ik was eten... godver de gloeiende... ik had 9 BTC om mee te spelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:20 schreef strbo het volgende:
Als je alles goed had gedaan afgelopen half uur, had je $350 winst per bitcoin kunnen halen
't is mij ook maar 2/3 keer gelukt, denk $200 winst in 't totaal. Ook niet iets om over naar huis te schrijven in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
ik was eten... godver de gloeiende... ik had 9 BTC om mee te spelen
En 1 minuut geleden zeggen dat het een fulltime baan is:Pquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaan we makkelijk redden. Vannacht ga ik weer kijken, stop nu even met daytraden.
Ik ga die 590 maar even verlagenquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef Scorpie het volgende:
En daar komtie dan. Op naar 600 en lager.
Ja eh ik heb 700$ verlies goedgemaakt vandaag, nu tijd voor een pizza betaalt door een bitcoin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En 1 minuut geleden zeggen dat het een fulltime baan is:P
pizza van ¤533 ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja eh ik heb 700$ verlies goedgemaakt vandaag, nu tijd voor een pizza betaalt door een bitcoin.
Meestal is er wel een weekend dipje, maar dit was echt een mega dipquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:45 schreef Mender het volgende:
Lesson learned: De paar bitcoins die ik heb om te handelen voor het weekend omzetten in fiat
Wat heb je gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |