Doe eens?quote:Op zondag 8 december 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja liever wel of jullie zouden een mannelijke opinie willen hebben...
Dat had ik al gedaan. Ze heeft duidelijk gezegd er geen trek in te hebben, ze voelt zich verplicht om het te doen. En ze voelde zich blijkbaar opgelucht dat "niks verplicht is"quote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie zouden het ook aan haar vrágen, wat zij wil, als ze een boom wil, haal je een boom, als ze
er dit jaar ook geen zin in heeft, omdat ze wel andere dingen aan haar hoofd heeft, dan haal je
géén boom.
Opgelost slotje toch? Gewoon géén boom doen!quote:Op zondag 8 december 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Ze heeft duidelijk gezegd er geen trek in te hebben, ze voelt zich verplicht om het te doen. En ze voelde zich blijkbaar opgelucht dat "niks verplicht is"
Nee jij bent erg treurig bezig.quote:
Die heb je toch net gegeven?quote:Op zondag 8 december 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja liever wel of jullie zouden een mannelijke opinie willen hebben...
Precies.quote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Opgelost slotje toch? Gewoon géén boom doen!
Het wordt ook wel een beetje warrig zo, maar gewoon géén boom lijkt mij in dit geval het beste.quote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was mn een na laatste opmerking hier.. Wel bij de les blijven Fann
Kijk! Deze info brengt ons verder, had dat dan eerder gezegd.quote:Op zondag 8 december 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan. Ze heeft duidelijk gezegd er geen trek in te hebben, ze voelt zich verplicht om het te doen. En ze voelde zich blijkbaar opgelucht dat "niks verplicht is"
Volgens mij had dat al eerder vermeld, maar ik ben ook een beetje moequote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk! Deze info brengt ons verder, had dat dan eerder gezegd.
Geen boom!
Dat is weer een ander subforumquote:Op zondag 8 december 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffff dat was een hele bevalling![]()
Ik neem helemaal niks geen kerstversieringshit, ik krijg weer een logé die die zooi juist ontvlucht,quote:Op zondag 8 december 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
Ik neem geen boom... Doe ook geen lampjes slingers in zo'n tuinslang van de Blokker...
Doe maar niet neequote:Op zondag 8 december 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
Ik neem geen boom... Doe ook geen lampjes slingers in zo'n tuinslang van de Blokker...
Goed idee... Maar zie dat er zo nog dames hockey is... Altijd leuk om te volgen NED - Maxima'squote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken. ik neem nog een wijntje, want nu ben ik ook moe
Nog niet.quote:Op zondag 8 december 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffff dat was een hele bevalling![]()
Wordt een kerstkind volgens de berekening maar ik denk wat eerder.quote:Op zondag 8 december 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! De kleinzoon laat op zich wachten?
Dan drink ik daar mijn laatste wijntje op, dat alles maar goed mag gaan!quote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt een kerstkind volgens de berekening maar ik denk wat eerder.
Ik hoop het voor je.. Zo'n Kerstkindje geeft net altijd iets andere invulling van de feestdagenquote:Op zondag 8 december 2013 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt een kerstkind volgens de berekening maar ik denk wat eerder.
Alles gaat tot nu prima, de aanstaande vader is wat de kluts kwijt maar dat is bijzaak.quote:Op zondag 8 december 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan drink ik daar mijn laatste wijntje op, dat alles maar goed mag gaan!
Dat hebben jonge vaders wel meer ..quote:Op zondag 8 december 2013 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles gaat tot nu prima, de vader is wat de kluts kwijt maar dat is bijzaak.
Ja precies, één keer cadeautjes gevenquote:Op zondag 8 december 2013 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.. Zo'n Kerstkindje geeft net altijd iets andere invulling van de feestdagen
Ik heb toch al een oudjaarsdag schoonmoeder, het maakt me niet uit.quote:Op zondag 8 december 2013 01:03 schreef chufi het volgende:
Ik dacht meer, liever geen kerstkindje....
Dus de eerdere optie
Verplicht champagne knallen... Op zich ook wel weer handig.. Weet je waar je heen moet met oud en nieuw ..quote:Op zondag 8 december 2013 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb toch al een oudjaarsdag schoonmoeder, het maakt me niet uit.![]()
nou dat dus, wilde dat eigenlijk al eerder zeggen. Als je moeder alleen maar af en aan rijdt / reist naar het zkh, dan heeft ze misschien nog wel het meest aan een lekkere maaltijd. En misschien ook wat extra maken, zodat ze iets lekkers heeft om te ontdooien. Flinke pan soep maken, wat bakjes invriezen, lekkere curry erbij of weet ik wat en ze heeft wat te smikkelen zonder daar zelf energie in te hoeven steken.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
En wanneer gaat iemand mij vertellen van wie Speedball een kloon is?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Speedbal is toch helemaal geen kloon
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Soury, post even een foto van die boom voor je moeder!
Ja zeker. Jullie gingen ook zo gezellig zwemparadijzen toch, zeker weten dat er ergens een boom staatquote:
ja, ik ruil de ene toeristische attractie in voor de anderequote:Op zondag 8 december 2013 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker. Jullie gingen ook zo gezellig zwemparadijzen toch, zeker weten dat er ergens een boom staat
Die lampjes kun je natuurlijk ook voor iets anders gebruiken dan in een boomquote:Op zondag 8 december 2013 18:36 schreef drakin het volgende:
Ik heb het hele jaar door zelfs kerstlampjes hangen
Ik heb er dan ook een hele mooie lamp van gemaakt met gebruik van oude fotorolletjesquote:Op zondag 8 december 2013 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lampjes kun je natuurlijk ook voor iets anders gebruiken dan in een boom
Dat moet een speciaaltje zijn... Achter elk negatief een lampje of zo?quote:Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook een hele mooie lamp van gemaakt met gebruik van oude fotorolletjes
Nee ik bedoelde de doosjes, niet de rolletjes zelf.quote:Op zondag 8 december 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet een speciaaltje zijn... Achter elk negatief een lampje of zo?
Ok van die gele Agfa's?quote:Op zondag 8 december 2013 18:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de doosjes, niet de rolletjes zelf.
Ik zoek wel even een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |