Ja makkelijk als je het topic uit de reeks haalt. Nu moeten we onze modje er weer bij halen ...quote:
boeiuh hebben ze wat te doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja makkelijk als je het topic uit de reeks haalt. Nu moeten we onze modje er weer bij halen ...
het is een schandequote:Op zaterdag 7 december 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Speedballs schuld en Karina let niet goed op .....
Topic bedoel je .... Dat kan nu allemaal simpel door bij een gesloten topic onder in het scherm .. 'open nieuw deel ' en dan blijft het in de reeks en wordt het nummer automatisch opgehoogd etc ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:43 schreef Speedball het volgende:
![]()
srry
heb al een tijd geen sc meer geopend
okay, was al blij dat ik het voor elkaar kreeg om sc277 in het grijs te krijgenquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Topic bedoel je .... Dat kan nu allemaal simpel door bij een gesloten topic onder in het scherm .. 'open nieuw deel ' en dan blijft het in de reeks en wordt het nummer automatisch opgehoogd etc ...
jeuh wat een onderhoudswerk zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:54 schreef chufi het volgende:
In de My Active topic-lijst staan dan in de stopictitel 2 blauwe cirkeltjes. 1 linksboven ander rechtsonder..
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitelquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
jeuh wat een onderhoudswerk zeg
Ach ik ben nu eenmaal een klunsquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitel
Maakt ook niet uit ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ach ik ben nu eenmaal een kluns
Vergeet Leandra nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij het meteen goed had gedaan, dan had ik Karina niet wakker hoeven te schoppen en was Sas ook gelijk blij geweest met de aan haar geweide tassen topictitel
Lastig. Nee denk ikquote:
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.quote:
Leuk he? Kerstquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NouIk hoop dat het heel snel januari is.
Tis niet mn ding maar heb er verder geen problemen mee... Maar bomen nee ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Watdan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou gelukkig om een leuke reden
Ja nieuwsgierig nu ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou gelukkig om een leuke reden
Ik haat dat achterlangs geneuzelquote:
Wat niet door ging?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Nee marrije is niet zwanger![]()
Voor zover ik weet. Iets met verhuizen.
Doe ff normaal joh, niets achterlangs geneuzel.quote:
Ok johquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh, niets achterlangs geneuzel.
Je zou het haast denken.quote:
Zo'n oom had ik allang het huis uit gezetquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Maar om nog even op die klote oom terug te komen, toen lag dus mijn hele vloer vol met aarde, ook onder de kast en onder de bank
Wilde niet eens zijn gore baggerschoenen uittrekkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo'n oom had ik allang het huis uit gezet
Dat zijn de lichtjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wilde niet eens zijn gore baggerschoenen uittrekken
Nou nou Deis, Dat hoor je me niet zeggenquote:
wrom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kleintje gekocht, maar die heb ik in een vlaag van verstandsverbijstering binnen uit de pot gerukt en de tuin in getiefd.
Daarom zeg ik het maar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou Deis, Dat hoor je me niet zeggen
Waarom nietquote:
Ok, je was een piekquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik geen mongooltje wilde spelen.
inderdaad, waarom nietquote:
ah toe Dees, wil je nog een keer mongooltje spelen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik geen mongooltje wilde spelen.
Bruutquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, waarom niet![]()
ik koop maandag een boom, trek hem binnen uit zijn pot en flikker hem vervolgens naar buiten...
misschien voelt het wel goed
Doen! Het lucht wel even op.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, waarom niet![]()
ik koop maandag een boom, trek hem binnen uit zijn pot en flikker hem vervolgens naar buiten...
misschien voelt het wel goed
Speedbal is toch helemaal geen kloonquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
En wanneer gaat iemand mij vertellen van wie Speedball een kloon is?
nee tochquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat erom wat je moeder van een boom vindt. Als ze het niets vindt kan ze hem altijd nog de tuin intiefen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Soury het volgende:
Ok zit een beetje in dilemma. Mijn moeder haar vriend ligt in het ziekenhuis. Dat gaat wel even duren
Nu wil mijn zus een boom opzetten (als verrassing) Ik ben het er niet mee ééns.Zit ze daar in haar uppie met die kut boom. Ben ik nou zo een éénling
heeft je moeder altijd een boom?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Soury het volgende:
Ok zit een beetje in dilemma. Mijn moeder haar vriend ligt in het ziekenhuis. Dat gaat wel even duren
Nu wil mijn zus een boom opzetten (als verrassing) Ik ben het er niet mee ééns.Zit ze daar in haar uppie met die kut boom. Ben ik nou zo een éénling
Heette hij tijdens DGK ook al zo?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Speedbal is toch helemaal geen kloon
nee, ik vind t zo'n gemaakt gedoe, snel weer over tot de orde van de dagquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Nee marrije is niet zwanger![]()
Voor zover ik weet. Iets met verhuizen.
Ja nou ja we hadden het er over "kerst" , en toen zei ze de legendarische woorden, Ik moet niksquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je moeder van een boom vindt. Als ze het niets vindt kan ze hem altijd nog de tuin intiefen.
Blijkbaar niet, geen iedeequote:
gaat dit over niet zwanger zijn of over verhuizenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, ik vind t zo'n gemaakt gedoe, snel weer over tot de orde van de dag
nee ze moet niets maar doet ze iets binnen of buiten haar huis rond kerst?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja we hadden het er over "kerst" , en toen zei ze de legendarische woorden, Ik moet niks
Toen kon ik haar wel zoenen.
Ja je moet niks
We verblijven nu bij haar of in het ziekenhuis waar haar man ligt. Ik ga morgen wat koken en neem wel een kerst bloemetje mee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee ze moet niets maar doet ze iets binnen of buiten haar huis rond kerst?
Al die kerstliedjes ook op de radio en dat moeten we nog 18 dagen aanhorenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
40+ en zwangerquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou je je moeder een plezier doen als je een boompje neer zou zetten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
We verblijven nu bij haar of in het ziekenhuis waar haar man ligt. Ik ga morgen wat koken en neem wel een kerst bloemetje mee.
Hahaha mijn ex collega's weten vast nog wel dat ik grommend zat te eten als Mariah Carey voorbij kwam.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die kerstliedjes ook op de radio en dat moeten we nog 18 dagen aanhoren
Beter dan 16 and pregnantquote:
geen idee, kerst vind ik gedoe, daar reageerde ik opquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
gaat dit over niet zwanger zijn of over verhuizen
Dat is dus de vraag, mijn zus wil die boom ik niet. Ja het is redelijk ernstig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je je moeder een plezier doen als je een boompje neer zou zetten?
Is het ernstig met haar vriend?
het gaat om je MOEDERquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, mijn zus wil die boom ik niet. Ja het is redelijk ernstig.
Ah dus wel gewoon zwangerquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan 16 and pregnant![]()
Btw, marrije is nog geen 40+
Maar het gaat niet om je zus of om jou, maar om je moeder. Ik kan me voorstellen dat het voor mensjes op die leeftijd belangrijk is dat er koste wat kost een kutkerstboom in huis moet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, mijn zus wil die boom ik niet. Ja het is redelijk ernstig.
ja jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, kerst vind ik gedoe, daar reageerde ik op
beide niet, ook niet in januari en ook geen verhuizing. Maar dan is kerst wel voorbij met al zn gedoe.quote:
Sterkte dan, komende weken Marrije.... Tot wanneer de zon weer vroeger aan de hemels staat...quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
beide niet, ook niet in januari en ook geen verhuizing. Maar dan is kerst wel voorbij met al zn gedoe.
hahaha! leuk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Wel heb ik afgelopen week de jaarwisseling al gevierd![]()
Echt?! Het was belachelijk, maar ook hilarischquote:
En wij moeten geloven dat het lijf isquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Het was belachelijk, maar ook hilarisch![]()
Ik was naar de opname van Top 2000 sing a long met o.a. vanVelzen, Racoon, Glennis Grace, Anita Meyer en Lee Towers. Dit wordt op oudejaarsavond uitgezonden, dus moest er getoast, gezoend en oliebollen worden gegeten
Ja, dus of je het spelletje mee wilt spelen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat het lijf is
OK dus we gaan je niet herkennen tot dan ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dus of je het spelletje mee wilt spelen.
Ja en die mag ook wel ééns geen zin hebben in die zooi tochquote:
Alleen als ze dat zelf bepaaltquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die mag ook wel ééns geen zin hebben in die zooi toch
in mijn vorige leven ook een paar van dat soort uitzendingen bij mogen wonen, altijd een feestjequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Het was belachelijk, maar ook hilarisch![]()
zij vindt dat zooi?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en die mag ook wel ééns geen zin hebben in die zooi toch
dank je, wat dat betreft mag januari ook snel voofbijquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte dan, komende weken Marrije.... Tot wanneer de zon weer vroeger aan de hemels staat...
kwee niet, vind het een lastige, wat wil ze zelf inderdaad, een opgedrongen boom is ook zo wat.quote:
Het is ook lastig. Mijn zus zegt ja, ik zeg nee. Broer mag het afmakenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
kwee niet, vind het een lastige, wat wil ze zelf inderdaad, een opgedrongen boom is ook zo wat.
Laat het hem dan ook maar verder regelenquote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook lastig. Mijn zus zegt ja, ik zeg nee. Broer mag het afmaken
geef nou gewoon eens antwoordquote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarop?quote:
MAAR WAT ZEGT JE MOEDER?quote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezegd, ze ziet het als een verplichting. En niks moetquote:
Dan is het toch duidelijk? Als zij het alleen als verplichting ziet, dan géén boom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezegd, ze ziet het als een verplichting. En niks moet
Ja dat dusquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
Mijn zus wil het al verrassing doen, die boom opzetten. Mijn gevoel is niet doen, zit je in je uppie tegen die boom aan te kijken
dat heb je niet, ik lees alleen wat jij graag zou willenquote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezegd, ze ziet het als een verplichting. En niks moet
In dat geval zou ik haar verrassen met een kerstboom, maar versier hem nog niet, het zou zonde van het werk zijn als ze hem de tuin in tieftquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
Mijn zus wil het al verrassing doen, die boom opzetten. Mijn gevoel is niet doen, zit je in je uppie tegen die boom aan te kijken
Juist ja, maar kerst is blijkbaar heilig (oh ja dat klopt) maar fuck itquote:Op zondag 8 december 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan is het toch duidelijk? Als zij het alleen als verplichting ziet, dan géén boom.
Ja prima johquote:Op zondag 8 december 2013 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heb je niet, ik lees alleen wat jij graag zou willen
Ik denk dat zo'n oud besje juist veel steun heeft aan een kerstboom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ze wel iets anders aan haar hoofd heeft dan zo'n kutkerstboom als haar vriend ernstig ziek is.
Dat dus, plus dat we meestal in het ziekenhuis zijn. Laten we het daar maar wat vrolijker maken.quote:Op zondag 8 december 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ze wel iets anders aan haar hoofd heeft dan zo'n kutkerstboom als haar vriend ernstig ziek is.
Niet als ze het als verplichting ziet, aan verplichtingen heb je weinig steun, daar heb je alleen last van,quote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n oud besje juist veel steun heeft aan een kerstboom.
Neem maar een Kerststerretje mee en een boterletter ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, plus dat we meestal in het ziekenhuis zijn. Laten we het daar maar wat vrolijker maken.
Mijn moeder is wel oud maar een sterke mooie vrouw. Ik hoop zo te wordenquote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n oud besje juist veel steun heeft aan een kerstboom.
Ja maar volgens sacha vind soury het een verplichting maar haar moeder niet.quote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nier als ze het als verplichting ziet, aan verplichtingen heb je weinig steun, daar heb je alleen last van,
Volgens Sacha?quote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar volgens sacha vind soury het een verplichting maar haar moeder niet.
Ik kook morgen voor haar.quote:Op zondag 8 december 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neem maar een Kerststerretje mee en een boterletter ofzo
Dat blijkt, als ze zo heel vaak bij haar vriend is.quote:Op zondag 8 december 2013 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel oud maar een sterke mooie vrouw. Ik hoop zo te worden
Dat kan. Ze zou mijn zus kunnen zijnquote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar volgens sacha vind soury het een verplichting maar haar moeder niet.
Beetje zonde van het eten en de boom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook goed! de rest kan de boom in.
Ik bedoel, de rest van de verplichtingen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje zonde van het eten en de boom.
Misschien ben ik wel een treurig mens, maar ik heb echt geen trek ik die versielselsquote:Op zondag 8 december 2013 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blijkt, als ze zo heel vaak bij haar vriend is.
Ik ken jou moeder verder niet, maar ik weet wel dat mensen op die leeftijd heel veel waarde hechten aan gewoontes en traditie, daarom denk ik dat ze een boompje wel zou waarderen.
Ze wint vast wel, en weet je het is prima.quote:Op zondag 8 december 2013 00:23 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan je zus wél over haar eigen wensen heen stappen
Jullie zouden het ook aan haar vrágen, wat zij wil, als ze een boom wil, haal je een boom, als zequote:Op zondag 8 december 2013 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een treurig mens, maar ik heb echt geen trek ik die versielsels
Echt ?!quote:Op zondag 8 december 2013 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik bedoel, de rest van de verplichtingen.
JIJ hoeft je eigen toko niet te versieren maar als je je MOEDER ook maar een klein beetje plezier doet met het huis aangenaam maken op wat voor manier dan ook dan zou ik dat doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een treurig mens, maar ik heb echt geen trek ik die versielsels
Wil je erbuiten blijven of niet?quote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
Ik blijf nu even buiten deze discussie.. Mijn gevoel zegt vooralsnog geen boom, gewoon wat extra aandacht en dat is het ...
Dat is dus wat sacha en ik ook al de hele tijd zeggenquote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie zouden het ook aan haar vrágen, wat zij wil, als ze een boom wil, haal je een boom, als ze
er dit jaar ook geen zin in heeft, omdat ze wel andere dingen aan haar hoofd heeft, dan haal je
géén boom.
winnen? dat is pas treurigquote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wint vast wel, en weet je het is prima.
Ah.. dan was het misschien niet helemaal duidelijk, maar dan bedoel ik hetzelfdequote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dus wat sacha en ik ook al de hele tijd zeggen
Doe eens?quote:Op zondag 8 december 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja liever wel of jullie zouden een mannelijke opinie willen hebben...
Dat had ik al gedaan. Ze heeft duidelijk gezegd er geen trek in te hebben, ze voelt zich verplicht om het te doen. En ze voelde zich blijkbaar opgelucht dat "niks verplicht is"quote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie zouden het ook aan haar vrágen, wat zij wil, als ze een boom wil, haal je een boom, als ze
er dit jaar ook geen zin in heeft, omdat ze wel andere dingen aan haar hoofd heeft, dan haal je
géén boom.
Opgelost slotje toch? Gewoon géén boom doen!quote:Op zondag 8 december 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Ze heeft duidelijk gezegd er geen trek in te hebben, ze voelt zich verplicht om het te doen. En ze voelde zich blijkbaar opgelucht dat "niks verplicht is"
Nee jij bent erg treurig bezig.quote:
Die heb je toch net gegeven?quote:Op zondag 8 december 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja liever wel of jullie zouden een mannelijke opinie willen hebben...
Precies.quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Opgelost slotje toch? Gewoon géén boom doen!
Het wordt ook wel een beetje warrig zo, maar gewoon géén boom lijkt mij in dit geval het beste.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was mn een na laatste opmerking hier.. Wel bij de les blijven Fann
Kijk! Deze info brengt ons verder, had dat dan eerder gezegd.quote:Op zondag 8 december 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Ze heeft duidelijk gezegd er geen trek in te hebben, ze voelt zich verplicht om het te doen. En ze voelde zich blijkbaar opgelucht dat "niks verplicht is"
Volgens mij had dat al eerder vermeld, maar ik ben ook een beetje moequote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk! Deze info brengt ons verder, had dat dan eerder gezegd.
Geen boom!
Dat is weer een ander subforumquote:Op zondag 8 december 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffff dat was een hele bevalling![]()
Ik neem helemaal niks geen kerstversieringshit, ik krijg weer een logé die die zooi juist ontvlucht,quote:Op zondag 8 december 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
Ik neem geen boom... Doe ook geen lampjes slingers in zo'n tuinslang van de Blokker...
Doe maar niet neequote:Op zondag 8 december 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
Ik neem geen boom... Doe ook geen lampjes slingers in zo'n tuinslang van de Blokker...
Goed idee... Maar zie dat er zo nog dames hockey is... Altijd leuk om te volgen NED - Maxima'squote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. ik neem nog een wijntje, want nu ben ik ook moe
Nog niet.quote:Op zondag 8 december 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffff dat was een hele bevalling![]()
Wordt een kerstkind volgens de berekening maar ik denk wat eerder.quote:Op zondag 8 december 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! De kleinzoon laat op zich wachten?
Dan drink ik daar mijn laatste wijntje op, dat alles maar goed mag gaan!quote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt een kerstkind volgens de berekening maar ik denk wat eerder.
Ik hoop het voor je.. Zo'n Kerstkindje geeft net altijd iets andere invulling van de feestdagenquote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt een kerstkind volgens de berekening maar ik denk wat eerder.
Alles gaat tot nu prima, de aanstaande vader is wat de kluts kwijt maar dat is bijzaak.quote:Op zondag 8 december 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan drink ik daar mijn laatste wijntje op, dat alles maar goed mag gaan!
Dat hebben jonge vaders wel meer ..quote:Op zondag 8 december 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles gaat tot nu prima, de vader is wat de kluts kwijt maar dat is bijzaak.
Ja precies, één keer cadeautjes gevenquote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.. Zo'n Kerstkindje geeft net altijd iets andere invulling van de feestdagen
Ik heb toch al een oudjaarsdag schoonmoeder, het maakt me niet uit.quote:Op zondag 8 december 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
Ik dacht meer, liever geen kerstkindje....
Dus de eerdere optie
Verplicht champagne knallen... Op zich ook wel weer handig.. Weet je waar je heen moet met oud en nieuw ..quote:Op zondag 8 december 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb toch al een oudjaarsdag schoonmoeder, het maakt me niet uit.![]()
nou dat dus, wilde dat eigenlijk al eerder zeggen. Als je moeder alleen maar af en aan rijdt / reist naar het zkh, dan heeft ze misschien nog wel het meest aan een lekkere maaltijd. En misschien ook wat extra maken, zodat ze iets lekkers heeft om te ontdooien. Flinke pan soep maken, wat bakjes invriezen, lekkere curry erbij of weet ik wat en ze heeft wat te smikkelen zonder daar zelf energie in te hoeven steken.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Speedbal is toch helemaal geen kloon
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Soury, post even een foto van die boom voor je moeder!
Ja zeker. Jullie gingen ook zo gezellig zwemparadijzen toch, zeker weten dat er ergens een boom staatquote:
ja, ik ruil de ene toeristische attractie in voor de anderequote:Op zondag 8 december 2013 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker. Jullie gingen ook zo gezellig zwemparadijzen toch, zeker weten dat er ergens een boom staat
Die lampjes kun je natuurlijk ook voor iets anders gebruiken dan in een boomquote:Op zondag 8 december 2013 18:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb het hele jaar door zelfs kerstlampjes hangen
Ik heb er dan ook een hele mooie lamp van gemaakt met gebruik van oude fotorolletjesquote:Op zondag 8 december 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lampjes kun je natuurlijk ook voor iets anders gebruiken dan in een boom
Dat moet een speciaaltje zijn... Achter elk negatief een lampje of zo?quote:Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook een hele mooie lamp van gemaakt met gebruik van oude fotorolletjes
Nee ik bedoelde de doosjes, niet de rolletjes zelf.quote:Op zondag 8 december 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet een speciaaltje zijn... Achter elk negatief een lampje of zo?
Ok van die gele Agfa's?quote:Op zondag 8 december 2013 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de doosjes, niet de rolletjes zelf.
Ik zoek wel even een foto.
Ze bestaan nog, en worden nog zelfs gebruikt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:55 schreef chufi het volgende:
Nice, dus de plastic bakjes ... Das vast al een oude lamp, want wie koopt er nu nog filmrolletjes, als ze überhaupt nog ergens te koop zijn...
Zappte net langs Carlo en Irene... De hele tribune mag ook naar het Tiki bad .... Wordt nog gezellig daarquote:Op zondag 8 december 2013 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik ruil de ene toeristische attractie in voor de andere![]()
en iedereen van mijn familie mag naar mij toekomen als ze dat willen, met of zonder boom
Die heb ik ook, maar dan een meter of 13 lang in het rood en met een grote eindknal...quote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze lamp is het, ik heb hem ook ergens liggen met witte lampjes:
[ link | afbeelding ]
Gewoon niet meer over beginnen, vergeet ze het gewoonquote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
Ze begon er zelf over vandaag, ze wil een week wachten wat boom betreft. Begrijpelijk, het kan altijd nog.Nu even niet !!!
Lekker makkelijkquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet meer over beginnen, vergeet ze het gewoon
Zo lang de boom nog niet barst...quote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
Ze begon er zelf over vandaag, ze wil een week wachten wat boom betreft. Begrijpelijk, het kan altijd nog.Nu even niet !!!
Voor jou hoeft het niet , misschien dat je broer iets onderneemt ... Maar ik zou wel opschieten, straks zijn ze uitverkochtquote:
Die boom ligt in een doos in de berging.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou hoeft het niet , misschien dat je broer iets onderneemt ... Maar ik zou wel opschieten, straks zijn ze uitverkocht
Kunstboompje...quote:Op zondag 8 december 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boom ligt in een doos in de berging.
Ik heb hem zelf gemaakt en zelf bedacht? Dus ik wil die wel op foto van jou zien, inclusief eindknalquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan een meter of 13 lang in het rood en met een grote eindknal...
Nou pje dat ding is rete groot.quote:
dat bedoel ik, even een boompje opzettenquote:Op zondag 8 december 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
Ergens op visite gaan en een boom meenemen.... Ik doe het elke week
leuk hč, het publiek van Carlo en Irene, asielzoekers, mijn familie...quote:Op zondag 8 december 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zappte net langs Carlo en Irene... De hele tribune mag ook naar het Tiki bad .... Wordt nog gezellig daar
je moet het zelf doen sjoef, ik ben niet afhankelijk van anderenquote:Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of dat gaat werken, maar je hebt vast je eigen feestje
Dit is alles wat ik aan buitengebeuren, dus de rest is afhankelijk van mijn gemoedstoestand.quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
Is dat afhankelijk van het weer? Of van je mood?
Ah ok dus dit soort gaan we niet aantreffenquote:Op zondag 8 december 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik aan buitengebeuren, dus de rest is afhankelijk van mijn gemoedstoestand.
Nou nee, misschien als ik in zo'n huis zou wonen wel, maar nu even nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dus dit soort gaan we niet aantreffen
[ afbeelding ]
Echt niet Dees ik gun je het huis wel maar hou wel die verlichting uit ...quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, misschien als ik in zo'n huis zou wonen wel, maar nu even niet
Zoiets staat bij ons int durp. Pilaren en al. En allemaal blauwe ledjes in de vorm van druiventrosjes in het grasveld, om de 20 cm. Als ik uit het raam kijk zie ik een blauwe gloed in de verte. Zotheid!!quote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dus dit soort gaan we niet aantreffen
[ afbeelding ]
Maar zou jij het doen? Ik weet jullie wonen er nog niet zo lang.. Volgend jaar , met tulpjesquote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoiets staat bij ons int durp. Pilaren en al. En allemaal blauwe ledjes in de vorm van druiventrosjes in het grasveld, om de 20 cm. Als ik uit het raam kijk zie ik een blauwe gloed in de verte. Zotheid!!
Nee. Als ik iets moet plaatsen wat niet volledig in het niet verdwijnt, gezien de grootte van onze tuin, dan ben ik een kapitaal kwijt aan versiering en verlichting. Ik ga liever op vakantie van dat geld.quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zou jij het doen? Ik weet jullie wonen er nog niet zo lang.. Volgend jaar , met tulpjes
Gelijk heb je met zo'n kast van een huis ...quote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Als ik iets moet plaatsen wat niet volledig in het niet verdwijnt, gezien de grootte van onze tuin, dan ben ik een kapitaal kwijt aan versiering en verlichting. Ik ga liever op vakantie van dat geld.
Ik doe alleen binnen. Wel twee bomen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk heb je met zo'n kast van een huis ...
quote:Op zondag 8 december 2013 19:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf gemaakt en zelf bedacht? Dus ik wil die wel op foto van jou zien, inclusief eindknal
Om wat motivatie/inspiratie op te doen:quote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef Deisyy het volgende:
De buxusverlichting buiten brandt, van de week maar eens kijken of ik zin heb in meer.
Ik dacht eigenlijk ook dat jij een kloon wasquote:Op zondag 8 december 2013 09:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Zeau dames
Nee ben geen kloon had ik toch al gezegd, had een account vroeger maar gegevens vergeten.
En nee ik ben eauk nog geen 40 en ja ik heb bruine ogen en nee ik heb geen bril en ja het is zondag ochtend tijd voor mn saucijzen broodjes en nee ik lijk niet op een paddenstoel en ja als er sneeuw is pis ik altijd mijn naam erin nog meer weten ? hobbies ofzeau![]()
Trouwens qwarktassentopique doet t goed[ afbeelding ]
Ah! Elizabeth, dank voor de foto'squote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik doe alleen binnen. Wel twee bomen.
Dat is creatief! Grappigquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze lamp is het, ik heb hem ook ergens liggen met witte lampjes:
[ link | afbeelding ]
Graag gedaan, heb je de B/W ook ontvangen? Ik heb er nog een gedaan, die je als voorbeeld had meegstuurd, en waar nog een lelijke rand aanzat. Verder heb ik je laatste verzoekje niet ontvangen? Er zit althans geen bijlage bij die mail. Misschien moet je even een hele nieuwe mail sturen, want hoe langer een email chain wordt in Gmail, hoe onduidelijker.quote:Op [url=http://o/topic/2050744/5/50#134066331]zondag 8 december 2013 22:51[/url] schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! Elizabeth, dank voor de foto'sze zijn super geworden
Keileuk!!quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om wat motivatie/inspiratie op te doen:
[ afbeelding ]
Dit was 2 jaar geleden...
Ik zie net je mail! Heb ik zeker die andere foto vergeten, ik heb hem nog een keer gestuurd,quote:Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb je de B/W ook ontvangen? Ik heb er nog een gedaan, die je als voorbeeld had meegstuurd, en waar nog een lelijke rand aanzat. Verder heb ik je laatste verzoekje niet ontvangen? Er zit althans geen bijlage bij die mail. Misschien moet je even een hele nieuwe mail sturen, want hoe langer een email chain wordt in Gmail, hoe onduidelijker.
Ja, maar heb je nou die B/W ontvangen??quote:Op zondag 8 december 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zie net je mail! Heb ik zeker die andere foto vergeten, ik heb hem nog een keer gestuurd,
is ie er nu wel?
Lees jij gewoon lekker door schatjequote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet ik teruglezen?Of is er een samenvatting
Dus eigenlijk zolang de Griek er maar niet op staat ..quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry dames en heren voor het achterlangs verkeer, maar de vorige foto's wilde ik niet
op FOK, dit keer gaat het om een oude, die mag wel, hij is kapoeten Elizabeth
gaat hem voor me maken.
Verder niks geheimzinnigs aan![]()
[ afbeelding ]
het lijkt niet belangrijk, maar als je maar een stuk of 10 van zulke fotootjes hebt, is het wel héél leuk
als hij weer gemaakt kan worden, dus vandaar
eh... nee, ik zie niks...quote:Op zondag 8 december 2013 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar heb je nou die B/W ontvangen??
Dit is illustratief, ik steek 'm hier gewoon in de straat af en daarna met iedereen vegen meteen...quote:Op zondag 8 december 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
OK op een ouwejaarsdag mag ik hopen... Maar dat dan op de kinderspeelplaats
Ja, die zussen zou je nu toch niet meer herkennen dus kan geen kwaad.quote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zolang de Griek er maar niet op staat ..![]()
Altijd leuk zulke oude foto's
Omdat je er zo lief om vraagt...quote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een lief knulletje was je toen nog
quote:Op zondag 8 december 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je er zo lief om vraagt...
[ afbeelding ]
OK, stuur ik die ook nog eens door, en die andere is al klaar. De muur enje zus zijn weer heelquote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... nee, ik zie niks...
Hij is gewoon al gemaaktquote:Op zondag 8 december 2013 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, stuur ik die ook nog eens door, en die andere is al klaar. De muur enje zus zijn weer heel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
helemaal super, dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
Toen was kort voor jongetjes niet zo populair..
Toen was er nog een stuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem net gestuurd, maar ze heeft hem al gemaakt
![]()
en deze ook
Alleen toen was ik nog niet geboren, ik kan aan de leeftijd van mijn broer wel ongeveer
inschatten wie het zijn, maar ik zat er nog niet bijmaar deze zijn voor het boekje dat ik
voor mijn moeder ga maken, ze raakte niet uitgekeken op die foto van die tent, ze fleurde
er helemaal van opvandaar dat ik dit graag wil doen...
Dat was de bedoelingquote:Op zondag 8 december 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er écht héél blij mee!
Ik denk mijn moeder hélemaal
Das Ian nee dat ben ik niet, wel een zeer amusante tijd met die schnitzel gehad, zag m laatst nog ff voorbij flitsen op FOK!quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat jij een kloon wasdoor je manier van posten en omdat je zeau praat
![]()
er was ooit iemand in de RLS die ook zeau praatte namelijk
dat ben ik, bij mijn moedah op schoot op een bootquote:Op maandag 9 december 2013 09:00 schreef Speedball het volgende:
[..]
Benne jij dat ? ziet er uit als 1975 ? in een wacht ruimte
Ik had nooit (en nog steeds niet ) de discipline om te drinken door een rietje, blazen is LEUK! liefst dat alles plakt . ik mag ook nooit meer een rietjequote:Op maandag 9 december 2013 09:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ben ik, bij mijn moedah op schoot op een boot
Zoveel zijn het er niet Chufi, daarom was het ook zo belangrijk, als ik honderden foto's had gehadquote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
Hema .. Fann heb nog wat extra fotos... PLS
Ja, die bedoel ik! Dus ik dacht dat je Ian was, dus ik denk ik hou effe mijn waffelquote:Op maandag 9 december 2013 08:58 schreef Speedball het volgende:
[..]
Das Ian nee dat ben ik niet, wel een zeer amusante tijd met die schnitzel gehad, zag m laatst nog ff voorbij flitsen op FOK!
Misschien straks als je oud bent en kwijlt mag je wel weer door een rietje drinken.quote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik had nooit (en nog steeds niet ) de discipline om te drinken door een rietje, blazen is LEUK! liefst dat alles plakt . ik mag ook nooit meer een rietje
Gezellig Deesquote:Op maandag 9 december 2013 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien straks als je oud bent en kwijlt mag je wel weer door een rietje drinken.
denk dat de meeste anders zijn online dan offline maar, maar echt rustig ben ik niet nee druk ook weer niet.quote:Op maandag 9 december 2013 10:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In het echt was het gewoon een aardige rustige jongen trouwens, héél anders dan op het
forum, maar misschien is dat vaker zo
Verheug me er nu al op net als lekker kakken als ik moet en niet hoeven wachten of rennen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien straks als je oud bent en kwijlt mag je wel weer door een rietje drinken.
Leer hem eens normaal te zijnquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef sacha het volgende:
mijn Aap heeft een dennenboom in het bos omgezaagd en in de schuur verstopt
Dit niet en je keuken onder smeren lijkt me ook geen goed plan.quote:
Nee, ik vind het ook geen goed plan, maar is het normaal om het geen goed plan te vinden of is het normaal om de keuken onder te smeren ?quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit niet en je keuken onder smeren lijkt me ook geen goed plan.
hoeveel therapie uren heb je nog staan voor deze maand?quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit niet en je keuken onder smeren lijkt me ook geen goed plan.
Laat ik aan ouders over, daar bemoei ik me niet mee. Wel wat ieder kind imo moet leren wat goed en fout is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook geen goed plan, maar is het normaal om het geen goed plan te vinden of is het normaal om de keuken onder te smeren ?
Een den in mijn schuur vind ik trouwens een stuk minder erg dan een ondergesmeerde keuken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik aan ouders over, daar bemoei ik me niet mee. Wel wat ieder kind imo moet leren wat goed en fout is.
En die moet mee naar TikiTiki bad?quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef sacha het volgende:
mijn Aap heeft een dennenboom in het bos omgezaagd en in de schuur verstopt
Wil je er een paar lenen?quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef sacha het volgende:
[..]
hoeveel therapie uren heb je nog staan voor deze maand?
ach, die ondergesmeerde keuken boeit mij niet, is lang geleden toen ie zijn fiep nog botvierde op de mixerquote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een den in mijn schuur vind ik trouwens een stuk minder erg dan een ondergesmeerde keuken.
Op zich is dat een goed uitgangspunt.quote:
Jammer dat je vrouw bent. Ik mag je welquote:
Quoten is lastig.quote:
Het scheelt een boel overbodige meldingen.quote:
Daar heeft iedereen weleens last van.quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef trippy_trippy het volgende:
geen idee waaar je het over hebt
Zijn fiep?quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, die ondergesmeerde keuken boeit mij niet, is lang geleden toen ie zijn fiep nog botvierde op de mixer
Ik heb em op mn koelkastquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, schattig hč, heeft ie met de boswachter geregeld
Das waar jaquote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het scheelt een boel overbodige meldingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |