Ik snap er geloof ik geen kut van. Als ik nu verkoop dan maak ik verlies. En dan? Terug kopen voor iets minder als waarvoor ik verkocht? En dat telkens opnieuw?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar als ik nu alles verkoop (0,09962 BTC) hoe maak ik dan winst in BTC?
jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap er geloof ik geen kut van. Als ik nu verkoop dan maak ik verlies. En dan? Terug kopen voor iets minder als waarvoor ik verkocht? En dat telkens opnieuw?
BTC's verkopen, vervolgens terugkopen tegen een lagere prijs. Dan heb je dus meer BTC's voor hetzelfde bedrag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik snap er geloof ik geen kut van. Als ik nu verkoop dan maak ik verlies. En dan? Terug kopen voor iets minder als waarvoor ik verkocht? En dat telkens opnieuw?
Jamaar wat nou als vervolgens de prijs niet meer lager wordtquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:06 schreef strawberry het volgende:
[..]
BTC's verkopen, vervolgens terugkopen tegen een lagere prijs. Dan heb je dus meer BTC's voor hetzelfde bedrag.
Maargoed, hij staat nu op 709,99. Stel ik verkoop alles wat ik heb. En dan koop ik bv bij 703 weer in. Dan heb ik meer BTCs dan voor ik verkocht toch?quote:
Ja. hij schommelt echter zo hard dat ik zou zeggen koop ergens flink onder de 700 pas weer in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maargoed, hij staat nu op 709,99. Stel ik verkoop alles wat ik heb. En dan koop ik bv bij 703 weer in. Dan heb ik meer BTCs dan voor ik verkocht toch?
Maar wel nu verkopen dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:12 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja. hij schommelt echter zo hard dat ik zou zeggen koop ergens flink onder de 700 pas weer in.
Dat hoop ik toch van niet zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 18:24 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Wat denken jullie dat het laagste punt wordt dit weekend? BTC en/of LTC. LTC gok ik $15/16
LTC 18$ BTC 550$quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:24 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Wat denken jullie dat het laagste punt wordt dit weekend? BTC en/of LTC. LTC gok ik $15/16
Het zou mij niet heel erg verbazen. Aangezien vorige week zondag ook erger was volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch van niet zeg
Gewoon een BTC-party houden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:29 schreef roislecxe het volgende:
Vanavond visite, dus weinig tijd om te kijken. Sell orders erin gegooid van 804 en 25.8.
Ga er wel een beetje vanuit dat dit gehaald moet kunnen worden.
Ik vind het best een ideequote:Op zaterdag 7 december 2013 18:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een BTC-party houden.
Laat ze hun laptops meenemen en ga met zijn allen traden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |