uiteraard, de waarde wordt zeker omhoog geschroefd door speculanten en andere gekte..quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon holden hoor, spreek alle pessimisten over een paar jaar wel.
Maar we kunnen niet ontkennen dat er door speculanten misschien een tijdelijke bubble van is gemaakt.
Stabilisatie rond 800 zou mooi zijn voor de currency.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon holden hoor, spreek alle pessimisten over een paar jaar wel.
Maar we kunnen niet ontkennen dat er door speculanten misschien een tijdelijke bubble van is gemaakt.
voor nu weer naar de maan,quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:24 schreef Mortaxx het volgende:
Maar er is dus geen reden aan te wijzen? Gewoon ongerustheid in de markt dus we gaan ook weer omhoog.
BTC op btc-e zelfs naar 600 geweest zie ik
quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik schenk maar een wijntje in, voorlopig niet slapenwat te doen, wat te doen. Winst pakken of blijven zitten
tja , ik had voor ltc ook 4 dollar per stuk lager kunnen zittenquote:Op zaterdag 7 december 2013 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
Had een buyorder op btc voor 600 moeten zetten. Had ik nu 750 euro winst
Als Jan Boskamp minder had gevreten was hij nu niet zo dik geweest.quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
Had een buyorder op btc voor 600 moeten zetten. Had ik nu 750 euro winst
quote:Op zaterdag 7 december 2013 03:29 schreef KoninginMaxima het volgende:
[..]
Als Jan Boskamp minder had gevreten was hij nu niet zo dik geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |