Dit niet en je keuken onder smeren lijkt me ook geen goed plan.quote:
Nee, ik vind het ook geen goed plan, maar is het normaal om het geen goed plan te vinden of is het normaal om de keuken onder te smeren ?quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit niet en je keuken onder smeren lijkt me ook geen goed plan.
hoeveel therapie uren heb je nog staan voor deze maand?quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit niet en je keuken onder smeren lijkt me ook geen goed plan.
Laat ik aan ouders over, daar bemoei ik me niet mee. Wel wat ieder kind imo moet leren wat goed en fout is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook geen goed plan, maar is het normaal om het geen goed plan te vinden of is het normaal om de keuken onder te smeren ?
Een den in mijn schuur vind ik trouwens een stuk minder erg dan een ondergesmeerde keuken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat ik aan ouders over, daar bemoei ik me niet mee. Wel wat ieder kind imo moet leren wat goed en fout is.
En die moet mee naar TikiTiki bad?quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef sacha het volgende:
mijn Aap heeft een dennenboom in het bos omgezaagd en in de schuur verstopt
Wil je er een paar lenen?quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef sacha het volgende:
[..]
hoeveel therapie uren heb je nog staan voor deze maand?
ach, die ondergesmeerde keuken boeit mij niet, is lang geleden toen ie zijn fiep nog botvierde op de mixerquote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een den in mijn schuur vind ik trouwens een stuk minder erg dan een ondergesmeerde keuken.
Op zich is dat een goed uitgangspunt.quote:
Jammer dat je vrouw bent. Ik mag je welquote:
Quoten is lastig.quote:
Het scheelt een boel overbodige meldingen.quote:
Daar heeft iedereen weleens last van.quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef trippy_trippy het volgende:
geen idee waaar je het over hebt
Zijn fiep?quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, die ondergesmeerde keuken boeit mij niet, is lang geleden toen ie zijn fiep nog botvierde op de mixer
Ik heb em op mn koelkastquote:Op maandag 9 december 2013 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, schattig hè, heeft ie met de boswachter geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |