quote:Op zondag 8 december 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je er zo lief om vraagt...
[ afbeelding ]
OK, stuur ik die ook nog eens door, en die andere is al klaar. De muur enje zus zijn weer heelquote:Op zondag 8 december 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... nee, ik zie niks...
Hij is gewoon al gemaaktquote:Op zondag 8 december 2013 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, stuur ik die ook nog eens door, en die andere is al klaar. De muur enje zus zijn weer heel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
helemaal super, dankjewel!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
Toen was kort voor jongetjes niet zo populair..
Toen was er nog een stuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem net gestuurd, maar ze heeft hem al gemaakt
![]()
en deze ook
Alleen toen was ik nog niet geboren, ik kan aan de leeftijd van mijn broer wel ongeveer
inschatten wie het zijn, maar ik zat er nog niet bijmaar deze zijn voor het boekje dat ik
voor mijn moeder ga maken, ze raakte niet uitgekeken op die foto van die tent, ze fleurde
er helemaal van opvandaar dat ik dit graag wil doen...
Dat was de bedoelingquote:Op zondag 8 december 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er écht héél blij mee!
Ik denk mijn moeder hélemaal
Das Ian nee dat ben ik niet, wel een zeer amusante tijd met die schnitzel gehad, zag m laatst nog ff voorbij flitsen op FOK!quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat jij een kloon wasdoor je manier van posten en omdat je zeau praat
![]()
er was ooit iemand in de RLS die ook zeau praatte namelijk
dat ben ik, bij mijn moedah op schoot op een bootquote:Op maandag 9 december 2013 09:00 schreef Speedball het volgende:
[..]
Benne jij dat ? ziet er uit als 1975 ? in een wacht ruimte
Ik had nooit (en nog steeds niet ) de discipline om te drinken door een rietje, blazen is LEUK! liefst dat alles plakt . ik mag ook nooit meer een rietjequote:Op maandag 9 december 2013 09:04 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ben ik, bij mijn moedah op schoot op een boot
Zoveel zijn het er niet Chufi, daarom was het ook zo belangrijk, als ik honderden foto's had gehadquote:Op maandag 9 december 2013 00:19 schreef chufi het volgende:
Hema .. Fann heb nog wat extra fotos... PLS
Ja, die bedoel ik! Dus ik dacht dat je Ian was, dus ik denk ik hou effe mijn waffelquote:Op maandag 9 december 2013 08:58 schreef Speedball het volgende:
[..]
Das Ian nee dat ben ik niet, wel een zeer amusante tijd met die schnitzel gehad, zag m laatst nog ff voorbij flitsen op FOK!
Misschien straks als je oud bent en kwijlt mag je wel weer door een rietje drinken.quote:Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik had nooit (en nog steeds niet ) de discipline om te drinken door een rietje, blazen is LEUK! liefst dat alles plakt . ik mag ook nooit meer een rietje
Gezellig Deesquote:Op maandag 9 december 2013 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien straks als je oud bent en kwijlt mag je wel weer door een rietje drinken.
denk dat de meeste anders zijn online dan offline maar, maar echt rustig ben ik niet nee druk ook weer niet.quote:Op maandag 9 december 2013 10:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
In het echt was het gewoon een aardige rustige jongen trouwens, héél anders dan op het
forum, maar misschien is dat vaker zo
Verheug me er nu al op net als lekker kakken als ik moet en niet hoeven wachten of rennen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien straks als je oud bent en kwijlt mag je wel weer door een rietje drinken.
Leer hem eens normaal te zijnquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef sacha het volgende:
mijn Aap heeft een dennenboom in het bos omgezaagd en in de schuur verstopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |