kwee niet, vind het een lastige, wat wil ze zelf inderdaad, een opgedrongen boom is ook zo wat.quote:

Het is ook lastig. Mijn zus zegt ja, ik zeg nee. Broer mag het afmakenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
kwee niet, vind het een lastige, wat wil ze zelf inderdaad, een opgedrongen boom is ook zo wat.

Laat het hem dan ook maar verder regelenquote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook lastig. Mijn zus zegt ja, ik zeg nee. Broer mag het afmaken

geef nou gewoon eens antwoordquote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]

Waarop?quote:

MAAR WAT ZEGT JE MOEDER?quote:Op zondag 8 december 2013 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]

Dat heb ik al eerder gezegd, ze ziet het als een verplichting. En niks moetquote:

Dan is het toch duidelijk? Als zij het alleen als verplichting ziet, dan géén boom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezegd, ze ziet het als een verplichting. En niks moet

Ja dat dusquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
Mijn zus wil het al verrassing doen, die boom opzetten. Mijn gevoel is niet doen, zit je in je uppie tegen die boom aan te kijken

dat heb je niet, ik lees alleen wat jij graag zou willenquote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezegd, ze ziet het als een verplichting. En niks moet

In dat geval zou ik haar verrassen met een kerstboom, maar versier hem nog niet, het zou zonde van het werk zijn als ze hem de tuin in tieftquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef Soury het volgende:
Mijn zus wil het al verrassing doen, die boom opzetten. Mijn gevoel is niet doen, zit je in je uppie tegen die boom aan te kijken

Juist ja, maar kerst is blijkbaar heilig (oh ja dat klopt) maar fuck itquote:Op zondag 8 december 2013 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan is het toch duidelijk? Als zij het alleen als verplichting ziet, dan géén boom.

Ja prima johquote:Op zondag 8 december 2013 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat heb je niet, ik lees alleen wat jij graag zou willen

Ik denk dat zo'n oud besje juist veel steun heeft aan een kerstboom.quote:Op zondag 8 december 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ze wel iets anders aan haar hoofd heeft dan zo'n kutkerstboom als haar vriend ernstig ziek is.

Dat dus, plus dat we meestal in het ziekenhuis zijn. Laten we het daar maar wat vrolijker maken.quote:Op zondag 8 december 2013 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ze wel iets anders aan haar hoofd heeft dan zo'n kutkerstboom als haar vriend ernstig ziek is.

Niet als ze het als verplichting ziet, aan verplichtingen heb je weinig steun, daar heb je alleen last van,quote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n oud besje juist veel steun heeft aan een kerstboom.

Neem maar een Kerststerretje mee en een boterletter ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, plus dat we meestal in het ziekenhuis zijn. Laten we het daar maar wat vrolijker maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |