Gewoon een stukje software waarmee je meteen kan sellen/buyen?quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:04 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik rustig zou kunnen slapen als ik meer dan 5K in die BTC zou hebben zittenDenk het niet eigenlijk
oh, dat is geen scrypt, zie ik dat goed? ik doe alleen scrypt coinsquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:03 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
5, hoe dt?
Nee echt 27 Mhash, kijk maar op bitminter
Is alleen registreren en downloaden, dus geen extra bestanden aanmaken
Kopen, verkopen, weet ik hoeveel indicatoren, stoploss allesquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Gewoon een stukje software waarmee je meteen kan sellen/buyen?
Staat in connectie met BTC-e? Waar te downloaden?
Eens proberen. Stoploss is een steeds vaker gewilde functiequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef strbo het volgende:
[..]
Kopen, verkopen, weet ik hoeveel indicatoren, stoploss alles
https://btc-e.com/profile#meta_trader
op btc-e kun je ook btc whitdrawenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:08 schreef strbo het volgende:
[..]
Kopen, verkopen, weet ik hoeveel indicatoren, stoploss alles
https://btc-e.com/profile#meta_trader
Wel een 24hr tijd om geld op BTC-e te krijgen zie ik netEven uitzoeken of je ook BTC ed kan withdrawen.
Edit 2: Nee dus. Mja, dat is dan weer jammer.
Stel je koopt bij $700 BTC en vervolgens ga je slapen.quote:
Ja, maar nu moet je dus via die metatrader je BTC eerst omzetten naar USD, dat naar BTC-e storten om er dan weer bitcoins van te kopen. Anyway, het is dus vrij nieuw en schijnt nog niet lekker te werken met geld withdrawen. Ik probeer het even, kijk morgen wel of het nu wel lukt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
op btc-e kun je ook btc whitdrawen
Dat vind ik ergens ook best gevaarlijk. Want ik geloof dus dat dit gewoon weer bijtrekt ( vraag me niet hoe snel of hoe langzaam). En in het stoplossscenario ben je dus automatisch met verlies uitgestapt. Maar toch wel handig als je daar voor kiestquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Stel je koopt bij $700 BTC en vervolgens ga je slapen.
Dan kan je instellen dat wanneer de boel gigantisch keldert, je alles verkoopt wanneer de koers $500, zodat je niet wakker wordt en ze nog maar $100 waard zijn, en zo je verlies kan beperken.
Ik heb een beetje rondgelezen, en het schijnt dat de implementatie nog niet helemaal lekker werkt. That being said, het is wel duidelijk dat er hier geen 'echte' traders lopen (ik ook niet), want Metatrader schijnt dus het meestgebruikte Trade-programma te zijn (ook voor forex, aandelen ed.)quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:18 schreef strawberry het volgende:
Da's wel handig, werkt dat prog goed, ervaringen?
Een soort auto-panic sellerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:15 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Stel je koopt bij $700 BTC en vervolgens ga je slapen.
Dan kan je instellen dat wanneer de boel gigantisch keldert, je alles verkoopt wanneer de koers $500, zodat je niet wakker wordt en ze nog maar $100 waard zijn, en zo je verlies kan beperken.
Ik hoop het, heb mijn BTC verkocht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
gaat btc nu dan eindelijk weer zakken..
Ben al fiat voor vanavond / vannacht staat een buy order paraat op 590 USDquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Poll: Vanavond ga ik fiat..
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
me2...w8 al een uur om weer te kopen op 705quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb mijn BTC verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |