
Heb ik gedaan, vind het niet echt een top-ding.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Of je installeert Bitcoin Paranoid op je Android telefoon.
haha lachen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
buy order van 1 mBTC neerzetten op een prijs waarvan ik wil weten dat die geraakt wordt.
geluid op standje 'burenruzie', zodra de order wordt uitgevoerd krijg je een 'pling' van BTC-e.
beter zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ok nu is het mooi geweest, omlaag met die shit
Hoe koop je mBtc, je koopt gewoon 0.0001 BTC maar staat dat ook als mBtc?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |