als je om zet in fiat slaap je wel rustig ;-)quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
Lijkt me wel verstandig om m'n bitcoins op btc-e om te zetten in fiat voordat ik ga slapen. Maar ik durf niet
bang dat ie ineens weer boven de 1000$ staat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
Lijkt me wel verstandig om m'n bitcoins op btc-e om te zetten in fiat voordat ik ga slapen. Maar ik durf niet
Waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:28 schreef Mender het volgende:
Je kunt ook een litecoinwallet downloaden en op je computer zettenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:26 schreef richolio het volgende:
Btc-e wallet voelt een beetje onbetrouwbaar. Sowieso een online wallet. Blockchain voelde goed, maar daar kan geen LTC op
Ik zit vaak op school ofzo, en als t het moment is zou ik ze willen verkopen. Daarom is een online wallet handig. Hoe dan ook, ik zou het wel willen, maar mijn computer hast ein probleme en de litecoin wallet kan daardoor niet gedownload worden.. Erg vervelend. Ik weet ook niet wat t isquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kunt ook een litecoinwallet downloaden en op je computer zetten. Niet vergeten om dan de sleutels te exporteren naar bijv. een usbstick of sd-kaart zodat je je litecoins niet kwijt bent als je computer crasht.
Om morgen waarschijnlijk goedkoper terug te kunnen kopen. Maarja het blijft een beetje gokken dus ik doe niets.quote:
Huh, wat voor fout ofzo krijg je dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef richolio het volgende:
mijn computer hast ein probleme en de litecoin wallet kan daardoor niet gedownload worden.. Erg vervelend. Ik weet ook niet wat t is
Als je i.i.g. een sterk wachtwoord (±20 tekens) hebt op btc-e hoef je je niet heel veel zorgen te maken dat je account gehackt wordt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zit vaak op school ofzo, en als t het moment is zou ik ze willen verkopen. Daarom is een online wallet handig. Hoe dan ook, ik zou het wel willen, maar mijn computer hast ein probleme en de litecoin wallet kan daardoor niet gedownload worden.. Erg vervelend. Ik weet ook niet wat t is
Maar btc-e kan er altijd nog met je money vandoor gaan, of hun site kan gehackt worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je i.i.g. een sterk wachtwoord (±20 tekens) hebt op btc-e hoef je je niet heel veel zorgen te maken dat je account gehackt wordt.
denk wel dat ie rond de 600 komt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef MichaelScott het volgende:
Is er volgens jullie een kans dat hij vannacht nog onder de 600 duikt of moet ik die order cancellen?
Heeel goed. Kom maar binnen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
WDC vanaf morgen op btc38.com
https://www.facebook.com/(...)osts/168261206716922
Hoeveel mensen zitten eigenlijk op btc38?
Instamillionaire.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
die komt wel boven de 1000 dollar binnenkort.
wacht nu al 1.5 uurquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:50 schreef snoek1 het volgende:
Hoelang duurt ongeveer een transfer van Cryptsy naar btc-e?
Staat de transactie al op de blockchain?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |