SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Het zijn er inderdaad 8, dat is toch niet veel moeite om in ieder geval even te kijken wat het verschil is?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen op BTC-e. Dat zijn er maar 8, waarvan de meeste me niet veel interessants lijken.
Ben ook maar ikgestapt met 75 euro. Nu 145 dollar. vind ik zelf aardig gedaan.
En ergens bemerk ik dat je voorstander bent van PPC en NMC enzo, maar die dingen doen niks.
En zolang niemand ze als acceptatiemiddel zal gebruiken om te betalen, blijft het toch niks?
quote:OHHH GOD!!! China is waking up!!!! Sell your girlfriends!!!!!
Het was vooral dom omdat ik zelf de afweging al had gemaakt ( in fiat gaan) en daar toch weer van af week door hebberigheidquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik verkocht op 36.5 na 6 dagen geduld, en met een beetje laaginkopen hoogverkopen heb ik mn verlies zo goed als goed gemaakt
En ik reageerde zo, omdat jij vanmiddag persé iets moest kopen. Terwijl het halve forum zei dat het onverstandig was.
..
Maar goed als je iets wil doen, moet je het ook altijd doen. Doe ik ook, ook al pakt het soms verkeerd uitDaar leren we van.
Maar dan is het toch niet gek om voorlopig alleen in LTC en BTC te handelen/speculeren?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zijn er inderdaad 8, dat is toch niet veel moeite om in ieder geval even te kijken wat het verschil is?
NMC is ook niet bedoeld als currency, dus die hoeft ook niet algemeen geaccepteerd te worden. En PPC doet best wel dingen hoor, misschien niet qua koers, maar wel qua vernieuwingen.
Ik weet eerlijk gezegd nog niet wat ik van PPC denk. Er zitten wat goede dingen in maar ik moet meer researchen om er een echte mening over te vormen voor de lange termijn.
En NMC ga ik een paar kopen zodat ik ze heb als er iemand uit gaat werken hoe we I2P kunnen porten naar het clearweb icm NMC.
Altijd holdquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
Zit te twijfelen verdomme..
Verkopen @840 en verlies van 40USD van vandaag nemen als een man (heb op 880 ingekocht)
Holden en hopen dat ie niet doorcrasht.
Poll: HOLDEN OF SELLEN?
• HOLDEN
• SELLEN @840
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Joh, morgen staat ie op 950/1000.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
Verkopen @840 en verlies van 40USD van vandaag nemen als een man (heb op 880 ingekocht)
Moeilijk nu. NU sellen is met verlies verkopen, uitzitten tot halverwege komende week is met winst verkopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
• HOLDEN
• SELLEN @840
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan wacht je toch tot het weer stijgt?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Want? Geen/weinig kans op doorcrashen?
Hij komt 100% zeker weer op de 1000 volgende weekquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie veeeeel lager dan dat gaat worden, kans is groter dat ie weer herstelt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Zijn we wel weer vriendjes?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het was vooral dom omdat ik zelf de afweging al had gemaakt ( in fiat gaan) en daar toch weer van af week door hebberigheid. Maargoed, die sell gaat er na het weekend wel weer uit. Ik doe sowieso niks "omdat een ander op internet dat zegt", ik word er hooguit door geïnspireerd.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:03 schreef Maxbet het volgende:
hoe we I2P kunnen porten naar het clearweb icm NMC.
Je bent het perfecte voorbeeld volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik met mijn worldcoin en megacoin moet doen.
Kan ze nu met 200% winst verkopen, maar misschien worden ze over een paar maanden nog wel veel meer waard en sla ik mezelf voor me kop
Oh nee maakt me niet zo veel uit eigenlijk heb nog 2000K euries op de bank.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moeilijk nu. NU sellen is met verlies verkopen, uitzitten tot halverwege komende week is met winst verkopen.
Ligt eraan wat je er NU mee wil.
strong manier om plaatjes te posten ...quote:
Serieus, waarom zou je? Dat trekt gewoon weer bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:05 schreef ulq het volgende:
• HOLDEN
• SELLEN @840
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Goeie zet. Beter laat dan nooit. Over een week issie 2,1 zegt mijn glazen bol.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuck wat ben ik eigenlijk opgelucht van die PPC af te zijn, ook al maakte ik verlies. Weer een leermoment dat ik eerder moet verkopen, ook al maak ik verlies. Ik had op 6.1 nog kunnen verkopen ipv 4.3.
BTC TO THE MOON
Wie weet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goeie zet. Beter laat dan nooit. Over een week issie 2,1 zegt mijn glazen bol.
Altijd, het was geen boze postquote:
Nee hoor, maar ik hoor hier ook veel over PPC, NMC, NVC en de rest. Terwijl ik 99% zeker weet dat diegenen niet weten wat nou eigenlijk het verschil is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet gek om voorlopig alleen in LTC en BTC te handelen/speculeren?
dat zijn overduidelijk de 2 grootste op het moment.
En al die 60 coins die eerder besproken werden: er gaat er geen 1 meer zo groot worden als BTC, dan zou de halve wereld rijk worden als ze 10000 vage coins kochten die nu nog geen euro zijn, terwijl de markt on opkomst in. Daar geloof ik echt niet in.
Alles in fiat geld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie weet.
Hoe staat het bij jou nu?
quote:
Ik zag eerder vanavond in de trollbox (btc-e) nog wel een Drumpie voorbijkomen die het veelvuldig over PPC had. Jij toevallig?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fuck wat ben ik eigenlijk opgelucht van die PPC af te zijn, ook al maakte ik verlies. Weer een leermoment dat ik eerder moet verkopen, ook al maak ik verlies. Ik had op 6.1 nog kunnen verkopen ipv 4.3.
BTC TO THE MOON
Worldcoin heeft niet echt toegevoegde waarde tegenover bitcoin dacht ik, en megacoin was helemaal kut als ik het mij goed herinnerquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je bent het perfecte voorbeeld volgens mij.
Wat hebben die coins waardoor ze over een paar maanden meer waard zouden kunnen zijn ten opzichte van BTC? Behalve speculatie.
Nice hoor. Hoe is je balans?quote:
Lol, waarschijnlijk een andere gozer die de pijn eveneens voelde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:11 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik zag eerder vanavond in de trollbox (btc-e) nog wel een Drumpie voorbijkomen die het veelvuldig over PPC had. Jij toevallig?
Zelfde als altijd. Moons, Pumps en Crashes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:12 schreef richolio het volgende:
JezusDie trollbox.. Waar hebben ze het allemaal over joh
En waarom zouden ze dan meer waard worden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:12 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Worldcoin heeft niet echt toegevoegde waarde tegenover bitcoin dacht ik, en megacoin was helemaal kut als ik het mij goed herinner
En megacoin was al heel veel gemined van tevoren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dan meer waard worden?
Ook iemand die zeurt dat kinderen van buiten hem wakker houden/maken en iemand die beweert dat btc verboden is in chinaquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zelfde als altijd. Moons, Pumps en Crashes.
Gestart met 50 euro. Nu 144 dollar. Nog altijd in de winst ondanks de ellende.quote:
Ok is dat dit? Heb je misschien een goed linkje?quote:
quote:Unhosted wil het rekenwerk dat nodig is om de content van een website te kunnen opbouwen geheel overhevelen naar de browser. De client zou dit door middel van bestaande technologie, zoals ajax en javascript, kunnen uitvoeren. De content van een site zou vervolgens op meerdere plaatsen decentraal opgeslagen kunnen worden in de vorm van versleutelde databestanden. Als bovenlaag zouden open webtechnologieën gebruikt kunnen worden. Unhosted noemt onder andere het Open Web Applications-platform van Mozilla als voorbeeld.
Dus megacoin zou een scamcoin zijn zelfs..quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
En megacoin was al heel veel gemined van tevoren.
Ja waarschijnlijk dus niet, maar zit dus te twijfelen wanneer de stijging stopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |