haha ja true .. ik dacht dat je die nog had meegemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet al te gek?
De laatste keer dat ik keek stond LTC op 34 en BTC op 980
aaah, I see.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je in valuta gaat zitten.. dus euro's of dollars etc
ik gooi het op standaard einde week rariteiten voor nu ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:12 schreef tralalala het volgende:
Aan die antwoorden hier heb ik niets, Mt.Gox heeft er een tijd uit gelegen blijkbaar, vandaar de dalingen. (?)
wel verstandig jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:15 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Mt.Gox staat op $839, ik wacht wel even af denk ik dan.
Ik zit naar een serie te kijken. Er gebeurt nu niet echt veel op btc-equote:
hehe ik ltc nu ook al 0,4 ofzo te hoog ingekochtquote:
welke seriequote:Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit naar een serie te kijken. Er gebeurt nu niet echt veel op btc-e
Nee, behalve dan dat alles nu keihard crashtquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zelfde hier, en een beetje baggeren in KLB enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Dat gebeurt niet nu, dat is al uren geleden gebeurdquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, behalve dan dat alles nu keihard crasht
De daling is nog steeds bezig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet nu, dat is al uren geleden gebeurd
Baggerende modsquote:Op zaterdag 7 december 2013 02:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
ik ben pas begonnen met snachts baggeren enzo sinds ik mod ben
Geen paniek, komt goedquote:
Behalve als je er nu in zit, dat duurt weer 2 weken net zoals de vorige keer om op de 40 te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |