Mijn moeder is wel oud maar een sterke mooie vrouw. Ik hoop zo te wordenquote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n oud besje juist veel steun heeft aan een kerstboom.
Ja maar volgens sacha vind soury het een verplichting maar haar moeder niet.quote:Op zondag 8 december 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nier als ze het als verplichting ziet, aan verplichtingen heb je weinig steun, daar heb je alleen last van,
Volgens Sacha?quote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar volgens sacha vind soury het een verplichting maar haar moeder niet.
Ik kook morgen voor haar.quote:Op zondag 8 december 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neem maar een Kerststerretje mee en een boterletter ofzo
Dat blijkt, als ze zo heel vaak bij haar vriend is.quote:Op zondag 8 december 2013 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel oud maar een sterke mooie vrouw. Ik hoop zo te worden
Dat kan. Ze zou mijn zus kunnen zijnquote:Op zondag 8 december 2013 00:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar volgens sacha vind soury het een verplichting maar haar moeder niet.
Beetje zonde van het eten en de boom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook goed! de rest kan de boom in.
Ik bedoel, de rest van de verplichtingen.quote:Op zondag 8 december 2013 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje zonde van het eten en de boom.
Misschien ben ik wel een treurig mens, maar ik heb echt geen trek ik die versielselsquote:Op zondag 8 december 2013 00:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blijkt, als ze zo heel vaak bij haar vriend is.
Ik ken jou moeder verder niet, maar ik weet wel dat mensen op die leeftijd heel veel waarde hechten aan gewoontes en traditie, daarom denk ik dat ze een boompje wel zou waarderen.
Ze wint vast wel, en weet je het is prima.quote:Op zondag 8 december 2013 00:23 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien kan je zus wél over haar eigen wensen heen stappen
Jullie zouden het ook aan haar vrágen, wat zij wil, als ze een boom wil, haal je een boom, als zequote:Op zondag 8 december 2013 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een treurig mens, maar ik heb echt geen trek ik die versielsels
Echt ?!quote:Op zondag 8 december 2013 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik bedoel, de rest van de verplichtingen.
JIJ hoeft je eigen toko niet te versieren maar als je je MOEDER ook maar een klein beetje plezier doet met het huis aangenaam maken op wat voor manier dan ook dan zou ik dat doenquote:Op zondag 8 december 2013 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een treurig mens, maar ik heb echt geen trek ik die versielsels
Wil je erbuiten blijven of niet?quote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
Ik blijf nu even buiten deze discussie.. Mijn gevoel zegt vooralsnog geen boom, gewoon wat extra aandacht en dat is het ...
Dat is dus wat sacha en ik ook al de hele tijd zeggenquote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jullie zouden het ook aan haar vrágen, wat zij wil, als ze een boom wil, haal je een boom, als ze
er dit jaar ook geen zin in heeft, omdat ze wel andere dingen aan haar hoofd heeft, dan haal je
géén boom.
winnen? dat is pas treurigquote:Op zondag 8 december 2013 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wint vast wel, en weet je het is prima.
Ah.. dan was het misschien niet helemaal duidelijk, maar dan bedoel ik hetzelfdequote:Op zondag 8 december 2013 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dus wat sacha en ik ook al de hele tijd zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |