Ze bestaan nog, en worden nog zelfs gebruikt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:55 schreef chufi het volgende:
Nice, dus de plastic bakjes ... Das vast al een oude lamp, want wie koopt er nu nog filmrolletjes, als ze überhaupt nog ergens te koop zijn...
Zappte net langs Carlo en Irene... De hele tribune mag ook naar het Tiki bad .... Wordt nog gezellig daarquote:Op zondag 8 december 2013 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik ruil de ene toeristische attractie in voor de andere![]()
en iedereen van mijn familie mag naar mij toekomen als ze dat willen, met of zonder boom
Die heb ik ook, maar dan een meter of 13 lang in het rood en met een grote eindknal...quote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze lamp is het, ik heb hem ook ergens liggen met witte lampjes:
[ link | afbeelding ]
Gewoon niet meer over beginnen, vergeet ze het gewoonquote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
Ze begon er zelf over vandaag, ze wil een week wachten wat boom betreft. Begrijpelijk, het kan altijd nog.Nu even niet !!!
Lekker makkelijkquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon niet meer over beginnen, vergeet ze het gewoon
Zo lang de boom nog niet barst...quote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef Soury het volgende:
Ze begon er zelf over vandaag, ze wil een week wachten wat boom betreft. Begrijpelijk, het kan altijd nog.Nu even niet !!!
Voor jou hoeft het niet , misschien dat je broer iets onderneemt ... Maar ik zou wel opschieten, straks zijn ze uitverkochtquote:
Die boom ligt in een doos in de berging.quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou hoeft het niet , misschien dat je broer iets onderneemt ... Maar ik zou wel opschieten, straks zijn ze uitverkocht
Kunstboompje...quote:Op zondag 8 december 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boom ligt in een doos in de berging.
Ik heb hem zelf gemaakt en zelf bedacht? Dus ik wil die wel op foto van jou zien, inclusief eindknalquote:Op zondag 8 december 2013 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan een meter of 13 lang in het rood en met een grote eindknal...
Nou pje dat ding is rete groot.quote:
dat bedoel ik, even een boompje opzettenquote:Op zondag 8 december 2013 18:26 schreef chufi het volgende:
Ergens op visite gaan en een boom meenemen.... Ik doe het elke week
leuk hč, het publiek van Carlo en Irene, asielzoekers, mijn familie...quote:Op zondag 8 december 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zappte net langs Carlo en Irene... De hele tribune mag ook naar het Tiki bad .... Wordt nog gezellig daar
je moet het zelf doen sjoef, ik ben niet afhankelijk van anderenquote:Op zondag 8 december 2013 20:14 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of dat gaat werken, maar je hebt vast je eigen feestje
Dit is alles wat ik aan buitengebeuren, dus de rest is afhankelijk van mijn gemoedstoestand.quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
Is dat afhankelijk van het weer? Of van je mood?
Ah ok dus dit soort gaan we niet aantreffenquote:Op zondag 8 december 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is alles wat ik aan buitengebeuren, dus de rest is afhankelijk van mijn gemoedstoestand.
Nou nee, misschien als ik in zo'n huis zou wonen wel, maar nu even nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dus dit soort gaan we niet aantreffen
[ afbeelding ]
Echt niet Dees ik gun je het huis wel maar hou wel die verlichting uit ...quote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, misschien als ik in zo'n huis zou wonen wel, maar nu even niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |