Zouden we als fokkers onder elkaar ook kunnen doen. Samenspannen tegen de botsquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een BTC-party houden.
Laat ze hun laptops meenemen en ga met zijn allen traden.
Zo zou een FOK!-BTC-meet eruitzien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind het best een ideeDenk alleen dat er niemand iets van snapt.
Of ze mogen allemaal over mijn schouder gefascineerd een paar uur lang naar grafiekjes kijken, dat zal wel gezellig zijn
En vooral elkaar niet aankijken of wat zeggen, want das best wel eng.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo zou een FOK!-BTC-meet eruitzien.
Ha, ja! Of zelf trading bots schrijven met zijn allen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Zouden we als fokkers onder elkaar ook kunnen doen. Samenspannen tegen de bots
Als ze op vakantie mogen van het geld van ome excelsior vinden ze het vast niet erg als je de hele avond achter je laptop zitquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind het best een ideeDenk alleen dat er niemand iets van snapt.
Of ze mogen allemaal over mijn schouder gefascineerd een paar uur lang naar grafiekjes kijken die ze niet kennen, dat zal wel gezellig zijn
Ik hoop idd dat de LTC rond die prijs komt. Ik heb namelijk een buy order van $19quote:
Ja, het praten verloopt dan nog steeds via deze reeks.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En vooral elkaar niet aankijken of wat zeggen, want das best wel eng.
Dat wordt een 150km lange voetreis naar het strand, en 1 euro mee voor een ijsje ben ik bangquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ze op vakantie mogen van het geld van ome excelsior vinden ze het vast niet erg als je de hele avond achter je laptop zit
Geen paniek. Gewoon buy order doen die je wil doen. De prijs fluctueert zo dat het wel goed komt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:45 schreef Geralt het volgende:
Nou lekker dan, ik verkoop iets en meteen gaat hij alleen nog maar omhoog
Moest van mij, sorry.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:45 schreef Geralt het volgende:
Nou lekker dan, ik verkoop iets en meteen gaat hij alleen nog maar omhoog
LTC buy order op $19quote:
Ik krijg 0,05 BTC van jequote:
Lees eens wat ik zeg. Zet een buy order neer op de prijs die je wil en het komt wel goed.quote:
Ik zet een buyorder op 220. Als het toch wel goed komtquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:48 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Lees eens wat ik zeg. Zet een buy order neer op de prijs die je wil en het komt wel goed.
wmb prima, dan verdien ik dikquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:47 schreef strbo het volgende:
[..]
Als in: no way dat de prijs nu boven de $750 gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |