me2...w8 al een uur om weer te kopen op 705quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb mijn BTC verkocht.
zet van8 ook een buy van 580quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat BTC vannacht de $600 nog wel aantikt. Oke, verwachten en hopen
En ik heb weer BTC gekocht,quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
me2...w8 al een uur om weer te kopen op 705
Op BTC-e, moet bij edit via meta trader even een login aanmaken en dan kan je de software downloaden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Gewoon een stukje software waarmee je meteen kan sellen/buyen?
Staat in connectie met BTC-e? Waar te downloaden?
Waarom is jouw UI helemaal niet charismatischquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En ik heb weer BTC gekocht,
Winst: 0.1282 BTC -> 0.13041 BTC
Ik durf niet weg te gaan bij mijn PC. Gisteren was er zoveel paniek dat ik een koop had gezet op $451, maar daar bleef hij ruim boven. Na wat handelen vandaag ben ik goed opgeschoten, maar wil natuurlijk het onderste uit de kan. Ik wil de boot niet weer missen, dus een buy op $651, hoger wil ik niet inkopen, maar als hij verder daalt... whaaaa keuzesquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:25 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat BTC vannacht de $600 nog wel aantikt. Oke, verwachten en hopen
leuk spelletjequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
En ik heb weer BTC gekocht,
Winst: 0.1282 BTC -> 0.13041 BTC
Werkt geld terugstorten ook? Als ik het nu probeer geeft ie vage Russische meldingen of 'insufficient funds', terwijl er op de site zelf staat dat ik ruim voldoende heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Op BTC-e, moet bij edit via meta trader even een login aanmaken en dan kan je de software downloaden.
Werkt top!
Ik verander het wanneer ik 1,0 BTC hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom is jouw UI helemaal niet charismatisch
Volume in USD is op BTC-e veel groter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom kiest met USD als fiat en niet EUR?
Waar volg je de koersen? Dit was makkelijk te voorspellen bijvoorbeeld als je goed keek naar de sell orders op gox. Je moet er dan wel rap bij zijn want het kan zo weer naar onder schieten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word er een beetje moe van het feit dat ik elke keer te hoog inkoop en vervolgens moet wachten totdat het stijgt.BTC op 875 gekocht om even snel winst te pakken als die steeg. Vanaf daar zakte hij enkel.
als je wil traden moet je je verlies pakken, anders een dag w8en tot ie weer hoog staat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Word een beetje moe van het feit dat ik elke keer te hoog inkoop en vervolgens moet wachten totdat het stijgt.BTC op 875 gekocht om even snel winst te pakken als die steeg. Vanaf daar zakte hij enkel.
Ik kijk dus veel te weinig naar de orders. Moet dat meer gaan doen denk ik. Kun je kort samenvatten waar ik op moet letten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef Jenaamissjaak het volgende:
[..]
Waar volg je de koersen? Dit was makkelijk te voorspellen bijvoorbeeld als je goed keek naar de sell orders op gox. Je moet er dan wel rap bij zijn want het kan zo weer naar onder schieten.
En nu?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja als ie omlaag gaat nadat ik verkocht heb wel, maar hij is niet meer lager geweest. Nog niet eens 1 euro lager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |