Potverquote:
ik had al ingekochtquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:40 schreef tralalala het volgende:
Ook echt niemand die nu de risico's gaat nemen om in te kopen, gaat nog wel even naar beneden denk ik.
mwah het orderboek is dunnn, kan zo weer 700 zijnquote:
Ik kijk even in mijn glazen bol.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:43 schreef d4v1d het volgende:
Nu heeft niemand hier een glazen bol, maar wat zal op lange termijm het meeste groeien denken jullie?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik kijk even in mijn glazen bol.
Gewoon beide nemen dan.
quote:
En toen heb je haar verkocht om nog meer bitcoins te kopenquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:46 schreef Maxbet het volgende:
Ik herinner me ineens weer wat ik tegen mijn toen vriendin (nu ex) zei toen ik klaar was met gefixeerd naar de crash kijken.
"En hoe gaat het nu met je Bitcoins"
"Waarde is onderuit gezakt, komende tijd zal wel rustig zijn, hebben we geld om bij te kopen?"
Niet!quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
En toen heb je haar verkocht om nog meer bitcoins te kopen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:47 schreef tralalala het volgende:
Gekocht voor 795 en verkocht voor 809.
Toch nog een paar tientjes verdiend zo op de late avond.
zeer vreemd ja, lager dan btc-e is een apart fenomeen wat ik nog niet eerder aanschouwd hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:49 schreef tralalala het volgende:
Toch apart om Mt.Gox steeds lager te zien staan.
jij zocht een verklaring?quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:49 schreef tralalala het volgende:
Toch apart om Mt.Gox steeds lager te zien staan.
Dus als het waar is van China Telecom dan wordt het helemaal drama.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jij zocht een verklaring?
http://www.businessinsider.com/bitcoin-falls-below-900-2013-12
weet niet of het een legit verklaring is
nahquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dus als het waar is van China Telecom dan wordt het helemaal drama.
:$quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
mwah het orderboek is dunnn, kan zo weer 700 zijn
die is het afgelopen jaar ook wel redelijk vaak gebruiktquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:02 schreef Robuustheid het volgende:
Mt Gox tikt 700 aan.
Het heeft toch wel zeer identieke overeenkomsten met dit:
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:01 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Zijn een hoop buy orders van fokkers vervult met deze BTC prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |