=edit=quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
710 gekocht 740 verkocht, 210$ in de pocket.
quote:dxchid: trollbox made me millions and introduced me to supermodel girffriend with oral fixation
Rougue bots?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:16 schreef Scorpie het volgende:
En weer een buy voor 60 dollar boven vraagprijs, apart.
8.7quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:12 schreef strawberry het volgende:
Toch van 7,9 naar 8,2 BTC in een uur met deze dipjes
Feestje is nu begonnen. Down, down, down we go!quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:28 schreef Scorpie het volgende:
Feestje is nu wel een beetje voorbij.
Dat doet BTC-e voor me.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Geralt het volgende:
Hoe houden jullie bij waarvoor je gekocht en verkocht hebt? Of houden jullie dat niet bij?
Wel vervelend dat ze er niet even een totaal bij vermelden. Nu krijg je dingen als.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daytraden is niet voor niets een fulltime baan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:34 schreef roislecxe het volgende:
Godverdorie kijk NET te laat. Nu zittie weer net naar beneden te stuiteren terwijl ik er onverwacht met winst uit had gekund 10 min terug.
BTC/USD heeft veel meer volume, en dus makkelijker bij grotere orders.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Geralt het volgende:
Even een vraagje, hoezo doen jullie alles in USD en niet in EUR? Hoeveel voordeel levert dat op?
Volume in USD is vele malen groter dan in EUR.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Geralt het volgende:
Even een vraagje, hoezo doen jullie alles in USD en niet in EUR? Hoeveel voordeel levert dat op?
24/7 eigenlijk he, maar soms moet even geslapen worden. Net dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daytraden is niet voor niets een fulltime baan.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daytraden is niet voor niets een fulltime baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |