SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Het zijn er inderdaad 8, dat is toch niet veel moeite om in ieder geval even te kijken wat het verschil is?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen op BTC-e. Dat zijn er maar 8, waarvan de meeste me niet veel interessants lijken.
Ben ook maar ikgestapt met 75 euro. Nu 145 dollar. vind ik zelf aardig gedaan.
En ergens bemerk ik dat je voorstander bent van PPC en NMC enzo, maar die dingen doen niks.
En zolang niemand ze als acceptatiemiddel zal gebruiken om te betalen, blijft het toch niks?
quote:OHHH GOD!!! China is waking up!!!! Sell your girlfriends!!!!!
Het was vooral dom omdat ik zelf de afweging al had gemaakt ( in fiat gaan) en daar toch weer van af week door hebberigheidquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verkocht op 36.5 na 6 dagen geduld, en met een beetje laaginkopen hoogverkopen heb ik mn verlies zo goed als goed gemaakt
En ik reageerde zo, omdat jij vanmiddag persé iets moest kopen. Terwijl het halve forum zei dat het onverstandig was.
..
Maar goed als je iets wil doen, moet je het ook altijd doen. Doe ik ook, ook al pakt het soms verkeerd uitDaar leren we van.
Maar dan is het toch niet gek om voorlopig alleen in LTC en BTC te handelen/speculeren?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zijn er inderdaad 8, dat is toch niet veel moeite om in ieder geval even te kijken wat het verschil is?
NMC is ook niet bedoeld als currency, dus die hoeft ook niet algemeen geaccepteerd te worden. En PPC doet best wel dingen hoor, misschien niet qua koers, maar wel qua vernieuwingen.
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik van PPC denk. Er zitten wat goede dingen in maar ik moet meer researchen om er een echte mening over te vormen voor de lange termijn.
En NMC ga ik een paar kopen zodat ik ze heb als er iemand uit gaat werken hoe we I2P kunnen porten naar het clearweb icm NMC.
Altijd holdquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
Zit te twijfelen verdomme..
Verkopen @840 en verlies van 40USD van vandaag nemen als een man (heb op 880 ingekocht)
Holden en hopen dat ie niet doorcrasht.
Poll: HOLDEN OF SELLEN?
• HOLDEN
• SELLEN @840
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Joh, morgen staat ie op 950/1000.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
Verkopen @840 en verlies van 40USD van vandaag nemen als een man (heb op 880 ingekocht)
Moeilijk nu. NU sellen is met verlies verkopen, uitzitten tot halverwege komende week is met winst verkopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
• HOLDEN
• SELLEN @840
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan wacht je toch tot het weer stijgt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Want? Geen/weinig kans op doorcrashen?
Hij komt 100% zeker weer op de 1000 volgende weekquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie veeeeel lager dan dat gaat worden, kans is groter dat ie weer herstelt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Zijn we wel weer vriendjes?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het was vooral dom omdat ik zelf de afweging al had gemaakt ( in fiat gaan) en daar toch weer van af week door hebberigheid. Maargoed, die sell gaat er na het weekend wel weer uit. Ik doe sowieso niks "omdat een ander op internet dat zegt", ik word er hooguit door geïnspireerd.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:03 schreef Maxbet het volgende:
hoe we I2P kunnen porten naar het clearweb icm NMC.
Je bent het perfecte voorbeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn worldcoin en megacoin moet doen.
Kan ze nu met 200% winst verkopen, maar misschien worden ze over een paar maanden nog wel veel meer waard en sla ik mezelf voor me kop
Oh nee maakt me niet zo veel uit eigenlijk heb nog 2000K euries op de bank.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moeilijk nu. NU sellen is met verlies verkopen, uitzitten tot halverwege komende week is met winst verkopen.
Ligt eraan wat je er NU mee wil.
strong manier om plaatjes te posten ...quote:
Serieus, waarom zou je? Dat trekt gewoon weer bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
• HOLDEN
• SELLEN @840
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Goeie zet. Beter laat dan nooit. Over een week issie 2,1 zegt mijn glazen bol.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuck wat ben ik eigenlijk opgelucht van die PPC af te zijn, ook al maakte ik verlies. Weer een leermoment dat ik eerder moet verkopen, ook al maak ik verlies. Ik had op 6.1 nog kunnen verkopen ipv 4.3.
BTC TO THE MOON
Wie weet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goeie zet. Beter laat dan nooit. Over een week issie 2,1 zegt mijn glazen bol.
Altijd, het was geen boze postquote:
Nee hoor, maar ik hoor hier ook veel over PPC, NMC, NVC en de rest. Terwijl ik 99% zeker weet dat diegenen niet weten wat nou eigenlijk het verschil is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet gek om voorlopig alleen in LTC en BTC te handelen/speculeren?
dat zijn overduidelijk de 2 grootste op het moment.
En al die 60 coins die eerder besproken werden: er gaat er geen 1 meer zo groot worden als BTC, dan zou de halve wereld rijk worden als ze 10000 vage coins kochten die nu nog geen euro zijn, terwijl de markt on opkomst in. Daar geloof ik echt niet in.
Alles in fiat geld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie weet.
Hoe staat het bij jou nu?
quote:
Ik zag eerder vanavond in de trollbox (btc-e) nog wel een Drumpie voorbijkomen die het veelvuldig over PPC had. Jij toevallig?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuck wat ben ik eigenlijk opgelucht van die PPC af te zijn, ook al maakte ik verlies. Weer een leermoment dat ik eerder moet verkopen, ook al maak ik verlies. Ik had op 6.1 nog kunnen verkopen ipv 4.3.
BTC TO THE MOON
Worldcoin heeft niet echt toegevoegde waarde tegenover bitcoin dacht ik, en megacoin was helemaal kut als ik het mij goed herinnerquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je bent het perfecte voorbeeld volgens mij.
Wat hebben die coins waardoor ze over een paar maanden meer waard zouden kunnen zijn ten opzichte van BTC? Behalve speculatie.
Nice hoor. Hoe is je balans?quote:
Lol, waarschijnlijk een andere gozer die de pijn eveneens voelde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik zag eerder vanavond in de trollbox (btc-e) nog wel een Drumpie voorbijkomen die het veelvuldig over PPC had. Jij toevallig?
Zelfde als altijd. Moons, Pumps en Crashes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:12 schreef richolio het volgende:
JezusDie trollbox.. Waar hebben ze het allemaal over joh
En waarom zouden ze dan meer waard worden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:12 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Worldcoin heeft niet echt toegevoegde waarde tegenover bitcoin dacht ik, en megacoin was helemaal kut als ik het mij goed herinner
En megacoin was al heel veel gemined van tevoren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan meer waard worden?
Ook iemand die zeurt dat kinderen van buiten hem wakker houden/maken en iemand die beweert dat btc verboden is in chinaquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Moons, Pumps en Crashes.
Gestart met 50 euro. Nu 144 dollar. Nog altijd in de winst ondanks de ellende.quote:
Ok is dat dit? Heb je misschien een goed linkje?quote:
quote:Unhosted wil het rekenwerk dat nodig is om de content van een website te kunnen opbouwen geheel overhevelen naar de browser. De client zou dit door middel van bestaande technologie, zoals ajax en javascript, kunnen uitvoeren. De content van een site zou vervolgens op meerdere plaatsen decentraal opgeslagen kunnen worden in de vorm van versleutelde databestanden. Als bovenlaag zouden open webtechnologieën gebruikt kunnen worden. Unhosted noemt onder andere het Open Web Applications-platform van Mozilla als voorbeeld.
Dus megacoin zou een scamcoin zijn zelfs..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
En megacoin was al heel veel gemined van tevoren.
Ja waarschijnlijk dus niet, maar zit dus te twijfelen wanneer de stijging stopt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gestart met 50 euro. Nu 144 dollar. Nog altijd in de winst ondanks de ellende.
Ben nog steeds geen rijk man, maar ik vind het spelen net zo leuk, of dat nu 144 dollar is of 14400.
Klaag op het moment niet, ik leer van mijn fouten, en ik probeer volgende week voor het eerst echt serieus goed in te gaan spelen op alles.
Wees realistisch, 200% winst, take it. En sluit de deur.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn worldcoin en megacoin moet doen.
Kan ze nu met 200% winst verkopen, maar misschien worden ze over een paar maanden nog wel veel meer waard en sla ik mezelf voor me kop
Dankjewel Joey.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de instelling.
Omdat ik er geld mee verdien. En ik steun ze niet zo heel erg met mijn paar tientjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus megacoin zou een scamcoin zijn zelfs..
Waarom wil je die gasten dan alsnog steunen door de prijs mee hoog te houden?
Ik zeg trouwens niet dat megacoin een scamcoin is of niet, ik heb die alleen eens een uurtje of 2 gemined om een bepaalde pool te proberen ivm testen. Verder geen ervaring mee.
zou ik ook doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wees realistisch, 200% winst, take it. En sluit de deur.
quote:roaldd: ikwiltrolletje is our cryptobabe
quote:roaldd: ikwiltrolletje MARRY ME
Op dit moment ben jij degene online met de meeste ervaring, denk ik?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus megacoin zou een scamcoin zijn zelfs..
Waarom wil je die gasten dan alsnog steunen door de prijs mee hoog te houden?
Ik zeg trouwens niet dat megacoin een scamcoin is of niet, ik heb die alleen eens een uurtje of 2 gemined om een bepaalde pool te proberen ivm testen. Verder geen ervaring mee.
quote:
Ik zit gewoon een dikke fout te maken, ik bedoelde niet I2P maar Freenet http://nl.wikipedia.org/wiki/Freenet_(P2P)quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ok is dat dit? Heb je misschien een goed linkje?
[..]
Ik koop over het algemeen geen altcoins, maar mine ze. En soms pak ik er snel eenstje zonder te lezen als ik een uurtje ofzo iets moet testen, maar als ik iets serieus ga minen lees ik me wel in ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Omdat ik er geld mee verdien. En ik steun ze niet zo heel erg met mijn paar tientjes
Maar bedankt voor de stimulans trouwens, zit nu opeens allemaal artikelen te lezen over altcoins
Edit:
Koop jij dan alleen maar altcoins die je echt vertrouwd en die je graag wilt steunen?
Weet ik niet zeker, ligt ook aan waar je het over hebt. Als het over traden gaat heb ik wss de minste ervaring.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op dit moment ben jij degene online met de meeste ervaring, denk ik?
Even lezen, thanksquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een dikke fout te maken, ik bedoelde niet I2P maar Freenet http://nl.wikipedia.org/wiki/Freenet_(P2P)
Mine je dan voor de lange termijn of ruil je ze meteen voor btc/USD als je ze binnen hebt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik koop over het algemeen geen altcoins, maar mine ze. En soms pak ik er snel eenstje zonder te lezen als ik een uurtje ofzo iets moet testen, maar als ik iets serieus ga minen lees ik me wel in ja.
Dit is echt een post die ik zou tikken. Het is makkelijk binnenharken van iets wat mogelijk iets wordt, en ondertussen kun je er nog vanaf voor een paar LTC/BTC (wel met komma ergens)quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik koop over het algemeen geen altcoins, maar mine ze. En soms pak ik er snel eenstje zonder te lezen als ik een uurtje ofzo iets moet testen, maar als ik iets serieus ga minen lees ik me wel in ja.
Hangt er van af, ik heb wel een idee wat ik wil minen van een bepaalde coin, en de rest doe ik dan naar LTC/BTC.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Mine je dan voor de lange termijn of ruil je ze meteen voor btc/USD als je ze binnen hebt?
GC / Dagcijfers #229quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:24 schreef roislecxe het volgende:
Wie postte daarstraks het overzicht met meeste posts op een dag
Wil even 1e worden,
Wat mine je nu dan als ik vragen mag? En hoeveel op een dag?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, ik heb wel een idee wat ik wil minen van een bepaalde coin, en de rest doe ik dan naar LTC/BTC.
Maar de komende tijd zal ik toch minimaal de helft naar BTC en dan ¤ moeten doen omdat ik wat serieuzer wil gaan minen en hardware kost me gewoon keiharde Euro's.
En ik zal toch ook mn rekeningen moeten betalen enzo.
Momenteel BQC, zou er eigenlijk 80 per dag moeten halen maar dat haal ik niet helemaal. Ben aan het kijken voor een andere pool. Vanaf morgen zou ik er 140 per dag moeten halen, maar ben op zoek naar een andere coin want wil stoppen bij 200 BBQquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:28 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat mine je nu dan als ik vragen mag? En hoeveel op een dag?
Ik dank u vriendelijk. Dit is heel verhelderend en ik ga er denk ik een paar kopen en bewaren. Ik zie er wel wat in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit gewoon een dikke fout te maken, ik bedoelde niet I2P maar Freenet http://nl.wikipedia.org/wiki/Freenet_(P2P)
Worldcoin?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Momenteel BQC, zou er eigenlijk 80 per dag moeten halen maar dat haal ik niet helemaal. Ben aan het kijken voor een andere pool. Vanaf morgen zou ik er 140 per dag moeten halen, maar ben op zoek naar een andere coin want wil stoppen bij 200 BBQ
Ik post in 2 SC'squote:Op zaterdag 7 december 2013 01:27 schreef roislecxe het volgende:
Toto 4eDie is ook van hier.
Slaap die dan helemaal nooit?
Moggu.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf, wordt net wakker. Van >1100 naar 880.
Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf, wordt net wakker. Van >1200 naar 880.
Mogguh, ben jij nou vroeg of zit ik weer verkeerd met wintertijd in mn hoofd?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf, wordt net wakker. Van >1200 naar 880.
DASOO post ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat scheelt misschien
Ik post alleen in WKN,hier en soms ONZ of KLB.
Hij wordt zelf niet wakker, anders stond er wel 'word net wakker' zonder T.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mogguh, ben jij nou vroeg of zit ik weer verkeerd met wintertijd in mn hoofd?
Het is hier 8:36. Heb zo voetbalwedstrijd hier dus ben al uurtje uit de veren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mogguh, ben jij nou vroeg of zit ik weer verkeerd met wintertijd in mn hoofd?
Spelfouten betreur ik ten zeerste.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij wordt zelf niet wakker, anders stond er wel 'word net wakker' zonder T.
Dus, wie wordt er net wakker, dat is de vraag.
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is hier 8:36. Heb zo voetbalwedstrijd hier dus ben al uurtje uit de veren.
Gelukkig, anders snap ik er helemaal niks van...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Spelfouten betreur ik ten zeerste.
Dan zit ik dubbel verkeerd met wintertijd volgens mijquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is hier 8:36. Heb zo voetbalwedstrijd hier dus ben al uurtje uit de veren.
Jij post overal behalve je tekentopic ;'(quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GRTD (general chat) maar post overal wel
En niemand hier post in mijn tekentopic in ONZ dat OTT van de maand werd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij post overal behalve je tekentopic ;'(
Dat is wel heel laag dunkt mijquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga wat orders zetten en dan ff slapen.
Is 25 LTC en 720 BTC een beetje realistisch?
Erg laag, maar ik heb de tijd,..
Klopt, maar heb diverse uitschieters gezien laatste paar dagen, zowel omhoog als omlaagquote:
Link? Hou ik die in de reserve voor als ik zin heb om een topic te verpestenquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En niemand hier post in mijn tekentopic in ONZ dat OTT van de maand werd.
ONZ / [PAINT] Onleesbare paint-teksten #3quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Link? Hou ik die in de reserve voor als ik zin heb om een topic te verpesten
epicquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, had gisteren trouwens geklaagd op Cryptsy en gevraagd om een genereuse compensatie. Heb volgens mij wel een behoorlijk aantal CryptsyPoints gekregen, of dat komt door het traden.
Ik zou ze graag willen, maar volgens mij is het niet meer mogelijk om een deposit address te creëren, heel apart.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:56 schreef dimmak het volgende:
Cryptsypoints give away.
Ik zag dat je er ook in kon handelen op Cryptsy, of Zag ik dat fout?
niet al te gekke dingen.quote:
Gekke wereld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet al te gekke dingen.
ik ben ingestapt op ltc rond 29,4
verwacht morgen nog een klein piekje waarop ik kan verkopen, en dan zondag fiat in
quote:viming : Paniek is een kans om te kopen
Niet al te gek?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet al te gekke dingen.
verwacht morgen nog een klein piekje waarop ik kan verkopen, en dan zondag fiat in
Wijze uitspraken daarquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, de Chinese trollbox is ook wel leuk om te volgen met Google Translate.
[..]
Wat betekent het nou als je fiat gaatquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
niet al te gekke dingen.
als je in valuta gaat zitten.. dus euro's of dollars etcquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat betekent het nou als je fiat gaatZie het hier heel vaak. Is me al uitgelegd wat het is, maar als werkwoord..
haha ja true .. ik dacht dat je die nog had meegemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet al te gek?
De laatste keer dat ik keek stond LTC op 34 en BTC op 980
aaah, I see.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je in valuta gaat zitten.. dus euro's of dollars etc
ik gooi het op standaard einde week rariteiten voor nu ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:12 schreef tralalala het volgende:
Aan die antwoorden hier heb ik niets, Mt.Gox heeft er een tijd uit gelegen blijkbaar, vandaar de dalingen. (?)
wel verstandig jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:15 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Mt.Gox staat op $839, ik wacht wel even af denk ik dan.
Ik zit naar een serie te kijken. Er gebeurt nu niet echt veel op btc-equote:
hehe ik ltc nu ook al 0,4 ofzo te hoog ingekochtquote:
welke seriequote:Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit naar een serie te kijken. Er gebeurt nu niet echt veel op btc-e
Nee, behalve dan dat alles nu keihard crashtquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zelfde hier, en een beetje baggeren in KLB enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Dat gebeurt niet nu, dat is al uren geleden gebeurdquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat alles nu keihard crasht
De daling is nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet nu, dat is al uren geleden gebeurd
Baggerende modsquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
ik ben pas begonnen met snachts baggeren enzo sinds ik mod ben
Geen paniek, komt goedquote:
Behalve als je er nu in zit, dat duurt weer 2 weken net zoals de vorige keer om op de 40 te komen.quote:
Potverquote:
ik had al ingekochtquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:40 schreef tralalala het volgende:
Ook echt niemand die nu de risico's gaat nemen om in te kopen, gaat nog wel even naar beneden denk ik.
mwah het orderboek is dunnn, kan zo weer 700 zijnquote:
Ik kijk even in mijn glazen bol.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:43 schreef d4v1d het volgende:
Nu heeft niemand hier een glazen bol, maar wat zal op lange termijm het meeste groeien denken jullie?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik kijk even in mijn glazen bol.
Gewoon beide nemen dan.
quote:
En toen heb je haar verkocht om nog meer bitcoins te kopenquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:46 schreef Maxbet het volgende:
Ik herinner me ineens weer wat ik tegen mijn toen vriendin (nu ex) zei toen ik klaar was met gefixeerd naar de crash kijken.
"En hoe gaat het nu met je Bitcoins"
"Waarde is onderuit gezakt, komende tijd zal wel rustig zijn, hebben we geld om bij te kopen?"
Niet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
En toen heb je haar verkocht om nog meer bitcoins te kopen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:47 schreef tralalala het volgende:
Gekocht voor 795 en verkocht voor 809.
Toch nog een paar tientjes verdiend zo op de late avond.
zeer vreemd ja, lager dan btc-e is een apart fenomeen wat ik nog niet eerder aanschouwd hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:49 schreef tralalala het volgende:
Toch apart om Mt.Gox steeds lager te zien staan.
jij zocht een verklaring?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:49 schreef tralalala het volgende:
Toch apart om Mt.Gox steeds lager te zien staan.
Dus als het waar is van China Telecom dan wordt het helemaal drama.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij zocht een verklaring?
http://www.businessinsider.com/bitcoin-falls-below-900-2013-12
weet niet of het een legit verklaring is
nahquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dus als het waar is van China Telecom dan wordt het helemaal drama.
:$quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
mwah het orderboek is dunnn, kan zo weer 700 zijn
die is het afgelopen jaar ook wel redelijk vaak gebruiktquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:02 schreef Robuustheid het volgende:
Mt Gox tikt 700 aan.
Het heeft toch wel zeer identieke overeenkomsten met dit:
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:01 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Zijn een hoop buy orders van fokkers vervult met deze BTC prijs
Jij komt ook altijd midden in de nacht binnen vallenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:06 schreef KoninginMaxima het volgende:
Trollbox:
offset25: I'm opening the window to my office now im on the tenth floor anyone want to go first?, give all your worth less btc and i will help you out the window
quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij komt ook altijd midden in de nacht binnen vallen
Ik hou van ronde getallen in mijn walletquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Als het morgen 200 dollar is koop ik een 1.2 bitcoin
Dat ik vind ik met zulke schommelingen als nu ook alquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:07 schreef Robuustheid het volgende:
Als het 200 dollar is, dan zal de Bitcoin nooit het vertrouwen van de consument weten te winnen, als het toch al als een pudding in elkaar zakt.
Ik hou van geld in mijn walletquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hou van ronde getallen in mijn wallet
Ach, zo weer een kans op 500quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:08 schreef tralalala het volgende:
Die 600 naar 700 had ik wel even mee willen pikken eigenlijk.
Ik hou vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik hou van geld in mijn wallet
182 hierquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:11 schreef KoninginMaxima het volgende:
Lol, bitonic heeft geen geld meer in kas.
Neuh, reken daar maar niet op, BTC staat maandag echt niet weer op of boven de 1000$quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:11 schreef dreamerbulk het volgende:
en maandag avond is alles weer bij het oude
Op hoeveel zet je de sell order?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:11 schreef dreamerbulk het volgende:
en maandag avond is alles weer bij het oude
jep maandagavond rond 23:00 staat BTC tussen de 900 - 1000$quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:12 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Neuh, reken daar maar niet op, BTC staat maandag echt niet weer op of boven de 1000$
tussen de 37 - 39 dollar voor mijn LTC'squote:Op zaterdag 7 december 2013 03:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op hoeveel zet je de sell order?
Ach als je mij vanmiddag zou vertellen dat btc de 670 zou raken in de nacht en ltc 24 had ik je ook voor gek verklaard. Zeg nooit nooit in de wereld van cryptocurrencies :pquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:12 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Neuh, reken daar maar niet op, BTC staat maandag echt niet weer op of boven de 1000$
Dat is waar, maar China is hiervoor gewoon een te grote speler, dit gaat meer tijd nodig hebben..quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ach als je mij vanmiddag zou vertellen dat btc de 670 zou raken in de nacht en ltc 24 had ik je ook voor gek verklaard. Zeg nooit nooit in de wereld van cryptocurrencies :p
Btc was net zelfs 670 ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er gebeurd? Net thuis. Ltc order van 24 is geraakt. Nieuws?
Kan niet wachten tot China omver wordt geblazen door India... de berichtenmolen in india draait iig al zeer hardquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:15 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Dat is waar, maar China is hiervoor gewoon een te grote speler, dit gaat meer tijd nodig hebben..
btc op mtgox was lager dan op btcequote:Op zaterdag 7 december 2013 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
Wat is er gebeurd? Net thuis. Ltc order van 24 is geraakt. Nieuws?
En nu $779. Achterlijke stijging.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:17 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Btc was net zelfs 670 ofzo
Zitten we nu dan in de maniafase?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:18 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga deze er toch nog een keer bij halen
[ afbeelding ]
Ook al zou de boel nu ploffen, dat betekend nog steeds volgens die mooie stippellijn onderaan dat we op een weg naar boven zitten. Dus eigenlijk is het helemaal niet erg om te bubbel te laten knappen. Tenzij je op $1200 bent ingestapt misschien.
Zegt menquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zitten we nu dan in de maniafase?
Komt omdat de spikes nog steeds te groot zijn, heeft gewoon meer tijd nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:22 schreef dreamerbulk het volgende:
tja, mensen...
als btc gestaag stijgt is het van OMFGAWDDD btc stabilisatie kan wel op 10k liggen nomnomnonmonmom..
als btc dipt is het ... brb bubble klapt.
Jawel: Borderliners Trading Coinquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van die grafiek.Bitcoin past in geen enkele grafiek.
Ik blijf gewoon holden hoor, spreek alle pessimisten over een paar jaar wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:22 schreef dreamerbulk het volgende:
tja, mensen...
als btc gestaag stijgt is het van OMFGAWDDD btc stabilisatie kan wel op 10k liggen nomnomnonmonmom..
als btc dipt is het ... brb bubble klapt.
uiteraard, de waarde wordt zeker omhoog geschroefd door speculanten en andere gekte..quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon holden hoor, spreek alle pessimisten over een paar jaar wel.
Maar we kunnen niet ontkennen dat er door speculanten misschien een tijdelijke bubble van is gemaakt.
Stabilisatie rond 800 zou mooi zijn voor de currency.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon holden hoor, spreek alle pessimisten over een paar jaar wel.
Maar we kunnen niet ontkennen dat er door speculanten misschien een tijdelijke bubble van is gemaakt.
voor nu weer naar de maan,quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:24 schreef Mortaxx het volgende:
Maar er is dus geen reden aan te wijzen? Gewoon ongerustheid in de markt dus we gaan ook weer omhoog.
BTC op btc-e zelfs naar 600 geweest zie ik
quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik schenk maar een wijntje in, voorlopig niet slapenwat te doen, wat te doen. Winst pakken of blijven zitten
tja , ik had voor ltc ook 4 dollar per stuk lager kunnen zittenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
Had een buyorder op btc voor 600 moeten zetten. Had ik nu 750 euro winst
Als Jan Boskamp minder had gevreten was hij nu niet zo dik geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
Had een buyorder op btc voor 600 moeten zetten. Had ik nu 750 euro winst
quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:29 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Als Jan Boskamp minder had gevreten was hij nu niet zo dik geweest.
Lololoolololquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:31 schreef dreamerbulk het volgende:
ik pak mijn koffers alvast, want mijn LTC raket vertrekt zo naar de maan... en ik ga daar lekker de rest van mijn leven rentenieren.
2x 26 inch wil ook welquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon een iMac 27" kopen, dat is perfect.
Heb ook laptop brah. En nog een oldskool platte lcd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:31 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ook een tweede scherm nodig. Heb alleen brakke laptop
Wel bijzonder dat btc op alle exchanges zo dicht bij elkaar staat
Ik moet zeggen dat de synergie tussen software en hardware goed is bij Apple hoor. Heb nu ook Windows, maar als ik op de MacBook van een maatje zit dan werkt dat wel verrekte lekker.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
2x 26 inch wil ook wel
hoef je tenminste niet die osx zooi te gebruiken
Heb toevallig vandaag zitten kijken naar een 3e scherm. 24" + 19" is echt te weinig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
2x 26 inch wil ook wel
hoef je tenminste niet die osx zooi te gebruiken
ik ben al een windows gebruiker sinds windows 3.11... dus iets anders komt er bij mij echt niet inquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de synergie tussen software en hardware goed is bij Apple hoor. Heb nu ook Windows, maar als ik op de MacBook van een maatje zit dan werkt dat wel verrekte lekker.
Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ben al een windows gebruiker sinds windows 3.11... dus iets anders komt er bij mij echt niet in
prijzen van schermen vallen de laatste tijd best mee viel me opquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb toevallig vandaag zitten kijken naar een 3e scherm. 24" + 19" is echt te weinig.
dat stukje bull trap .. staat geen tijd aangegeven... dat stukje kan nog 12 jaar durenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:34 schreef tofastTG het volgende:
Ik weet niet veel, maar als dit eej bulltrap blijkt te zijn warem de afgelopen 45 mins nog niets vergeleken met wat er dan gaat komen...
Ik weet, maar ik wil ook nog graka's kopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
prijzen van schermen vallen de laatste tijd best mee viel me op
Dan zal ik maar niet beginnen over m'n setup, 3 x 30 inch 2560x1600.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb toevallig vandaag zitten kijken naar een 3e scherm. 24" + 19" is echt te weinig.
als jij je hele leven al met je rechterhand ...euh schrijft..quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:35 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet beginnen over m'n setup, 3 x 30 inch 2560x1600..
(2x 3008WFP, 1x 3011).
voor je mining activiteiten ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik wil ook nog graka's kopen.
nice dat is betere shit,quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:35 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet beginnen over m'n setup, 3 x 30 inch 2560x1600..
(2x 3008WFP, 1x 3011).
nee man, herstel komt welquote:
Ook, en de 7850 die ik nu gebruik mag wel eens een upgrade krijgen. Heb mn TV ook aan de PC hangen om series te kijken enzo en hij krijgt het soms toch lastig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
voor je mining activiteiten ?
Dan had ik nu weer kunnen kopenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nee man, herstel komt wel
denk aan vorig weekend... dat ging ook helemaal nergens over lol
Wordt nog ergerquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan had ik nu weer kunnen kopenWat zijn jouw verdere verwachtingen? Komt er nog een weekenddip of is dit hem al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |