ik was eten... godver de gloeiende... ik had 9 BTC om mee te spelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:20 schreef strbo het volgende:
Als je alles goed had gedaan afgelopen half uur, had je $350 winst per bitcoin kunnen halen
't is mij ook maar 2/3 keer gelukt, denk $200 winst in 't totaal. Ook niet iets om over naar huis te schrijven in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
ik was eten... godver de gloeiende... ik had 9 BTC om mee te spelen
En 1 minuut geleden zeggen dat het een fulltime baan is:Pquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaan we makkelijk redden. Vannacht ga ik weer kijken, stop nu even met daytraden.
Ik ga die 590 maar even verlagenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef Scorpie het volgende:
En daar komtie dan. Op naar 600 en lager.
Ja eh ik heb 700$ verlies goedgemaakt vandaag, nu tijd voor een pizza betaalt door een bitcoin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En 1 minuut geleden zeggen dat het een fulltime baan is:P
pizza van ¤533 ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eh ik heb 700$ verlies goedgemaakt vandaag, nu tijd voor een pizza betaalt door een bitcoin.
Meestal is er wel een weekend dipje, maar dit was echt een mega dipquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:45 schreef Mender het volgende:
Lesson learned: De paar bitcoins die ik heb om te handelen voor het weekend omzetten in fiat
Wat heb je gedaan?quote:
Nooit panic sellen! Dat is echt een protip, heeft me echt veel geld gekost toen ik begon met traden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
te laag verkocht, 660 ofzo. d8 dat ie ging crashen.
Toch begrijp ik niet waarom zo veel mensen iets zien in NMC en coins als FTC.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Planning: wachten totdat NameCoin minimaal $8, maar bij voorkeur $10 bereikt en waarde omzetten in fiat. Dan wachten tot de volgende BTC-dip (als ie überhaupt komt) en dan zijn enkele tientallen % winst wel mogelijk.
dat heb ik nu ook geleerd. ben meer van de lange termijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nooit panic sellen! Dat is echt een protip, heeft me echt veel geld gekost toen ik begon met traden.
Gewoon wat geduld hebben. Sell order plaatsen en op het terras gaan zittenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:54 schreef Geralt het volgende:
Hmz wil ik winst maken dan zal de koers naar 810 dollar moeten
Om winst in BTC te maken hoeft dat niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:54 schreef Geralt het volgende:
Hmz wil ik winst maken dan zal de koers naar 810 dollar moeten
Heb zojuist ook mijn LTC wat te laag verkocht, gewoon een nieuwe buy wat lager neergezet, in a matter of time wordt ie toch wel doorgevoerd en heb ik toch nog 2% winst (in LTC)quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook geleerd. ben meer van de lange termijn
In mijn geval twee redenen: om te daytraden (wat de laatste 24 uur in de soep is gelopen) én omdat de munteenheid een positieve invloed kan hebben in het wereldje van domeinnamen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niet waarom zo veel mensen iets zien in NMC en coins als FTC.
Ik heb nu 2x in euro's een 0,05 BTC gekocht. Een kostte mij 35,5 euro en de andere 27 euro.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Gewoon wat geduld hebben. Sell order plaatsen en op het terras gaan zitten
Jamaar als ik nu alles verkoop (0,09962 BTC) hoe maak ik dan winst in BTC?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:55 schreef strawberry het volgende:
[..]
Om winst in BTC te maken hoeft dat niet.
heb nog steeds winst met mn lange termijn coins, gaat meer op het principe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb zojuist ook mijn LTC wat te laag verkocht, gewoon een nieuwe buy wat lager neergezet, in a matter of time wordt ie toch wel doorgevoerd en heb ik toch nog 2% winst (in LTC)
Heb zelf een buy order gezet op 19 USDquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:57 schreef cw2cu het volgende:
pfff... buy order heb ik maar even weggehaald (LTC 18 euro)..
Het weekend is pas net begonnen en ik heb het vermoeden dat het met dit tempo de 12 euro nog wel aan gaat raken..
Het heeft ook helemaal geen zin om te spelen met iets anders dan BTC / USD.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niet waarom zo veel mensen iets zien in NMC en coins als FTC.
Niet meer dan realistisch!quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb zelf een buy order gezet op 19 USD
Wil je erbij zetten dat het om euro's gaat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Vfuck buy gezet op 555 klapt ie door naar 550
Tot je voor $8 een hoop LTC had ingekocht..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:00 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Het heeft ook helemaal geen zin om te spelen met iets anders dan BTC / USD.
Alle andere munten groeien gelijk mee, BTC is wilder, daar valt meer aan te verdienen.
Enige keer dat ik verdiend heb aan alt-munten was bij een fontas pump&dump en toen LTC nog op 0.013 stond inkopen.
Ja, zoiets heb ik dus gedaan. Maar ik keek naar LTC tov BTC, dat was 0.013, nu 0.033.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:01 schreef strbo het volgende:
[..]
Tot je voor $8 een hoop LTC had ingekocht..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:01 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Wil je erbij zetten dat het om euro's gaat?
Je bent een uitzondering die niet in dollars handelt, ik schrok me tyfus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |